Gelukkig. Ik probeerde al een hint te verzinnen zonder het gebruik van de term 'piraat'quote:
Makkelijk toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik probeerde al een hint te verzinnen zonder het gebruik van de term 'piraat'
Szura +1
[u]Stand deel 1665
1 mividaloca
1 De_Hertog
1 Szura
Stand deel 1665quote:
Anders gezegd: die niet te veel weg zou geven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:42 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Makkelijk toch?
Gewoon een zwarte baard posten.
Hier kan ik iets mee.quote:
Heeft ze geen reuma?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier kan ik iets mee.
Maar wel een andere ziekte en dat is toevallig ook waar Anita Witzier last van heeft.
dat zou best kunnen kloppenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft ze geen reuma?
Reumatichting ofzo?
Sterker nog, het klopt ook nog.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft ze geen reuma?
Reumatichting ofzo?
Dat antwoord was inderdaad fout.quote:
Was het maar waar.Ik heb er behoefte aan.Pfff reumaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat antwoord was inderdaad fout.
Ik kan het me niet voorstellen dat een beroemdheid geld inzamelt om iedereen van luxe-artikelen te voorzien.
quote:
Ja, ik was ook serieus enzoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat een beroemdheid geld inzamelt om iedereen van luxe-artikelen te voorzien.
knapquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
Michigan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |