No probquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:55 schreef feelsgoodman het volgende:
Ok man. Bedankt voor dit topic.
Nee mijn band blaast. 140dB Puur gitaar geweld.quote:
Die moeten echt dood.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef Yi-Long het volgende:
Van dat soort verwende etters dat langskomt op MTV, met hun Sweet 16 party!?
Als je er mee gaat patsen, sla je een flater. Kan ik ook zeggen, moet je eens kijken naar mijn vette Boeing 737 als ik met KLM vlieg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef Grimmbeard het volgende:
Als je de auto in de prak kan rijden of kan zwemmen in het zwembad mag je toch best zeggen dat het van jouw is. Als jij een zwembad koopt voor thuis is ie alleen van jouw en niet van heel je gezin? Zij lenen het water alleen als ze gaan zwemmen ofzo?
Jaloezie?quote:
Ja oke maar over dat zwembad, als ik iemand uitnodig om in de tuin te komen chillen zeg ik ook "Kom je bij mij in de tuin chillen?" en niet "Kom je chillen in de tuin van mijn ouders?". Wel triest is inderdaad van die mensen die nog nooit een euri verdiend hebben, altijd de nieuwste dure dingen hebben en daar ook nog mee gaan patsen, zaten er genoeg van op school bij mij vroegahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je er mee gaat patsen, sla je een flater. Kan ik ook zeggen, moet je eens kijken naar mijn vette Boeing 737 als ik met KLM vlieg.
Dan heb je het tenminste nog een kléin beetje verdiend.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef mstx het volgende:
Patsen met andermans spullen.Dat geldt overigens ook voor mensen met een leaseauto.
inclusief jijzelf?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die geen zwembad van min. 20.000 liter hebben
Sloebers![]()
Dat ligt een klein beetje anders, maar goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef mstx het volgende:
Patsen met andermans spullen.Dat geldt overigens ook voor mensen met een leaseauto.
Nee, die sloot achter je huis is niet van jou.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die geen zwembad van min. 20.000 liter hebben
Sloebers![]()
*zucht* *hele diepe zucht*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Alleen mijn jacuzzi in mijn slaapkamer bevat al deze hoeveelheid literts.
Ach. Sloebers zoals jij moeten er ook zijn, om het verschil duidelijk te maken tussen luxe en werkpaardenquote:
Dat hangt natuurlijk wel heel sterk af van je persoonlijke definitie van luxe.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach. Sloebers zoals jij moeten er ook zijn, om het verschil duidelijk te maken tussen luxe en werkpaarden
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach. Sloebers zoals jij moeten er ook zijn, om het verschil duidelijk te maken tussen luxe en werkpaarden
Als je weinig ruimte nodig hebt, en je verdient geen drol, dan klopt dat al snel.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, verre van.
Heb je het wel eens gezien??
quote:
Nee, daarom pats ik ook evenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geslacht Man
Geboortedatum 03-10-1970
Beroep Informatieanalist/Business Consultant/Business Intelligence Consultant
Jaoh, wil ik best geloven eigenlijk. Dan is er ook geen probleem
Eh, je opent dus een zeiktopic over patsergedrag, waarin je vervolgens de reet van een mogelijke patser gaat likken... faalhaas!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geslacht Man
Geboortedatum 03-10-1970
Patsen doen we allemaal, alleen ik doe het met eigen spullen, niet die van Pa en Ma.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:21 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, je opent dus een zeiktopic over patsergedrag, waarin je vervolgens de reet van een mogelijke patser gaat likken... faalhaas!
Die dude patst met zijn eigen eigendom. Niks mis met patsen. Het gaat om van die scholieren die patsen met de spullen van hun ouders!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:21 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, je opent dus een zeiktopic over patsergedrag, waarin je vervolgens de reet van een mogelijke patser gaat likken... faalhaas!
I know, maar of het patsen nu is omdat het waar is of niet, dat kan je gemiddeld genomen niet zo makkelijk inschatten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Patsen doen we allemaal, alleen ik doe het met eigen spullen, niet die van Pa en Ma.
Je zou de OP kunnen lezen
Je kunt heel makkelijk inschatten dat een kereltje uit 1991 niet in zijn eigen zwembad ligt te chillen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
I know, maar of het patsen nu is omdat het waar is of niet, dat kan je gemiddeld genomen niet zo makkelijk inschatten.
Btw, iemand die het echt zou kunnen, die patst niet, die laat het gewoon breed hangen.
Jij denkt dat er geen jonge kereltjes zijn van die leeftijd met een goed vermogen? Hoe heet dat gastje uit Groningen ook alweer met zijn telecom vergelijkingssites? Maar wat ik eerder al zei, die hoeft niet te patsen, die kan het gewoon breed laten hangen, als ie dat al wil.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt heel makkelijk inschatten dat een kereltje uit 1991 niet in zijn eigen zwembad ligt te chillen.
En nu ga ik naar mijn ouders, hun eten opeten in hun huis en gezellig bij kletsen
mooi!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef mstx het volgende:
Dat klinkt wel heel stoer maar het stelt geen reet voor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geslacht Man
Geboortedatum 03-10-1970
Oke, wat jij wilt .....knulquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel stoer maar het stelt geen reet voor.
Als het salaris maar wat voorstelt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel stoer maar het stelt geen reet voor.
Ik heb niet eens een autoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:07 schreef Jimbo het volgende:
ik heb MIJN auto nog nooit in de prak geredentelt dat ook
En mensen die nog bij hun ouder wonen kunnen niks zelf kopen? Ja tuurlijk, het huis en de keuken is van de ouders, maar je zegt toch niet "Kom mee, we gaan naar het huis van mijn ouders". Maar bijvoorbeeld een mega big-screen TV kan heus wel van iemand zelf zijn, scooters ook btw.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Luister, als je nog bij je pappie en mammie woont, is daar niks van jou bij. Het enige wat je bijdraagt is de kinderbijslag, en zelfs die komt van de regering.
Daar is geen fuck van jou bij, het is van je ouders!
Dus ga daar ook niet mee lopen patsen, want het is alleen maar sneu.
En dan ga ik zo weer terug naar MIJN huis, met MIJN spullen (niet groot, niet duur, maar wel van MIJ).
auchquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een auto
Mijn vrouw wel maar ik niet
Nu inclusief paint!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Naar aanleiding van die patser die het heeft over zijn zwembad van 20.000 liter ()
Je leest hier regelmatig opmerkingen van mensen die:
HUN auto in de prak hebben gereden
in HUN spange villa wonen
films kijken op HUN mega big-screen TV
hun eerste kwakje hebben gedeponeerd in de wasbak in HUN keuken van 10 bij 10
of zoals uit de aanleiding, geprikt worden naast HUN zwembad
Luister, als je nog bij je pappie en mammie woont, is daar niks van jou bij. Het enige wat je bijdraagt is de kinderbijslag, en zelfs die komt van de regering.
En dan ga ik zo weer terug naar MIJN huis, met MIJN spullen (niet groot, niet duur, maar wel van MIJ).
jij bent wel heel verbitterd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Naar aanleiding van die patser die het heeft over zijn zwembad van 20.000 liter ()
Wauw een Golf, nee jouw perspectief is gelukkig wel gezondquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:44 schreef B.E.D het volgende:
TS is een vrijgezelle knaap van 31 en gaat zitten jammeren dat hij in z'n eentje in een gare flat woont. Terwijl hippe jonge tieners in een mooi groot huis wonen met alles erop en eraan, ze vanalles krijgen, hun ouders dure auto's rijden, gewoon omdat hun ouders een goede baan hebben en veel geld hebben.
Wat maakt het uit dan het niet van henzelf is maar van hun ouders.
Als ze 18 zijn krijgen je een gloednieuwe Golf van hun vader.
En TS is daar jaloers op, anders open je er geen topic over.
Wie is er dan de n00b.
Een Range Rover dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wauw een Golf, nee jouw perspectief is gelukkig wel gezond
Ja ho ff, die leaseauto is absoluut niet gratis.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef mstx het volgende:
Mijn vader heeft een goede baan, maar ik kreeg geen auto toen ik 18 werd, ben ik nu zlieigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:44 schreef B.E.D het volgende:
TS is een vrijgezelle knaap van 31 en gaat zitten jammeren dat hij in z'n eentje in een gare flat woont. Terwijl hippe jonge tieners in een mooi groot huis wonen met alles erop en eraan, ze vanalles krijgen, hun ouders dure auto's rijden, gewoon omdat hun ouders een goede baan hebben en veel geld hebben.
Wat maakt het uit dan het niet van henzelf is maar van hun ouders.
Als ze 18 zijn krijgen je een gloednieuwe Golf van hun vader.
En TS is daar jaloers op, anders open je er geen topic over.
Wie is er dan de n00b.
Hey idioot, er staat duidelijk, ONS 20.000 LITER ZWEMBAD.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:08 schreef Sjibble het volgende:
Het is hier lekker warm, dus besloot om naar de tuin te gaan met ons 20.000 liter zwembad![]()
Ik was er net in geweest en zat lekker in de ligstoel onder de boom, voor de nodige extra afkoeling dankzij de schaduw.
Komt er zo'n vaag insect aanvliegen en besluit te landen op mijn hand.
Want het was een best mooi insect. Ik ben dan ook geen schijterd die als een sma'tje gelijk in de rondte gaat springen voor zo'n beestje. Het zit een beetje aan zn pootjes enz.
Maar begint zn bek ineens te bewegen, dus wss zit er wel wat lekker op mn hand
Nee, het was de hand zelf, waar ik later pas achterkwam. Het beet steeds een stukje huid weg tot ik een redelijke prik kreeg en het begon te bloeden. Oprotten, kutbeest!
Klacht: Insect die ik nooit in mn leven heb gezien die me bijt![]()
Klacht2: Die bult zit er al sinds dinsdag middag!
[ afbeelding ]
oei echt superboeiend ik kijk er echt naar uitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:47 schreef Sjibble het volgende:
goed topic![]()
ohja, morgen maak ik pics van het zwembad, met mijn topiclink en datum
oei 20 kudo's voor je, respectquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ho ff, die leaseauto is absoluut niet gratis.![]()
Kost me honderden euro's in de maand, door bijtelling en de extra optie's. Dus heel veel verschil met een eigen auto is er niet qua kosten enzo, behalve dan dat deze gloedjenieuw was toen ik m uit de showroom reed. 0.2km op de teller.
Wat heb jij dan aan dat 20000 liter zwembad betaalt dat het gedeeltelijk van jou is?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:07 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hey idioot, er staat duidelijk, ONS 20.000 LITER ZWEMBAD.
Het spijt me dat ik in de TT "ik" heb gezet, aangezien het zwembad niet helemaal van mij is.
Ga lekker in een hoekje huilen dat je nooit heb kunnen zeggen dat iets van jou alleen was.
ik betaalde de chloortabletten en hielp mee om het ding in de tuin te krijgen, hielp mee met het graven om het ding wat dieper in de grond te krijgen zodat de wand er op kon steunen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat heb jij dan aan dat 20000 liter zwembad betaalt dat het gedeeltelijk van jou is?
misschien heeft ie z'n eigen pishoekquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat heb jij dan aan dat 20000 liter zwembad betaalt dat het gedeeltelijk van jou is?
Pishoekje, het is maar een klein badje, namelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:49 schreef boyv het volgende:
[..]
misschien heeft ie z'n eigen pishoek [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik betaalde de chloortabletten en hielp mee om het ding in de tuin te krijgen, hielp mee met het graven om het ding wat dieper in de grond te krijgen zodat de wand er op kon steunen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:54 schreef stbabylon het volgende:
140 dbquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee mijn band blaast. 140dB Puur gitaar geweld.
Niks meer te zeggen?quote:
Als je niet weet waar je het over hebt, kun je beter je mond dicht houdenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:49 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Niks meer te zeggen?
Gelukkig pats je zelf wel met je uber fiets van de aldi. Hij is wel echt van jou, toch?
Of je had de eerste zin van mn OP kunnen lezen, dan was dit topic helemaal niet nodig geweest, toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt, kun je beter je mond dicht houden
Ik hou gewoon niet zo van mensen die patsen met andermans goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Of je had de eerste zin van mn OP kunnen lezen, dan was dit topic helemaal niet nodig geweest, toch?
Wat stoort je er precies aan? Heb je er een trauma aan overgehouden? Hebben je ouders je geslagen toen je zei dat iets van jou was, wat eigenlijk van hun was? Ben je daarom zo?
Ok, en heb ik ermee gepatst in mn OP?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van mensen die patsen met andermans goed.
Je zegt dat het ONS zwembad is, terwijl dat het overduidelijk niet is. Je wordt gestoken door een beest, dat was je punt, maar nee, je moest er eerst uitgebreid bij vertellen hoe stoer het wel niet is bij ONS zwembad. Je zegt er zelfs bij hoeveel liter het is. Heeft geen fuck met dat beestje te maken. Oftewel: patsen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ok, en heb ik ermee gepatst in mn OP?
Je hebt gelijk. Echter we hebben het niet over een kado gekregen van pa en/of ma, maar over iets van pa en/of ma waarvan wordt gezegd dat het van jou is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kom op man.
Als jij als kind een TV van je ouders krijgt, is het JOUW tv, als je als kind een auto van je ouders krijgt, is het JOUW auto, als je een paar sokken krijgt, is het JOUW paar sokken.
Je hebt gelijk als je zegt: je hebt er weinig tot niets voor hoeven doen, dus eigenlijk geen reden om erover op te scheppen, maar het zijn wel degelijk JOUW (hun) spullen.
Het is wel ONS zwembad. Als je iets deels bezit, mag je er ongevraagd gebruik van maken, wanneer dan ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt dat het ONS zwembad is, terwijl dat het overduidelijk niet is. Je wordt gestoken door een beest, dat was je punt, maar nee, je moest er eerst uitgebreid bij vertellen hoe stoer het wel niet is bij ONS zwembad. Je zegt er zelfs bij hoeveel liter het is. Heeft geen fuck met dat beestje te maken. Oftewel: patsen.
Uiteraard weet ik hoe hard 140dB is pannenkoek.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:35 schreef fathank het volgende:
[..]
140 db.
In een hokje van 1x1 meter zeker.
Heb je enig idee hoe hard 140 decibel is?
Omdat t hier probably meer on topic is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Echter we hebben het niet over een kado gekregen van pa en/of ma, maar over iets van pa en/of ma waarvan wordt gezegd dat het van jou is.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vreemd dat je er direct vanuit gaat dat ik iets moet compenseren. In tegenstelling tot de jouwe laat mijn uitstraling zich niet omschrijven als duf, onzeker en misschen zelfs ongelukkig, ook schreeuw ik niet online (door middel van caps) als iets me frustreert.
Dat rijke kids zoveel in hun schoot geworpen krijgen is niet iets waarmee ik kan zitten en het laat me koud of ze (ook) bezit van hun ouders als eigen beschouwen. Prima, als zij er blij van worden.Maar je bent nu wel erg sneu en opvallend selectief bezig.
Hebben niet ook arme kinderen het vaak over "hun" kamers? Wordt er op een parkeerterrein niet vaak - ook door kinderen - gesproken over de plaats van "onze" auto? En wat algemener: als je ergens aan tafel zit en je gebruik maakt van een bord, spreek jij gedurende de maaltijd dan niet ook van "mijn bord" terwijl het eigenlijk helemaal niet jouw eigendom hoeft te zijn? Ik vind echt dat je opvallend triest bezig bent en je latere posts maken het er bepaald niet beter op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |