Wat is er mis met Bartquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef themauster het volgende:
[..]
meteen Bart en Claudia er achter aan
quote:
Ik ga er in stilte van genieten.quote:
Hij heeft geen radiostem,zingt mee met jingles en 2 of 3 weken geleden was er totaal geen sfeer toen hij EW deedquote:
En dan moet hij ook nog geswaffeld worden met de letter S, schreeflettertype geniet de voorkeur.quote:
Ja en ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
With or without you!Ik ga diiiinsdag. Bonoboooo! Sorry, ben redelijk excited. Heb de setlist met opzet vermeden en zelfs het podium in al z'n glorie nog niet op foto gezien. Maar.... ik ben toch nieuwsgierig. Wil niet teleurgesteld zijn vanwege (te) hoge verwachtingen dus als iemand me uit de brand kan helpen. Jullie hoeven alleen maar te zeggen ja/nee. Spelen ze dit nummer en One?
That's all I wanna know.
WAT.quote:
De concerten tot nu toe zijn een gezonde mix van oude en nieuwe nummers.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
WAT.
Ik hoopte het maar ik had het nooit gedacht. Waarom weet ik niet. Eigenwijzigheid van de band. Weet je het zeker? Holy crap I'm gonna die.
Zalk de hele setlist hier postenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
WAT.
Ik hoopte het maar ik had het nooit gedacht. Waarom weet ik niet. Eigenwijzigheid van de band. Weet je het zeker? Holy crap I'm gonna die.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik wil wel meezingen, maar ik ken de tekst niet.
Oeh! Ik wist dat ik wat vergeten was vandaagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:21 schreef Sersjee het volgende:
Hebben we al gezongen voor David Hasselhoff eigenlijk?
Dat zijn de nummers van de knoppen die moeten worden geschoven om de volgende noot op goede hoogte te krijgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En wat doen die neger er ineens tussen met hun "1 2 3 4"
Vergelijk BR niet met dat gedrochtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zijn de nummers van de knoppen die moeten worden geschoven om de volgende noot op goede hoogte te krijgen.
GODVERTERING DIT NUMMER.![]()
Linkin Park. Dit is geen muziek. Het nummer hiervoor is Bohemian Rhapsody vergeleken met dit. I mean it.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergelijk BR niet met dat gedrocht
quote:
Ik vergelijk het er niet mee, ik toon hiermee de extreme aversie jegens het LP nummer aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergelijk BR niet met dat gedrocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |