Ik zocht goggomobiel inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:11 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is een gogomobiel volgens mij, maar als het niet om het merk gaat, wat wil je dan horen? Microauto?
Ah ok. Dat is gewoon het merkquote:
Wankelmotor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah ok. Dat is gewoon het merk
De, genoemd naar zijn constructeur
, is een type verbrandingsmotor dat niet met cilinders en zuigers werkt, maar met een rotor van bij benadering driehoekige vorm welke in een trommel zit .
Welke motor?
ok ..zoveel verstand heb ik niet van auto'squote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:14 schreef Nico_S. het volgende:
Maar da's wel degelijk een merk!
Wankelmotor inderdaad. Onder andere te vinden in de schitterende en helaas op het verkeerde moment gekomen NSU Ro80.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:14 schreef qonmann het volgende:
Wankel
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Reykjavik?
Troonsafstand.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat doet iemand die aan 'abdicatie' doet?
Het Guggenheim Museum in Ney York is door deze architect ontworpen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:34 schreef qonmann het volgende:
plaatje wel vaker gezien vind het zo lelijk,donker enzo
Guggemheim ?
wordt een ohjaatje..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:36 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Het Guggenheim Museum in Ney York is door deze architect ontworpen.
Nope.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:39 schreef Susi het volgende:
Dat liedje van Bridge Over Troubled Water zeker ?
Juist, Frank Lloyd Wright!quote:
I move fast and silent...... I am a Ninja!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef Nico_S. het volgende:
Sorry, zie nu da Mr_a eerder was. ik corrigeer het even.
Geeft niets. Foutje kan gebeuren...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef Nico_S. het volgende:
Sorry, zie nu da Mr_a eerder was. ik corrigeer het even.
Geen tieten...quote:
Dat is een penitentiare inrichting.quote:
Nee, maar lijkt er wel op.....quote:
Yep een Italiaanse spijtoptant. Klinkt veel mooier dan spijtoptant vind ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Oh wacht. Spijtbetuiging. Spijtoptant van de maffia??
Had ik als (theoretisch) katholiek eerder op moeten komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Penitentie is ook een kerkelijke term..... Absolutie staat er tegen over.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |