abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70948701
Had gisteravond een feestje, gezoend en lekker gevoosd met een jongen die ik al (vagelijk) kende. Nu smst ie of ik met hem uit wil deze week. Hij komt best wel needy over moet ik zeggen. Ik heb gezegd dat ik niet toe ben aan iets vasts, maar dat gezellig daten ok is. Alleen volgens mij denkt hij er toch meer van. Ik zei dat eigenlijk, omdat ik het voor de sex af en toe best leuk zou vinden, maar verder niks.. Nu stuurt ie weer een berichtje op hyves, wat ik wil gaan doen die avond. Ik zag ook dat hij zijn achtergrond veranderd heeft in een hartje Hij heeft me nu al n paar keer gesmst, getikt op hyves en een bericht gestuurd, beetje too much toch?? weet niet zo goed meer wat ik moet doen nu. Gaan of niet gaan? en zo ja, wat moet ik dan in godsnaam met hem gaan doen? Vind het niet leuk om mensen pijn te doen
pi_70948793
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef SkylarX het volgende:
Vind het niet leuk om mensen pijn te doen
Is het ook niet. Maar denk dat het beter voor hem is nú te weten dat jij hem niet zo leuk, dan na een tijdje sexen.
pi_70948982
Gewoon eerlijk zijn. Zeg tegen hem dat je eigenlijk alleen seks wil. Dan kan hij bepalen of hij dat ook wil of niet.
pi_70949014
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Gewoon eerlijk zijn. Zeg tegen hem dat je eigenlijk alleen seks wil. Dan kan hij bepalen of hij dat ook wil of niet.
Hij is nu al verliefd, dus dan gaat hij haar toch wel opzoeken, tegen beter weten in.
pi_70949053
quote:
beetje too much toch??
Ja, voor iemand die jij in je achterhoofd hield voor af en toe sex wel ja.

Maar dat kan hij toch niet weten? En nu is hij een beetje verliefd geworden na zoenen en lekker vozen...
tsjonge dat moet toch wel een sukkel zijn zeg.

Ik denk dat het enige wat ontbreekt bij die jongen is mensenkennis, voor de rest kan je hem echt niets kwalijk nemen.
pi_70949147
Ik bedoel ook niet dat hij een sukkel is, ik krijg het er alleen lichtelijk benauwd van, dat bedoelde ik...
pi_70949268
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef SkylarX het volgende:
Ik bedoel ook niet dat hij een sukkel is, ik krijg het er alleen lichtelijk benauwd van, dat bedoelde ik...
Dan moet je het niet doen, aangezien dat alleen maar erger gaat worden als je wel met die jongen gaat neuken. Maar dat weet je zelf ook wel.
pi_70949278
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef SkylarX het volgende:
Als je niet wilt gaan dan ga je niet. Maar ik vind wel dat je eerlijk tegen hem moet zijn waarom niet.
  maandag 13 juli 2009 @ 22:45:09 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70949797
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef Vitalogy het volgende:
Maar dat kan hij toch niet weten?
Ze heeft 't gezegd. Hoe duidelijk wil je 't hebben?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70949922
Ok ik heb dit:

Hoi ....., ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Af en toe sex vind ik leuk, maar verder gaat het voor mij even niet. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden.

Verder weet ik het even niet meer. Suggesties? Het is een beetje dubbel, aan de ene kant zie ik een sex date wel zitten maar volgens mij is hij een gevoelig typje wat dat misschien niet kan handelen...
pi_70950171
Prima toch?

Duidelijker kan niet.

Maar goed wat je zelf ook al zegt sommige gozers kunnen dit niet handelen en krijgen toch gevoelens voor je. Een gast die hartjes op z'n hyves zet na 1 keer zoenen en zo, euhhhh.
pi_70950188
Meissie, na een paar keer neuken is het nieuwtje er voor de jongen wel van af en is hij klaar met jou.
Gewoon sexen met hem en je bent er zo weer van af.
Win win situatie dus, succes er mee.
pi_70950549
Ach is het is wel lekker om een easy sex target te hebben

Denk dat iedereen daar wel ervaring mee heeft. Punt hier is dat je gewoon kortaf moet zijn tegen hem mocht je het bed met hem induiken. Zo te lezen is hij toch wel verliefd op je dus dat kan alleen maar meer worden.

Als je niet reageert of in ieder geval duidelijk laat weten dat het leuk was voor de lusten dan moet het toch wel doordringen.

Of mail hem duidelijk het begrip Fuckbuddy door, en dan met name het stukje waarin staat dat je niet elkaars partner bent
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 13 juli 2009 @ 23:27:17 #14
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70951468
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef sleutelboss1 het volgende:
Prima toch?

Duidelijker kan niet.

Maar goed wat je zelf ook al zegt sommige gozers kunnen dit niet handelen en krijgen toch gevoelens voor je. Een gast die hartjes op z'n hyves zet na 1 keer zoenen en zo, euhhhh.
Inderdaad... wegrennen .

Je moet gewoon duidelijk tegen hem zijn, het liefst zo kort en eerlijk mogelijk. Kijken hoe hij daar op reageert. Dat stukje wat je al eerder geformuleerd had is prima.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_70967771
je wilt dus met hem afspreken voor de sex, of je hebt het hem niet goed duidelijk gemaakt of hij is gek !!

Heerlijk zo'n vrouw

in mijn geval tegenover een meid zou ik zeggen, is goed we kijken wel hoe seriues het wordt, en wanneer ik der gepakt heb,, bouw je langzaam weer af
pi_70968606
Kat in het bakkie voorhem Wordt hem zelfs aangeboden. Alsie dit afslaat
Verder prima smsje, als het een softe mafkees is dan hoor je niets meer. Anders heb je iig lekker seks
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:26:17 #17
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70968919
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef SkylarX het volgende:
Ok ik heb dit:

Hoi ....., ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Af en toe sex vind ik leuk, maar verder gaat het voor mij even niet. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden.
...
Netjes, to-the-point, duidelijk, en niet nodeloos kwetsend.
Perfect, niks meer aan doen!

Kunnen een hoop vrouwen nog wat van leren, als je sommige topics hier leest.

Hoeveel pm's van fokkertjes die willen nuecken heb je trouwens inmiddels al binnen n.a.v. dit topic?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70968960
Zonder pics vrij weinig gok ik
Tis nou niet allemaal dat je zegt van
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:31:13 #19
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70969107
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:26 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Netjes, to-the-point, duidelijk, en niet nodeloos kwetsend.
Perfect, niks meer aan doen!

Kunnen een hoop vrouwen nog wat van leren, als je sommige topics hier leest.

Hoeveel pm's van fokkertjes die willen nuecken heb je trouwens inmiddels al binnen n.a.v. dit topic?
Eens. Als je stuurt wat je nu hebt is het duidelijk. Hij kan dan zelf nog een keuze maken wat hij wil en of het hem kan lukken wel sex te hebben maar verder niets.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_70969413
Ik sprak een vriendin vandaag, die hem goed kent en die zegt dat ie me al een tijdje meer dan leuk vindt. Oeps! Niks niets van gemerkt.. Maar goed, ik heb besloten om het sex gebeuren dan maar achterwege te laten en hem dit gestuurd;

ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden. Ik denk dat het beter is om het hierbij te laten.. sorry...x

Grrr daar gaat mn sex
pi_70969471
Mag hij dan naast jou ook andere vrouwen entertainen?? Want je snapt wel dat een man aan af en toe seks niet genoeg heeft.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:41:31 #22
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70969517
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef SkylarX het volgende:
Ik sprak een vriendin vandaag, die hem goed kent en die zegt dat ie me al een tijdje meer dan leuk vindt. Oeps! Niks niets van gemerkt.. Maar goed, ik heb besloten om het sex gebeuren dan maar achterwege te laten en hem dit gestuurd;

ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden. Ik denk dat het beter is om het hierbij te laten.. sorry...x

Grrr daar gaat mn sex
Gewoon sex kun je wel hosselen in een foute kroeg ofzo. Ik vind het goed dat je het zo gelaten hebt
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_70969551
Van mij wel, ik ben de rotste niet haha
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:09:21 #24
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_70970640
quote:
Had gisteravond een feestje, gezoend en lekker gevoosd met een jongen die ik al (vagelijk) kende.
ik las ... met een jongen die ik al (vaginaal) kende.
<hr>
pi_70970851
quote:
Grrr daar gaat mn sex
Als je een fotoboek had werd je nu gebombardeerd door een lawine aan kansloze fokkers.

Ik vind overigens dat je wel een goede keuze gemaakt hebt, als je geen relatie wil moet je je meer richten op mannen die dat ook niet willen.
pi_70974055
quote:

Grrr daar gaat mn sex
Sex kun je altijd wel krijgen als je beetje knap bent

Maargoed: netjes opgelost zo. Ik heb wel een idee hoe hij zich voelt. En dat zal niet best zijn
Ben benieuwd hoelang dat hartje er nog staat

Nu ik nadenk: Die gast heeft met zijn stomme acties wel mooi een sexbuddy door zijn neus geboord. Wat een eikel zeg
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:24:35 #27
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_70975100
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:42 schreef SkylarX het volgende:
Van mij wel, ik ben de rotste niet haha
In dat geval, post dan ook ff voor de volledigheid wat hij terugzegt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:27:53 #28
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_70975183
quote:

Ik zou er een hartje achter zetten, dit geeft hem toch een beetje hoop.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:31:30 #29
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70975301
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik zou er een hartje achter zetten, dit geeft hem toch een beetje hoop.
Als je bij "ik denk dat het beter is het hier bij te laten" nog 'hoop' hebt heb je een plaat voor je kop
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:55:34 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70976020
"ik denk..." is voor sommige nog steeds hoopgevend
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70976544
Mensen die zo gek van een meid zijn, houden sowieso alle opties open
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:13:51 #32
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70976602
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef mafkees01 het volgende:
Nu ik nadenk: Die gast heeft met zijn stomme acties wel mooi een sexbuddy door zijn neus geboord. Wat een eikel zeg
Als we allemaal wisten hoe de vork in de steel zit dan hadden we dit soort taferelen niet.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:44:42 #33
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_70986213
Heb je al reactie?
Frysk bloed tsjoch op!
pi_70986605
Yep heb een reactie. Even voor de duidelijkheid, hij smste een paar uurtjes nadat hij mij thuis had gebracht al over die date en toen ik geen antwoord gaf een half uurtje daarna weer een sms met; hey lieverd, ik hoop dat we meer dan alleen vrienden kunnen worden. Nu heb ik hem dus dat bericht op hyves gestuurd en had vanavond een smsje terug met; Wil ook geen relatie, daten is leuker. No strings attached. Hoor het wel. Check nu op mijn hyves en daar stuurt ie dit; Daten kan altijd gewoon lol hebben is soms beter dan een relatie, die kan soms te veel eisend zijn voor sommige mensen.
Kijk maar wat je wil, kan je nergens toe dwingen, denk er even over na.

Ik geloof er persoonlijk geen ruk van, volgens mij praat ie me nu gewoon naar de mond in de hoop dat ik hem uiteindelijk toch op die manier leuk ga vinden??
pi_70986690
Nogal vreemd dat hij nu omslaat inderdaad, hij kan/wil je niet loslaten en gooit het dan maar over een andere boeg, terwijl dat dus eigenlijk niet is wat hij wil. Je bericht kwam denk ik best als een klap aan bij hem. Ik geloof er eerlijk gezegd ook geen ruk van.
pi_70987090
Klopt idd
Hij wilt het heel graag, das ook wel te merken... Aangezien jij nu zegt dat je het niet wilt, zal hij de andere weg bewandelen Hij hoop dat het van jouw kant toch nog komt, en praat zich er daarom nu onderuit met "daten kan altijd"

Stiekem hoopt hij dat je alsnog helemaal gek van hem wordt en dan zal hij direct toeslaan Als ik zo gek was op iemand zou ik het misschien ook wel zo doen. Natuurlijk kansloze missie, maar hij kan het proberen

Het feit dat ie zegt: denk er even over na zou voor mij genoeg zeggen

Iig: ik denk dat hij best wel gek op je is (geworden). Weeg daarom zelf af wat je nou werkelijk met hem wilt, want ik kan je haast nou wel beloven dat hij zeker nog niet bij de pakken gaat neerzitten
pi_70988839
Daten en mee naar huis nemen, en de ochtend erna uitleggen dat als ie ooit uit zichzelf contact met je opneemt, het einde verhaal is. Heb jij wat je wil, en hij af en toe
pi_70988913
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:28 schreef Alcatrash het volgende:
Daten en mee naar huis nemen, en de ochtend erna uitleggen dat als ie ooit uit zichzelf contact met je opneemt, het einde verhaal is. Heb jij wat je wil, en hij af en toe
  woensdag 15 juli 2009 @ 07:04:44 #39
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_70990516
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:57 schreef SkylarX het volgende:

Ik geloof er persoonlijk geen ruk van, volgens mij praat ie me nu gewoon naar de mond in de hoop dat ik hem uiteindelijk toch op die manier leuk ga vinden??
Ongetwijfeld, maar als je met elkaar blijft praten via hyves of SMS zul je het nooit weten... gewoon nog een keer afspreken... en dan kun je het alsnog helemaal afkappen... of niet....

En als hij dan 's nachts gaat huilen alstie klaarkomt, dan weet je zeker dat ie je naar de mond praatte
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_70990550
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:57 schreef SkylarX het volgende:

Dat dus.
pi_70992391
als je gewoon duidelijk blijft en voor de sex gaat is er geen probleem toch? als je veel te benauwd voelt moet je iemand anders zoeken!

zijn genoeg mannen open voor sex relatie dat zal niet zo moeilijk te vinden zijn heh heh
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:12:20 #42
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70994735
Eigenlijk is het verhaal wel duidelijk nu .
Houd ons op de hoogte hé.
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:26:07 #43
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_71002800
quote:

Grrr daar gaat mn sex

Brrrr, het idee dat die jongen net naast een paar stomende sexsessies heeft gegrepen. Hij was zo dichtbij zonder het te weten. Voelt als een nachtmerrie.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_71004824
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Brrrr, het idee dat die jongen net naast een paar stomende sexsessies heeft gegrepen. Hij was zo dichtbij zonder het te weten. Voelt als een nachtmerrie.
`

haha idd.. hij moest is weten
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:52:56 #45
248749 flaister
daarom, omdat, gewoon
pi_71005894
gewoon heen gaan, misgebruik van maken
pi_71078773
Al gelukt?
pi_71087082
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze heeft 't gezegd. Hoe duidelijk wil je 't hebben?
Naja, je weet natuurlijk niet hoe hij gaat reageren, want als je eenmaal hoge verwachtingen hebt is dit wel een flinke klap voor die jongen.

Ik weet zelf niet echt hoe ik dit zou moeten aanpakken, maar ik zou je wel aanraden om dit indirect via sms te doen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 04:34:21 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71087598
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 03:07 schreef F04 het volgende:
Naja, je weet natuurlijk niet hoe hij gaat reageren, want als je eenmaal hoge verwachtingen hebt is dit wel een flinke klap voor die jongen.
Als je na 1 date 'hoge verwachtingen' hebt is dat echt je eigen probleem...
pi_71133468
Ehm even een update, hij had me weer op hyves getikt; ... heeft zin in een gezellig avondje met ... en daar ben ik verder maar niet op ingegaan, nu heeft ie bij zijn wie wat waar staan; Wachten op antwoord wat niet komt omdat je verkeerd begrepen wordt. Hmm volgens mij trekt ie nu alles uit de kast...
pi_71133520
Mijn god, wat een dramaqueen.
pi_71135317
Nou, het feit dat hij al zoveel laat merken zegt genoeg Als ik echt gek van je was had ik mezelf ook bezig gehouden met jou. Als jij 0 voor me betekent, dan schuif ik je net zo makkelijk onder de tafel als het stof wat hier ligt
Kortom: hij laat zichzelf alleen maar meer kennen. Niet op ingaan, en lekker laten hangen. Als dat niet werkt gewoon hard zijn. Is soms ook nodig

Hmm, dacht dat je ongeveer 20 was, maar eigenlijk ben je al veel ouder
  maandag 20 juli 2009 @ 11:34:09 #52
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71143782
quote:
Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef SkylarX het volgende:
Ehm even een update, hij had me weer op hyves getikt; ... heeft zin in een gezellig avondje met ... en daar ben ik verder maar niet op ingegaan, nu heeft ie bij zijn wie wat waar staan; Wachten op antwoord wat niet komt omdat je verkeerd begrepen wordt. Hmm volgens mij trekt ie nu alles uit de kast...
Wat ernstig zeg . Lekker negeren, dat werkt het beste.
pi_71143876
Mooi dit !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 20 juli 2009 @ 11:56:42 #54
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_71144386
Ik durf te wedden dat hij je gaat stalken.
ik ben de jager met de pet.
pi_71168131
Of hij vergrijpt zich nog een keer aan TS in een dronken bui
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:55:55 #56
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71170510
ojee zeg, hij is wel een beetje pathetic, hoe oud is hij? nee, hier moet je idd niet op in gaan, wat een claimer
pi_71170542
Tering date je een 15-jarige of een zwakzinnige, wat een kinderachtige en matige reacties...
Hij moet gewoon accepteren dat hij pech heeft gehad, en schijnbaar denkt hij dat hij met dit zielige (maar overigens zeer vermakelijke) gedoe nog een kansje maakt ofzo?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:14:54 #58
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_71170741
Lol, die jongen is wel beetje hopeloos
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:40:24 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71171173
quote:
Wat zet die gozer zich voor schut.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:56:48 #60
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71171551
quote:

Grrr daar gaat mn sex
Er lopen nog genoeg andere behoeftige mannen rond
pi_71172850
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

Er lopen nog genoeg andere behoeftige mannen rond
Behoeftige?
pi_71173027
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 08:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tering date je een 15-jarige of een zwakzinnige, wat een kinderachtige en matige reacties...
Hij moet gewoon accepteren dat hij pech heeft gehad, en schijnbaar denkt hij dat hij met dit zielige (maar overigens zeer vermakelijke) gedoe nog een kansje maakt ofzo?
Ik vind persoonlijk dit soort reacties ook niet echt een kenmerk van volwassenheid, maar goed dat is mijn mening.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:57:55 #63
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71173035
quote:
Irritant
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:08:32 #64
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71173274
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Behoeftige?
klik
pi_71173316
Bronstige kerels dus gewoon
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:13:23 #66