Kom op zeg!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Het is geen crtl-v, maar een scriptje: met één druk op de knop een slotje. De reden klopt wel.
Oh. Ja. My bad, was even mijn slotscriptje aan het testen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom op zeg!
Gebruik ff een scriptje trouwens om dit topic weer sticky te zetten.
Dit is een automatisch gegenereerd bericht omdat ik het momenteel te druk heb met scripts schrijven. Voor klachten kunt u zich wenden tot mijn PM-Box.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh. Ja. My bad, was even mijn slotscriptje aan het testen.
klikspaanquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:51 schreef plank_ het volgende:
Wie vinden jullie de mooiste Mongool ? fijne post
we lichten gewoon niemand op hierquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:32 schreef TNA het volgende:
Supermarkten oplichten
Wat is er mis met dit topic?
psssstquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Daarom heet dit subforum ook... Hey wacht, "Onzin"! Maar goed, whatever
Nou moet je oppassen jongu.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
Wel, het is onzin.Anders kun je die Oldbies dingen en Eindhoven dingen ook wel dicht gooien. En al die andere stomme topics.
goed ideequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
Wel, het is onzin.Anders kun je die Oldbies dingen en Eindhoven dingen ook wel dicht gooien. En al die andere stomme topics.
Wie weet kun je je gevoel voor humor nog ruilen.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik las lesbische tieners in de TT, maar heb ze hier nog niet gezien.
Ik voel me opgelicht
De vraag is alleen wie zoveel goede humor aankan he?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie weet kun je je gevoel voor humor nog ruilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |