Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je dit op je begrafenis draait heb je echt een pesthekel aan je nabestaanden volgens mij.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je dit op je begrafenis draait heb je echt een pesthekel aan je nabestaanden volgens mij.
A horse with no name is dan ook tof. MJ heeft er gewoon een andere tekst voor geschreven als ik het goed gehoord heb.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef 3FMaster het volgende:
Het was zeker een mooi liedje, wat Jackson zong
Een klein stukje gehoord. Ik kende het origineel niet (alleen van naam en een klein beetje refrein) dus ik heb geen idee of hij een eigen tekst heeft gemaakt op't liedje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
A horse with no name is dan ook tof. MJ heeft er gewoon een andere tekst voor geschreven als ik het goed gehoord heb.
lady Gagaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Wat een schijtplaat. Wie is dit?
* Marc63 zoekt het ff op.
Oh ja, natuurlijk...
Beetje late reactiequote:
Dan wil ik niet eens weten hoe bergafwaarts het gaat met Britney Spears, die is ook van dezelfde etalage.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:48 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind die Lady Gaga met de single slechter worden.
ik zal volgende week zaterdag kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar kun je ook heerlijk mee dwergwerpen.
Zou ik niet doen. Veel te bang dat ik iets naars oploop als ik haar aanraak.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar kun je ook heerlijk mee dwergwerpen.
Ik blijf erbij dat If U Seek Amy een fantastische popplaat is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet eens weten hoe bergafwaarts het gaat met Britney Spears, die is ook van dezelfde etalage.
Volgens mij ene Marc ofzo. Geen idee, ken hem verder niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Heuj, wie heeft Michiel op dat idee gebracht?
dat heb ik de laatste tijd met 21quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef 3FMaster het volgende:
Fuck, nu heb ik dus den rest van den avond de drumpartij van dit liedje in mijn hoofd
Lijkt me een sympathieke vent.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij ene Marc ofzo. Geen idee, ken hem verder niet.
Marc? wiesdaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij ene Marc ofzo. Geen idee, ken hem verder niet.
aah dat heb jij ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef 3FMaster het volgende:
Fuck, nu heb ik dus den rest van den avond de drumpartij van dit liedje in mijn hoofd
Volgens mij valt ie in het echt vies tegen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |