Er zal vast wel ergens ter wereld een gek zijn die het op zo'n auto heeft gezetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:12 schreef 2cv het volgende:
Heb jij wel eens een BX of Eend gezien met een auto-alarm ?
Mijn BX heeft het niet en mijn Eend ook nog niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zal vast wel ergens ter wereld een gek zijn die het op zo'n auto heeft gezet
Nou ben je natuurlijk niet de énige gek op de aardklootquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn BX heeft het niet en mijn Eend ook nog niet.
Das waar. Maar het punt is dat ik geen enkel auto-alarm heb, al daar niet ingebouwd in een auto en dat daaruit te concluderen valt dat ik op dit moment niet in Groningen benquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou ben je natuurlijk niet de énige gek op de aardkloot
We hebben een baby mee dus meer en langere pauzes nodigquote:
Af of bijna afquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe ver is jullie wereldreis inmiddels gevorderd?
Nou, nee, dan nog zitten we met de baby die nog steeds even lange pauze's nodig heeftquote:
Ik heb niet zo veel verstand van babys, maar kan Tara L. dan niet vermaken op de achterbank terwijl jij vrolijk verder tuft ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, nee, dan nog zitten we met de baby die nog steeds even lange pauze's nodig heeftEen beeb wordt op een gegeven moment boos in de maxi-cosi (vastgesnoerd in één houding) en moet er dan even uit en spelen enzp. Ik houd het langer vol dan L.
U2 sukkel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:55 schreef nietzman het volgende:
Jop, woar zittege?
Nou, dat jongetje wil af en toe de benen strekken etc.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel verstand van babys, maar kan Tara L. dan niet vermaken op de achterbank terwijl jij vrolijk verder tuft ?
Hij kan nog niet eens lopen !quote:Op woensdag 22 juli 2009 07:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, dat jongetje wil af en toe de benen strekken etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |