BOOM, HEADSHOT!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
men css skills opkrikken![]()
en nee niet die css
kom maar naar tilburgquote:
Prettig weekend 3Pack!!!quote:
ik moet die faal ie eens onder de knie krijge en meteen een menu er bij aan het maken een een 100% verschuifbare(als je venster verkleint) layoutquote:
Ik vind vrijdag geen dag om te "leren" hahahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet die faal ie eens onder de knie krijge en meteen een menu er bij aan het maken een een 100% verschuifbare(als je venster verkleint) layout
is 11 dagenquote:
quote:
Prettig weekend, en maak er een gezellig weekend van!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is 11 dagen![]()
ik ga naar huis en dan: KERMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
roze maandag is het altijd tering druk maar wel lachenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is 11 dagen![]()
Gaan we weer tellen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:04 schreef Crazy-p het volgende:
nog 26 minuten
en dan weekend tot woensdag
ik doe de hele dag al niet andersquote:
ow 80% van de dag zat ik te nixen zat alleen wat te klooien in photoshop en een beetje codequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind vrijdag geen dag om te "leren" hahah
Vind het allemaal al knap dat mensen zoals jij dit kunnen
is geen weekend meer maar een weekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:04 schreef Crazy-p het volgende:
nog 26 minuten
en dan weekend tot woensdag
ja zeker gezien het feit ik maar 4 dagen in de week werk..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is geen weekend meer maar een week
Ik doe ook al de hele dag niets anders ahahahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik doe de hele dag al niet anders
heb een ongelovelijke rot dag hier
ik wou dat ik de kans had om me te vervelen..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik doe ook al de hele dag niets anders ahahah
Hier meer een rotdag omdat ik me gewoon verveel!
Met fotosoep kan ik me ook wel erg goed vermakenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ow 80% van de dag zat ik te nixen zat alleen wat te klooien in photoshop en een beetje code
Als het druk is gaat je dag wel een stuk snellerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik wou dat ik de kans had om me te vervelen..
nu ff.. gelukkig wat rustiger.. maar nog verveel ik me niet
ja..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als het druk is gaat je dag wel een stuk sneller
Je hebt zkr alleen mensen van buiten je bedrijf aan de lijn?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja..
met een stuk meer frustraties..
krijg vandaag allemaal rot klanten aan de lijn..
niet 1 normale klant gehad.. en allemaal snauwen ze me af..
ik kan er ook niet wat aan doen..
Dan moet je droxz ff lief aankijkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is 11 dagen![]()
Van mij mag je gaan hoor!quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:30 schreef Crazy-p het volgende:
fijn weekend mensen!
waarschijnlijk tot woensdag!
wel goed geslapen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:16 schreef lynda het volgende:
Dit is toch geen tijd om wakker te zijn.. Moeten we zo nog weg ook..
Ik heb droxz een keer of 20 geschopt..quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
dank u beide
zon schijnt weer, nu hopen dat zo blijft
Jij wist natuurlijk al wat ik zou gaan doen zondag? whehehequote:Op maandag 20 juli 2009 09:36 schreef tripack het volgende:
dood stil![]()
we zijn met zijn tweeen Droxz
hoe was het zondag??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |