Yep, Mary McAleese, presidente sinds 1997.quote:
Bedoel je die grote fallusvormige plant die eens in de tig jaar bloeit en een lijkengeur afgeeft? Weet de naam zo één-twee-drie niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke plant wordt ook wel 'stinkertje' genoemd omdat het ongedierte wordt afgeschrikt door de geur?
Die ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Die plant die een keer in de 5 jaar bloeit?
Is aronskelk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ook. Maar de officiële naam???
Carole King?quote:
Alle andere foto's waren te eenvoudigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Pamela Anderson?
Op die eerste foto zag ze er leuker uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Alle andere foto's waren te eenvoudig
[
Nee, de titel van het lied komt ook terug in de titel van het verhaal ..... Layla andquote:
Oeidipus was Grieks.... Het antwoord is simpeler de man raakt de weg kwijt....quote:
Over kwijtraken gesproken: in mijn woonplaats is een plek die "Het Verloren Kerkhof" heet. Hoe verlies je een kerkhof???quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:03 schreef qonmann het volgende:
Alice-mode on:
Hoe kan je nou iets kwijtraken dat niet van je is ?
Door er geen gebruik meer van te maken en er ook niet meer over te spreken. Kerkhof.....naar woord. Friedhof zoals de Duitsers zeggen is veel mooierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:06 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Over kwijtraken gesproken: in mijn woonplaats is een plek die "Het Verloren Kerkhof" heet. Hoe verlies je een kerkhof???
Geen naam.... een begrip.... Layla and thequote:
Een doorgedraaid iemand in het Engels....quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:08 schreef starla het volgende:
Ik denk dat ze dan met verloren bedoelen: 'verlaten' 'reddeloos' oid
Layla & Majnun maar beter bekend als Layla and the madman. Tragisch liefdesverhaal.quote:
Het ging over het verhaal waar Clapton de tekst op baseerde.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef tong80 het volgende:
Het is toch Derek and the Domino's
Heb snel gepost zonder de vraag goed te lezen waarschijnlijk
Ja zag het later. Wilde snel posten toen ik weer on line kwam.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ging over het verhaal waar Clapton de tekst op baseerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |