whehehhe 2200 brutoquote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Houzer het volgende:
Ik werd gebeld door Peak-It of ik niet geintereeesed was in gesprek voor een functie als sales.
Dus ik zo van, Wat verdien ik bij Peak-It?
Als je bij Peak-It start heb je een salaris van ¤2200 bruto.
Dus ik zo: Ah das een lekker uurtarief
Nee das per maand![]()
Peak-ITquote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Houzer het volgende:
Ik werd gebeld door Peak-It of ik niet geintereeesed was in gesprek voor een functie als sales.
Dus ik zo van, Wat verdien ik bij Peak-It?
Als je bij Peak-It start heb je een salaris van ¤2200 bruto.
Dus ik zo: Ah das een lekker uurtarief
Nee das per maand![]()
Zijn er recruiters die dat wel kunnen dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Kansloos.
Kind kon ook geen vrraag beantwoorden die haar stelde,
Enkele.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Zijn er recruiters die dat wel kunnen dan?
Ja of je krijgt zo een leuk antwoord , dat komt wel tersprake ten tijde van het introductie gesprekquote:Op maandag 20 juli 2009 10:53 schreef Houzer het volgende:
[..]
Enkele.
9 van 10 keer heb je een meisje van 20 aan de lijn die zegt: Ik heb uw CV op [vacaturesite] gevonden, en vervogens een script gaat zitten oprammen.
Je stelt ze 3 vragen en ze gaan janken.
Ja een Mini met oerlelijke reklame.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Peak-IT
Ik kon er beginnen en mocht ik er mijn MCSE halen. En dan nog zou ik 1750 bruto verdienen.
Maar ik mocht er wel een mini rijden
Dan kon me weinig schelen maar ik ging er zo veel op achteruit.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja een Mini met oerlelijke reklame.
en krijg je die ook betaald ?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:06 schreef Houzer het volgende:
Als een introdcutiegesprek uitloopt op een fiasco vanuit hun kant, dan stuur ik altijd een factuur.
Er is een keer betaald jahquote:
Doe mij ook een konkbalknuppel.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik zo even met een konkbalknuppel langs Syl d'r werk gaat.
Prachtig , ik vraag altijd de reiskosten terugquote:Op maandag 20 juli 2009 11:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Er is een keer betaald jah
Het is ook meer een manier om te laten zien dat het een stel prutsers zijn die mijn tijd zitten te verdoen.
ik blijf liever anoniem A ,ivm met betalen enzo.quote:
Je bent mij al kwijt bij het blij zijn met de PvdA.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn jullie blij met het PvdA-plan om de WW-premie weer in te voeren?
Ik wel, dan betalen jullie nog meer voor mijn uitkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |