Schandalig blijft het welquote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Prosac het volgende:
Ik vind het niet zo heel erg verrassend met dat paniekerige beleid.
Het beleid van Ajax?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik mis even iets. Waar ben je precies verbolgen over, Star?
De manier waarop Ajax met Lindgren omgaat. Ik verbaasde mij destijds hoezeer Rasmus was gegroeid bij FC Groningen en vond de terugkoop dan ook niet meer dan logisch. In het eerste half jaar van zijn terugkomst is dat ook bevestigd. Vorig seizoen heeft hij na een goed begin veel blessureleed gekend en is hij dankzij Van Basten van aanvoerder tot tribuneklant gebombardeerd. Trainer weg, nieuwe kansen voor Rasmus. Het enige dat die jongen nodig heeft is vertrouwen, voetballen kan hij wel. Maar ook onder Jol krijgt hij totaal geen kans. Hij heeft hem amper zien spelen! Waar-de-loos. Ik kan hier zo slecht tegen. Je haalt iemand terug, en 1,5 jaar later is hij alweer compleet overbodig. Typisch Ajax-beleid, om kotsmisselijk van te worden. Hij werkt keihard en heeft een geweldige mentaliteit, hij verdient dit niet. Laat Groningen hem maar terughalen, dan kan hij zondag meteen wraak nemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik mis even iets. Waar ben je precies verbolgen over, Star?
Wel aardig, maar het blijft toch een beetje de open-dag grappen & grollen borrelpraat. Van de Laak is hetzelfde als Matthijs elk jaar, erbij zitten en bek houden, meestal.quote:
Ben je vast zo'n dunne sprietquote:Op maandag 27 juli 2009 16:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als ik...
En ik ben 2 centimeter kleiner en 10 kilo lichter.
Ja, dat ook. Lindgren heeft in 98 wedstrijden voor FCG maar 5 keer gescoord. Holla in 53 wedstrijden 6 keer (bron: www.fcgstats.nl).quote:Op maandag 27 juli 2009 22:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En maakt meer goals?
quote:Kuipers fluit FC Groningen - Ajax
AMSTERDAM - Björn Kuipers is door de KNVB aangesteld als de scheidsrechter voor de eredivisiewedstrijd tussen FC Groningen en Ajax van aanstaande zondag.
Als eerbetoon aan Paul Matthijs is rugnummer 6 in ruste...quote:
Vaag,quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:41 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als eerbetoon aan Paul Matthijs is het rugnummer 6 in ruste...
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:41 schreef The_Verve het volgende:
Luciano had bij Beerschot al rugnummer 26...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |