Nog steeds?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dies lunchen en jij bent aanhang van droxz dus dat komt het dichtste bij
Ik ben al een tijdje terug hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nog steeds?
Damn.. en maar klagen vanavond![]()
Droxz is terug..ga die maar pestenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dies lunchen en jij bent aanhang van droxz dus dat komt het dichtste bij
JAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:
bah ga je wassenquote:
Crazy-m is vieeeeeeeeeeeeeees patrick! Ga hem wassen!quote:
Ik wil ook in bedje liggen!!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:09 schreef draculettetje het volgende:
zo he he thuis!
was al even thuis hoor, bakje yoghurt naar binnen gewerkt
hondjes uitgelaten
en nu ben ik in mn bedje
whehehehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy-m is vieeeeeeeeeeeeeees patrick! Ga hem wassen!
hihi best gezellig hoor maar ik val zo wel in slaapquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil ook in bedje liggen!!!!!
* Droxz.nl sleept Draakje hier naar toe... en gaat in het bedje van Draakjuh liggen
en ik ga nu mijn infozuil inbouwen !!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy-m is vieeeeeeeeeeeeeees patrick! Ga hem wassen!
Ik heb het vorige keer door Smokez laten schoonmaken, maar ik geloof dat Crazy nu een "vers" iemand wilde hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Ik denk andersom Draakjuhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi best gezellig hoor maar ik val zo wel in slaap
als ik snurk moet je me maar een por geven
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb het vorige keer door Smokez laten schoonmaken, maar ik geloof dat Crazy nu een "vers" iemand wilde hebbenhier het zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
En gewoon niets merken en doorslapenquote:
Ik heb echt elke pagina al gehad (die ik normaal bezoek dan), geen werk te doen hier.... en ben gewoon brakquote:
Ow dan is het goed! En ga maar gewoon normaal slapen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef draculettetje het volgende:
je doet niks, maar de manier waarop je zegt van slaan!
ik sla mezelf nu ff knockout en ga ff lekker slapen!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef draculettetje het volgende:
je doet niks, maar de manier waarop je zegt van slaan!
ik sla mezelf nu ff knockout en ga ff lekker slapen!
Vertel me eens, wat heb je gedaan? Dat wil ik ook!quote:
Klinkt goed man!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
WOEI
Af klaar finished finito einde opgelost noem maar op
de 2de even ghosten en komende week inbouwen haha
men css skills opkrikkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vertel me eens, wat heb je gedaan? Dat wil ik ook!
KERMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klinkt goed man!
Nog 45 en je hebt weeeeeeeeeeekend! :
BOOM, HEADSHOT!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
men css skills opkrikken![]()
en nee niet die css
kom maar naar tilburgquote:
Prettig weekend 3Pack!!!quote:
ik moet die faal ie eens onder de knie krijge en meteen een menu er bij aan het maken een een 100% verschuifbare(als je venster verkleint) layoutquote:
Ik vind vrijdag geen dag om te "leren" hahahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet die faal ie eens onder de knie krijge en meteen een menu er bij aan het maken een een 100% verschuifbare(als je venster verkleint) layout
is 11 dagenquote:
quote:
Prettig weekend, en maak er een gezellig weekend van!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is 11 dagen![]()
ik ga naar huis en dan: KERMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
roze maandag is het altijd tering druk maar wel lachenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is 11 dagen![]()
ik ga naar huis en dan: KERMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Gaan we weer tellen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:04 schreef Crazy-p het volgende:
nog 26 minuten
en dan weekend tot woensdag
ik doe de hele dag al niet andersquote:
ow 80% van de dag zat ik te nixen zat alleen wat te klooien in photoshop en een beetje codequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind vrijdag geen dag om te "leren" hahah
Vind het allemaal al knap dat mensen zoals jij dit kunnen
is geen weekend meer maar een weekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:04 schreef Crazy-p het volgende:
nog 26 minuten
en dan weekend tot woensdag
ja zeker gezien het feit ik maar 4 dagen in de week werk..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is geen weekend meer maar een week
Ik doe ook al de hele dag niets anders ahahahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik doe de hele dag al niet anders
heb een ongelovelijke rot dag hier
ik wou dat ik de kans had om me te vervelen..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik doe ook al de hele dag niets anders ahahah
Hier meer een rotdag omdat ik me gewoon verveel!
Met fotosoep kan ik me ook wel erg goed vermakenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ow 80% van de dag zat ik te nixen zat alleen wat te klooien in photoshop en een beetje code
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |