Is het ook niet. Maar denk dat het beter voor hem is nú te weten dat jij hem niet zo leuk, dan na een tijdje sexen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef SkylarX het volgende:
Vind het niet leuk om mensen pijn te doen
Hij is nu al verliefd, dus dan gaat hij haar toch wel opzoeken, tegen beter weten in.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Gewoon eerlijk zijn. Zeg tegen hem dat je eigenlijk alleen seks wil. Dan kan hij bepalen of hij dat ook wil of niet.
Ja, voor iemand die jij in je achterhoofd hield voor af en toe sex wel ja.quote:
Dan moet je het niet doen, aangezien dat alleen maar erger gaat worden als je wel met die jongen gaat neuken. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef SkylarX het volgende:
Ik bedoel ook niet dat hij een sukkel is, ik krijg het er alleen lichtelijk benauwd van, dat bedoelde ik...
Als je niet wilt gaan dan ga je niet. Maar ik vind wel dat je eerlijk tegen hem moet zijn waarom niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef SkylarX het volgende:
Ik bedoel ook niet dat hij een sukkel is, ik krijg het er alleen lichtelijk benauwd van, dat bedoelde ik...
Ze heeft 't gezegd. Hoe duidelijk wil je 't hebben?quote:
Inderdaad... wegrennenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef sleutelboss1 het volgende:
Prima toch?
Duidelijker kan niet.
Maar goed wat je zelf ook al zegt sommige gozers kunnen dit niet handelen en krijgen toch gevoelens voor je. Een gast die hartjes op z'n hyves zet na 1 keer zoenen en zo, euhhhh.
Netjes, to-the-point, duidelijk, en niet nodeloos kwetsend.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef SkylarX het volgende:
Ok ik heb dit:
Hoi ....., ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Af en toe sex vind ik leuk, maar verder gaat het voor mij even niet. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden.
...
Eens. Als je stuurt wat je nu hebt is het duidelijk. Hij kan dan zelf nog een keuze maken wat hij wil en of het hem kan lukken wel sex te hebben maar verder niets.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:26 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Netjes, to-the-point, duidelijk, en niet nodeloos kwetsend.
Perfect, niks meer aan doen!
Kunnen een hoop vrouwen nog wat van leren, als je sommige topics hier leest.![]()
Hoeveel pm's van fokkertjes die willen nuecken heb je trouwens inmiddels al binnen n.a.v. dit topic?
Gewoon sex kun je wel hosselen in een foute kroeg ofzo. Ik vind het goed dat je het zo gelaten hebtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef SkylarX het volgende:
Ik sprak een vriendin vandaag, die hem goed kent en die zegt dat ie me al een tijdje meer dan leuk vindt. Oeps! Niks niets van gemerkt.. Maar goed, ik heb besloten om het sex gebeuren dan maar achterwege te laten en hem dit gestuurd;
ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden. Ik denk dat het beter is om het hierbij te laten.. sorry...x
Grrr daar gaat mn sex
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef SkylarX het volgende:
Had gisteravond een feestje, gezoend en lekker gevoosd met een jongen die ik al (vagelijk) kende.
Als je een fotoboek had werd je nu gebombardeerd door een lawine aan kansloze fokkers.quote:
Sex kun je altijd wel krijgen als je beetje knap bentquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef SkylarX het volgende:
Ik sprak een vriendin vandaag, die hem goed kent en die zegt dat ie me al een tijdje meer dan leuk vindt. Oeps! Niks niets van gemerkt.. Maar goed, ik heb besloten om het sex gebeuren dan maar achterwege te laten en hem dit gestuurd;
ik ben een beetje bang dat jij hier meer verwachtingen bij hebt. Ik ben niet op zoek naar een relatie en ik ben bang dat ik je pijn doe als ik met je ga daten. Ik wil geen gevoelens bij jou opwekken die ik niet kan beantwoorden. Ik denk dat het beter is om het hierbij te laten.. sorry...x
Grrr daar gaat mn sex
In dat geval, post dan ook ff voor de volledigheid wat hij terugzegt.quote:
Ik zou er een hartje achter zetten, dit geeft hem toch een beetje hoop.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef SkylarX het volgende:
Als je bij "ik denk dat het beter is het hier bij te laten" nog 'hoop' hebt heb je een plaat voor je kopquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik zou er een hartje achter zetten, dit geeft hem toch een beetje hoop.
Als we allemaal wisten hoe de vork in de steel zit dan hadden we dit soort taferelen niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef mafkees01 het volgende:
Nu ik nadenk: Die gast heeft met zijn stomme acties wel mooi een sexbuddy door zijn neus geboord. Wat een eikel zeg
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:28 schreef Alcatrash het volgende:
Daten en mee naar huis nemen, en de ochtend erna uitleggen dat als ie ooit uit zichzelf contact met je opneemt, het einde verhaal is. Heb jij wat je wil, en hij af en toe
Ongetwijfeld, maar als je met elkaar blijft praten via hyves of SMS zul je het nooit weten... gewoon nog een keer afspreken... en dan kun je het alsnog helemaal afkappen... of niet....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:57 schreef SkylarX het volgende:
Ik geloof er persoonlijk geen ruk van, volgens mij praat ie me nu gewoon naar de mond in de hoop dat ik hem uiteindelijk toch op die manier leuk ga vinden??
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:57 schreef SkylarX het volgende:
Ik geloof er persoonlijk geen ruk van, volgens mij praat ie me nu gewoon naar de mond in de hoop dat ik hem uiteindelijk toch op die manier leuk ga vinden??
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef SkylarX het volgende:
Grrr daar gaat mn sex
`quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Brrrr, het idee dat die jongen net naast een paar stomende sexsessies heeft gegrepen. Hij was zo dichtbij zonder het te weten.Voelt als een nachtmerrie.
Naja, je weet natuurlijk niet hoe hij gaat reageren, want als je eenmaal hoge verwachtingen hebt is dit wel een flinke klap voor die jongen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze heeft 't gezegd. Hoe duidelijk wil je 't hebben?
Als je na 1 date 'hoge verwachtingen' hebt is dat echt je eigen probleem...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:07 schreef F04 het volgende:
Naja, je weet natuurlijk niet hoe hij gaat reageren, want als je eenmaal hoge verwachtingen hebt is dit wel een flinke klap voor die jongen.
Wat ernstig zegquote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef SkylarX het volgende:
Ehm even een update, hij had me weer op hyves getikt; ... heeft zin in een gezellig avondje met ... en daar ben ik verder maar niet op ingegaan, nu heeft ie bij zijn wie wat waar staan; Wachten op antwoord wat niet komt omdat je verkeerd begrepen wordt. Hmm volgens mij trekt ie nu alles uit de kast...
Wat zet die gozer zich voor schut.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef SkylarX het volgende:
Ehm even een update, hij had me weer op hyves getikt; ... heeft zin in een gezellig avondje met ... en daar ben ik verder maar niet op ingegaan, nu heeft ie bij zijn wie wat waar staan; Wachten op antwoord wat niet komt omdat je verkeerd begrepen wordt. Hmm volgens mij trekt ie nu alles uit de kast...
Behoeftige?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er lopen nog genoeg andere behoeftige mannen rond
Ik vind persoonlijk dit soort reacties ook niet echt een kenmerk van volwassenheid, maar goed dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tering date je een 15-jarige of een zwakzinnige, wat een kinderachtige en matige reacties...
Hij moet gewoon accepteren dat hij pech heeft gehad, en schijnbaar denkt hij dat hij met dit zielige (maar overigens zeer vermakelijke) gedoe nog een kansje maakt ofzo?
Irritantquote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef SkylarX het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |