abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70948701
Had gisteravond een feestje, gezoend en lekker gevoosd met een jongen die ik al (vagelijk) kende. Nu smst ie of ik met hem uit wil deze week. Hij komt best wel needy over moet ik zeggen. Ik heb gezegd dat ik niet toe ben aan iets vasts, maar dat gezellig daten ok is. Alleen volgens mij denkt hij er toch meer van. Ik zei dat eigenlijk, omdat ik het voor de sex af en toe best leuk zou vinden, maar verder niks.. Nu stuurt ie weer een berichtje op hyves, wat ik wil gaan doen die avond. Ik zag ook dat hij zijn achtergrond veranderd heeft in een hartje Hij heeft me nu al n paar keer gesmst, getikt op hyves en een bericht gestuurd, beetje too much toch?? weet niet zo goed meer wat ik moet doen nu. Gaan of niet gaan? en zo ja, wat moet ik dan in godsnaam met hem gaan doen? Vind het niet leuk om mensen pijn te doen
pi_70948793
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef SkylarX het volgende:
Vind het niet leuk om mensen pijn te doen
Is het ook niet. Maar denk dat het beter voor hem is nú te weten dat jij hem niet zo leuk, dan na een tijdje sexen.
pi_70948982
Gewoon eerlijk zijn. Zeg tegen hem dat je eigenlijk alleen seks wil. Dan kan hij bepalen of hij dat ook wil of niet.
pi_70949014
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Gewoon eerlijk zijn. Zeg tegen hem dat je eigenlijk alleen seks wil. Dan kan hij bepalen of hij dat ook wil of niet.
Hij is nu al verliefd, dus dan gaat hij haar toch wel opzoeken, tegen beter weten in.
pi_70949053
quote:
beetje too much toch??
Ja, voor iemand die jij in je achterhoofd hield voor af en toe sex wel ja.

Maar dat kan hij toch niet weten? En nu is hij een beetje verliefd geworden na zoenen en lekker vozen...
tsjonge dat moet toch wel een sukkel zijn zeg.

Ik denk dat het enige wat ontbreekt bij die jongen is mensenkennis, voor de rest kan je hem echt niets kwalijk nemen.
pi_70949147
Ik bedoel ook niet dat hij een sukkel is, ik krijg het er alleen lichtelijk benauwd van, dat bedoelde ik...
pi_70949268
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef SkylarX het volgende:
Ik bedoel ook niet dat hij een sukkel is, ik krijg het er alleen lichtelijk benauwd van, dat bedoelde ik...
Dan moet je het niet doen, aangezien dat alleen maar erger gaat worden als je wel met die jongen gaat neuken. Maar dat weet je zelf ook wel.
pi_70949278
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef SkylarX het volgende:
Als je niet wilt gaan dan ga je niet. Maar ik vind wel dat je eerlijk tegen hem moet zijn waarom niet.
  maandag 13 juli 2009 @ 22:45:09 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70949797
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef Vitalogy het volgende:
Maar dat kan hij toch niet weten?
Ze heeft 't gezegd. Hoe duidelijk wil je 't hebben?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70949922
Ok ik heb dit:

Hoi ....., ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Af en toe sex vind ik leuk, maar verder gaat het voor mij even niet. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden.

Verder weet ik het even niet meer. Suggesties? Het is een beetje dubbel, aan de ene kant zie ik een sex date wel zitten maar volgens mij is hij een gevoelig typje wat dat misschien niet kan handelen...
pi_70950171
Prima toch?

Duidelijker kan niet.

Maar goed wat je zelf ook al zegt sommige gozers kunnen dit niet handelen en krijgen toch gevoelens voor je. Een gast die hartjes op z'n hyves zet na 1 keer zoenen en zo, euhhhh.
pi_70950188
Meissie, na een paar keer neuken is het nieuwtje er voor de jongen wel van af en is hij klaar met jou.
Gewoon sexen met hem en je bent er zo weer van af.
Win win situatie dus, succes er mee.
pi_70950549
Ach is het is wel lekker om een easy sex target te hebben

Denk dat iedereen daar wel ervaring mee heeft. Punt hier is dat je gewoon kortaf moet zijn tegen hem mocht je het bed met hem induiken. Zo te lezen is hij toch wel verliefd op je dus dat kan alleen maar meer worden.

Als je niet reageert of in ieder geval duidelijk laat weten dat het leuk was voor de lusten dan moet het toch wel doordringen.

Of mail hem duidelijk het begrip Fuckbuddy door, en dan met name het stukje waarin staat dat je niet elkaars partner bent
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 13 juli 2009 @ 23:27:17 #14
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70951468
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef sleutelboss1 het volgende:
Prima toch?

Duidelijker kan niet.

Maar goed wat je zelf ook al zegt sommige gozers kunnen dit niet handelen en krijgen toch gevoelens voor je. Een gast die hartjes op z'n hyves zet na 1 keer zoenen en zo, euhhhh.
Inderdaad... wegrennen .

Je moet gewoon duidelijk tegen hem zijn, het liefst zo kort en eerlijk mogelijk. Kijken hoe hij daar op reageert. Dat stukje wat je al eerder geformuleerd had is prima.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_70967771
je wilt dus met hem afspreken voor de sex, of je hebt het hem niet goed duidelijk gemaakt of hij is gek !!

Heerlijk zo'n vrouw

in mijn geval tegenover een meid zou ik zeggen, is goed we kijken wel hoe seriues het wordt, en wanneer ik der gepakt heb,, bouw je langzaam weer af
pi_70968606
Kat in het bakkie voorhem Wordt hem zelfs aangeboden. Alsie dit afslaat
Verder prima smsje, als het een softe mafkees is dan hoor je niets meer. Anders heb je iig lekker seks
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:26:17 #17
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70968919
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef SkylarX het volgende:
Ok ik heb dit:

Hoi ....., ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Af en toe sex vind ik leuk, maar verder gaat het voor mij even niet. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden.
...
Netjes, to-the-point, duidelijk, en niet nodeloos kwetsend.
Perfect, niks meer aan doen!

Kunnen een hoop vrouwen nog wat van leren, als je sommige topics hier leest.

Hoeveel pm's van fokkertjes die willen nuecken heb je trouwens inmiddels al binnen n.a.v. dit topic?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70968960
Zonder pics vrij weinig gok ik
Tis nou niet allemaal dat je zegt van
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:31:13 #19
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70969107
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:26 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Netjes, to-the-point, duidelijk, en niet nodeloos kwetsend.
Perfect, niks meer aan doen!

Kunnen een hoop vrouwen nog wat van leren, als je sommige topics hier leest.

Hoeveel pm's van fokkertjes die willen nuecken heb je trouwens inmiddels al binnen n.a.v. dit topic?
Eens. Als je stuurt wat je nu hebt is het duidelijk. Hij kan dan zelf nog een keuze maken wat hij wil en of het hem kan lukken wel sex te hebben maar verder niets.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_70969413
Ik sprak een vriendin vandaag, die hem goed kent en die zegt dat ie me al een tijdje meer dan leuk vindt. Oeps! Niks niets van gemerkt.. Maar goed, ik heb besloten om het sex gebeuren dan maar achterwege te laten en hem dit gestuurd;

ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden. Ik denk dat het beter is om het hierbij te laten.. sorry...x

Grrr daar gaat mn sex
pi_70969471
Mag hij dan naast jou ook andere vrouwen entertainen?? Want je snapt wel dat een man aan af en toe seks niet genoeg heeft.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:41:31 #22
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70969517
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef SkylarX het volgende:
Ik sprak een vriendin vandaag, die hem goed kent en die zegt dat ie me al een tijdje meer dan leuk vindt. Oeps! Niks niets van gemerkt.. Maar goed, ik heb besloten om het sex gebeuren dan maar achterwege te laten en hem dit gestuurd;

ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden. Ik denk dat het beter is om het hierbij te laten.. sorry...x

Grrr daar gaat mn sex
Gewoon sex kun je wel hosselen in een foute kroeg ofzo. Ik vind het goed dat je het zo gelaten hebt
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_70969551
Van mij wel, ik ben de rotste niet haha
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:09:21 #24
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_70970640
quote:
Had gisteravond een feestje, gezoend en lekker gevoosd met een jongen die ik al (vagelijk) kende.
ik las ... met een jongen die ik al (vaginaal) kende.
<hr>
pi_70970851
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef SkylarX het volgende:
Grrr daar gaat mn sex
Als je een fotoboek had werd je nu gebombardeerd door een lawine aan kansloze fokkers.

Ik vind overigens dat je wel een goede keuze gemaakt hebt, als je geen relatie wil moet je je meer richten op mannen die dat ook niet willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')