Nog steeds?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dies lunchen en jij bent aanhang van droxz dus dat komt het dichtste bij
Ik ben al een tijdje terug hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nog steeds?
Damn.. en maar klagen vanavond![]()
Droxz is terug..ga die maar pestenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dies lunchen en jij bent aanhang van droxz dus dat komt het dichtste bij
JAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:
bah ga je wassenquote:
Crazy-m is vieeeeeeeeeeeeeees patrick! Ga hem wassen!quote:
Ik wil ook in bedje liggen!!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:09 schreef draculettetje het volgende:
zo he he thuis!
was al even thuis hoor, bakje yoghurt naar binnen gewerkt
hondjes uitgelaten
en nu ben ik in mn bedje
whehehehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy-m is vieeeeeeeeeeeeeees patrick! Ga hem wassen!
hihi best gezellig hoor maar ik val zo wel in slaapquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil ook in bedje liggen!!!!!
* Droxz.nl sleept Draakje hier naar toe... en gaat in het bedje van Draakjuh liggen
en ik ga nu mijn infozuil inbouwen !!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy-m is vieeeeeeeeeeeeeees patrick! Ga hem wassen!
Ik heb het vorige keer door Smokez laten schoonmaken, maar ik geloof dat Crazy nu een "vers" iemand wilde hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Ik denk andersom Draakjuhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi best gezellig hoor maar ik val zo wel in slaap
als ik snurk moet je me maar een por geven
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb het vorige keer door Smokez laten schoonmaken, maar ik geloof dat Crazy nu een "vers" iemand wilde hebbenhier het zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
En gewoon niets merken en doorslapenquote:
Ik heb echt elke pagina al gehad (die ik normaal bezoek dan), geen werk te doen hier.... en ben gewoon brakquote:
Ow dan is het goed! En ga maar gewoon normaal slapen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef draculettetje het volgende:
je doet niks, maar de manier waarop je zegt van slaan!
ik sla mezelf nu ff knockout en ga ff lekker slapen!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef draculettetje het volgende:
je doet niks, maar de manier waarop je zegt van slaan!
ik sla mezelf nu ff knockout en ga ff lekker slapen!
Vertel me eens, wat heb je gedaan? Dat wil ik ook!quote:
Klinkt goed man!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
WOEI
Af klaar finished finito einde opgelost noem maar op
de 2de even ghosten en komende week inbouwen haha
men css skills opkrikkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vertel me eens, wat heb je gedaan? Dat wil ik ook!
KERMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klinkt goed man!
Nog 45 en je hebt weeeeeeeeeeekend! :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |