Leuk is ze hè?quote:
oh krieg nauw tietuhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Leuk is ze hè?
[ afbeelding ]
Drie leuke dames op een rij!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Leuk is ze hè?
[ afbeelding ]
Drie leuke dames op een rij!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Plaats die pic waar jij met haar op staat ook maar hoor.
Ik zag al een foto voorbij komen van de week.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vormgever Tim gaat analoog twitteren!
Gebruikelijke onzin op de 3FM-afdeling...
En het zal idd wel met de XboX te maken hebben gehad.
looking good, het linkse deel van de foto danquote:
Als het aan de luisteraars van KX ligt, krijgt ie er binnenkort een programma bij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
dan wil ik mn zwarte prins van de radio ook even hier spammen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
oehquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het aan de luisteraars van KX ligt, krijgt ie er binnenkort een programma bij.
Wil natuurlijk nog niet zeggen dat ie het ook echt gaat doen. Hij heeft het vast te druk met het inspreken van Super De Boer reclamespotjes.quote:
ahaaaa!!! ziejewel dat hij dat doet!!!! volgens mn man was hij het nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wil natuurlijk nog niet zeggen dat ie het ook echt gaat doen. Hij heeft het vast te druk met het inspreken van Super De Boer reclamespotjes.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:12 schreef Sersjee het volgende:
Die laatste zou heel goed een alien uit Dr. Who kunnen zijn.
Ik moet bekennen da'k het niet eens zó kut vind.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:19 schreef 3FMaster het volgende:
Ik moet zeggen dat dit een best leuk liedje is![]()
Eensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:19 schreef 3FMaster het volgende:
De videoclip is er ook om aan te zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:19 schreef 3FMaster het volgende:
Maar 't volgende nummer is nog véél beter.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet bekennen da'k het niet eens zó kut vind.
En welke mag dat dan wel zijn?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar 't volgende nummer is nog véél beter.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zie een heks! Waar? Daar links op de bank!
Echt niet. Je kijkt niet goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is Nikki! Dit is Nikki, man!
Godverdomme!
Niet dat gifjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is Nikki! Dit is Nikki, man!
Godverdomme!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar 't volgende nummer is nog véél beter.
Het plenst hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:31 schreef 3FMaster het volgende:
* 3FMaster moet noodgedwongen het gordijn dicht doen, want de zon staat recht in mijn gezichtSorry zon!
Iddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:32 schreef themauster het volgende:
wel ja een begrafenisnummer op vrijdagavond
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd
Adele
Kutmuziek
* 3FMaster wacht op reactie van de heer Roel
Ik vind dit eenquote:
Die heeft ie al gegeven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd
Adele
Kutmuziek
* 3FMaster wacht op reactie van de heer Roel
Als je dit op je begrafenis draait heb je echt een pesthekel aan je nabestaanden volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:32 schreef themauster het volgende:
wel ja een begrafenisnummer op vrijdagavond
Dat maakt het nummer echt niet mooier hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon doen alsof dit Adele is.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je dit op je begrafenis draait heb je echt een pesthekel aan je nabestaanden volgens mij.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je dit op je begrafenis draait heb je echt een pesthekel aan je nabestaanden volgens mij.
A horse with no name is dan ook tof. MJ heeft er gewoon een andere tekst voor geschreven als ik het goed gehoord heb.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef 3FMaster het volgende:
Het was zeker een mooi liedje, wat Jackson zong
Een klein stukje gehoord. Ik kende het origineel niet (alleen van naam en een klein beetje refrein) dus ik heb geen idee of hij een eigen tekst heeft gemaakt op't liedje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
A horse with no name is dan ook tof. MJ heeft er gewoon een andere tekst voor geschreven als ik het goed gehoord heb.
lady Gagaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Wat een schijtplaat. Wie is dit?
* Marc63 zoekt het ff op.
Oh ja, natuurlijk...
Beetje late reactiequote:
Dan wil ik niet eens weten hoe bergafwaarts het gaat met Britney Spears, die is ook van dezelfde etalage.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:48 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind die Lady Gaga met de single slechter worden.
ik zal volgende week zaterdag kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar kun je ook heerlijk mee dwergwerpen.
Zou ik niet doen. Veel te bang dat ik iets naars oploop als ik haar aanraak.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar kun je ook heerlijk mee dwergwerpen.
Ik blijf erbij dat If U Seek Amy een fantastische popplaat is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet eens weten hoe bergafwaarts het gaat met Britney Spears, die is ook van dezelfde etalage.
Volgens mij ene Marc ofzo. Geen idee, ken hem verder niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Heuj, wie heeft Michiel op dat idee gebracht?
dat heb ik de laatste tijd met 21quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef 3FMaster het volgende:
Fuck, nu heb ik dus den rest van den avond de drumpartij van dit liedje in mijn hoofd
Lijkt me een sympathieke vent.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij ene Marc ofzo. Geen idee, ken hem verder niet.
Marc? wiesdaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij ene Marc ofzo. Geen idee, ken hem verder niet.
aah dat heb jij ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef 3FMaster het volgende:
Fuck, nu heb ik dus den rest van den avond de drumpartij van dit liedje in mijn hoofd
Volgens mij valt ie in het echt vies tegen...quote:
Jammer voor haar dat mijn hart in Portugal is gestolen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, Marc, begin maar te oefenen met Nikki.
Ceequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
Zo, net terug van sporten, even 101 kijken. Nikki.Tof wief.
Ik hoor een uitdaging.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een MoveYourAss waarin Rudy zelf alle muziek speelt en Nikki alles zingt?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 in de foetushouding schiet en getroost moet worden.
Pfoe, dat is verrekte moeilijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een MoveYourAss waarin Rudy zelf alle muziek speelt en Nikki alles zingt?
jah t begin was erg goed, maar de overgangen zijn idd n bietje vaagjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:20 schreef Marc63 het volgende:Jazzanova
Overgangen zijn idd nogal rommelig.
wrom?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:21 schreef Sersjee het volgende:
Hebben we al gezongen voor David Hasselhoff eigenlijk?
Volgens mij gebruiken ze dat rad al ruim een jaar niet meer, ze hebben ooit een nieuwe gekregen van een luisteraar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:24 schreef Cee het volgende:
Gaan ze dat rad niet meer gebruiken dan?
Ze hebben al een tijdje een nieuwe. Best een mooie trouwens.quote:
Ze hebben al ruim een half tot misschien wel meer dan een heel jaar een nieuwe.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:24 schreef Cee het volgende:
Gaan ze dat rad niet meer gebruiken dan?
Strak planquote:
Ach so.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hebben al ruim een half tot misschien wel meer dan een heel jaar een nieuwe.
ik kom nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach so.
Kut, ik realiseer me dat ik over precies een maand ook alweer jarig ben.
meteen Bart en Claudia er achter aanquote:
Wat is er mis met Bartquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef themauster het volgende:
[..]
meteen Bart en Claudia er achter aan
quote:
Ik ga er in stilte van genieten.quote:
Hij heeft geen radiostem,zingt mee met jingles en 2 of 3 weken geleden was er totaal geen sfeer toen hij EW deedquote:
En dan moet hij ook nog geswaffeld worden met de letter S, schreeflettertype geniet de voorkeur.quote:
Ja en ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
With or without you!Ik ga diiiinsdag. Bonoboooo! Sorry, ben redelijk excited. Heb de setlist met opzet vermeden en zelfs het podium in al z'n glorie nog niet op foto gezien. Maar.... ik ben toch nieuwsgierig. Wil niet teleurgesteld zijn vanwege (te) hoge verwachtingen dus als iemand me uit de brand kan helpen. Jullie hoeven alleen maar te zeggen ja/nee. Spelen ze dit nummer en One?
That's all I wanna know.
WAT.quote:
De concerten tot nu toe zijn een gezonde mix van oude en nieuwe nummers.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
WAT.
Ik hoopte het maar ik had het nooit gedacht. Waarom weet ik niet. Eigenwijzigheid van de band. Weet je het zeker? Holy crap I'm gonna die.
Zalk de hele setlist hier postenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
WAT.
Ik hoopte het maar ik had het nooit gedacht. Waarom weet ik niet. Eigenwijzigheid van de band. Weet je het zeker? Holy crap I'm gonna die.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik wil wel meezingen, maar ik ken de tekst niet.
Oeh! Ik wist dat ik wat vergeten was vandaagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:21 schreef Sersjee het volgende:
Hebben we al gezongen voor David Hasselhoff eigenlijk?
Dat zijn de nummers van de knoppen die moeten worden geschoven om de volgende noot op goede hoogte te krijgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En wat doen die neger er ineens tussen met hun "1 2 3 4"
Vergelijk BR niet met dat gedrochtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zijn de nummers van de knoppen die moeten worden geschoven om de volgende noot op goede hoogte te krijgen.
GODVERTERING DIT NUMMER.![]()
Linkin Park. Dit is geen muziek. Het nummer hiervoor is Bohemian Rhapsody vergeleken met dit. I mean it.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergelijk BR niet met dat gedrocht
quote:
Ik vergelijk het er niet mee, ik toon hiermee de extreme aversie jegens het LP nummer aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergelijk BR niet met dat gedrocht
Sigi?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
Op dit plaatje heb ik mn broertje ooit eens lens geslagen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
Toen zag hij ook stars, maar niet in z'n oogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
foto'squote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
En jawelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:53 schreef Sirolf het volgende:
Ah, er heeft weer eens iemand de webcamstream gesloopt?
* Sirolf is in afwachting van Mr. Brightside.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |