Nog steeds?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dies lunchen en jij bent aanhang van droxz dus dat komt het dichtste bij
Ik ben al een tijdje terug hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nog steeds?
Damn.. en maar klagen vanavond![]()
Droxz is terug..ga die maar pestenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dies lunchen en jij bent aanhang van droxz dus dat komt het dichtste bij
JAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:
bah ga je wassenquote:
Crazy-m is vieeeeeeeeeeeeeees patrick! Ga hem wassen!quote:
Ik wil ook in bedje liggen!!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:09 schreef draculettetje het volgende:
zo he he thuis!
was al even thuis hoor, bakje yoghurt naar binnen gewerkt
hondjes uitgelaten
en nu ben ik in mn bedje
whehehehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy-m is vieeeeeeeeeeeeeees patrick! Ga hem wassen!
hihi best gezellig hoor maar ik val zo wel in slaapquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil ook in bedje liggen!!!!!
* Droxz.nl sleept Draakje hier naar toe... en gaat in het bedje van Draakjuh liggen
en ik ga nu mijn infozuil inbouwen !!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy-m is vieeeeeeeeeeeeeees patrick! Ga hem wassen!
Ik heb het vorige keer door Smokez laten schoonmaken, maar ik geloof dat Crazy nu een "vers" iemand wilde hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Ik denk andersom Draakjuhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi best gezellig hoor maar ik val zo wel in slaap
als ik snurk moet je me maar een por geven
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb het vorige keer door Smokez laten schoonmaken, maar ik geloof dat Crazy nu een "vers" iemand wilde hebbenhier het zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
En gewoon niets merken en doorslapenquote:
Ik heb echt elke pagina al gehad (die ik normaal bezoek dan), geen werk te doen hier.... en ben gewoon brakquote:
Ow dan is het goed! En ga maar gewoon normaal slapen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef draculettetje het volgende:
je doet niks, maar de manier waarop je zegt van slaan!
ik sla mezelf nu ff knockout en ga ff lekker slapen!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef draculettetje het volgende:
je doet niks, maar de manier waarop je zegt van slaan!
ik sla mezelf nu ff knockout en ga ff lekker slapen!
Vertel me eens, wat heb je gedaan? Dat wil ik ook!quote:
Klinkt goed man!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
WOEI
Af klaar finished finito einde opgelost noem maar op
de 2de even ghosten en komende week inbouwen haha
men css skills opkrikkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vertel me eens, wat heb je gedaan? Dat wil ik ook!
KERMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klinkt goed man!
Nog 45 en je hebt weeeeeeeeeeekend! :
BOOM, HEADSHOT!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
men css skills opkrikken![]()
en nee niet die css
kom maar naar tilburgquote:
Prettig weekend 3Pack!!!quote:
ik moet die faal ie eens onder de knie krijge en meteen een menu er bij aan het maken een een 100% verschuifbare(als je venster verkleint) layoutquote:
Ik vind vrijdag geen dag om te "leren" hahahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet die faal ie eens onder de knie krijge en meteen een menu er bij aan het maken een een 100% verschuifbare(als je venster verkleint) layout
is 11 dagenquote:
quote:
Prettig weekend, en maak er een gezellig weekend van!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is 11 dagen![]()
ik ga naar huis en dan: KERMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
roze maandag is het altijd tering druk maar wel lachenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is 11 dagen![]()
Gaan we weer tellen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:04 schreef Crazy-p het volgende:
nog 26 minuten
en dan weekend tot woensdag
ik doe de hele dag al niet andersquote:
ow 80% van de dag zat ik te nixen zat alleen wat te klooien in photoshop en een beetje codequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind vrijdag geen dag om te "leren" hahah
Vind het allemaal al knap dat mensen zoals jij dit kunnen
is geen weekend meer maar een weekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:04 schreef Crazy-p het volgende:
nog 26 minuten
en dan weekend tot woensdag
ja zeker gezien het feit ik maar 4 dagen in de week werk..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is geen weekend meer maar een week
Ik doe ook al de hele dag niets anders ahahahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik doe de hele dag al niet anders
heb een ongelovelijke rot dag hier
ik wou dat ik de kans had om me te vervelen..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik doe ook al de hele dag niets anders ahahah
Hier meer een rotdag omdat ik me gewoon verveel!
Met fotosoep kan ik me ook wel erg goed vermakenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ow 80% van de dag zat ik te nixen zat alleen wat te klooien in photoshop en een beetje code
Als het druk is gaat je dag wel een stuk snellerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik wou dat ik de kans had om me te vervelen..
nu ff.. gelukkig wat rustiger.. maar nog verveel ik me niet
ja..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als het druk is gaat je dag wel een stuk sneller
Je hebt zkr alleen mensen van buiten je bedrijf aan de lijn?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja..
met een stuk meer frustraties..
krijg vandaag allemaal rot klanten aan de lijn..
niet 1 normale klant gehad.. en allemaal snauwen ze me af..
ik kan er ook niet wat aan doen..
Dan moet je droxz ff lief aankijkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is 11 dagen![]()
Van mij mag je gaan hoor!quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:30 schreef Crazy-p het volgende:
fijn weekend mensen!
waarschijnlijk tot woensdag!
wel goed geslapen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:16 schreef lynda het volgende:
Dit is toch geen tijd om wakker te zijn.. Moeten we zo nog weg ook..
Ik heb droxz een keer of 20 geschopt..quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
dank u beide
zon schijnt weer, nu hopen dat zo blijft
Jij wist natuurlijk al wat ik zou gaan doen zondag? whehehequote:Op maandag 20 juli 2009 09:36 schreef tripack het volgende:
dood stil![]()
we zijn met zijn tweeen Droxz
hoe was het zondag??![]()
jah drukke zaterdagquote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij wist natuurlijk al wat ik zou gaan doen zondag? whehehe
Zondag was echt ZWAAR RELAXT ZEG! Alsnog lekker weer gehad,
naar het strand geweest.. en naar het zeeaquarium geweest! Ik vind vissen en grote aquaria erg mooi, en zeker tof hier ook geweest te zijn!![]()
Hoe was jou weekend?
Wij hebben zaterdag niet echt veel gedaan, behalve mijn spullen halen enzo hahahahaquote:Op maandag 20 juli 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jah drukke zaterdagen zondag he-le-maal niks gedaan
![]()
en ja ik wist waar je heen werd ontvoert![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wij hebben zaterdag niet echt veel gedaan, behalve mijn spullen halen enzo hahahaha
Dus voortaan moet ik jou bellen om te vragen wat ik ga doen in het weekend?
uh... ik hoop heb wel dat dat details zijn van: wat "ik ging doen", en niet van "wat ik al heb gedaan"?quote:
Middag!quote:
Zekers te weten, zo dadelijk fotos is bekijkenquote:
Ben benieuwd! iig goed om te horen dat het gezellig was.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zekers te weten, zo dadelijk fotos is bekijken
whehehehe, mogguh PIMP!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:18 schreef Sgele het volgende:
mogguh
Crazy-M, nog gefeliciteerd he jongen!Dat je maar groot en volwassen mag worden
ow wat ga je zaterdag doenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uh... ik hoop heb wel dat dat details zijn van: wat "ik ging doen", en niet van "wat ik al heb gedaan"?
Ik heb zin in zaterdaaaaaaaaaaaag!
Mogguh!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehehe, mogguh PIMP!
Ook jij een lekker weekend gehad jongen?
whehehehequote:Op maandag 20 juli 2009 10:19 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz doet poedelprijs winnen met stom fok! plaatjes spelletje
Zaterdag is die BBQ hangjasquote:Op maandag 20 juli 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ow wat ga je zaterdag doen
(nee ik weet het echt niet)
* Droxz.nl sleept PIMP weer terugquote:Op maandag 20 juli 2009 10:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!
Ja hoor, lekker relaxed weekendje!
Ben er ook weer vandoor..werk enzo... *zucht*
owjah iddquote:
Jij en je meissie konden niet komen toch?quote:
nee we zouden uit gaan eten of ook bbq'en, maar we hebben nog niet echt een vaste datumquote:Op maandag 20 juli 2009 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij en je meissie konden niet komen toch?
Dus het zou (in principe) nog door kunnen gaan, die bbq bij ons?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
nee we zouden uit gaan eten of ook bbq'en, maar we hebben nog niet echt een vaste datumecht heul vervelend
quote:
U bent niet vrolijk/U heeft geen zin meer?quote:
U bent niet vrolijk/U heeft geen zin meer?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
U bent niet vrolijk/U heeft geen zin meer?
Ik ook niet man, de dingen die ik hier kan doen zijn niet leuk!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:00 schreef tripack het volgende:
[..]
U bent niet vrolijk/U heeft geen zin meer?
hmm nee dat nietquote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ook niet man, de dingen die ik hier kan doen zijn niet leuk!hwhehehehe
Maaaaaaaaaar, is er nu nog wel een kleine mogelijkheid dat jullie dus alsnog komen zaterdag?
dank brabantse pimpquote:Op maandag 20 juli 2009 10:18 schreef Sgele het volgende:
mogguh
Crazy-M, nog gefeliciteerd he jongen!Dat je maar groot en volwassen mag worden
Foei!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:18 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm nee dat nietbest al wat veul geplanned voor de rest
hahahaha, nog een beetje gezellig die kermis daar?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank brabantse pimp
net tent enzo maar weer ingeklapt en nog beetje schoongemaakt op de plaats
vandaag maar aapjes kijken op de kermis haha
Goen?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef draculettetje het volgende:
trouwens gaan jullie is allemaal heeel snel goen worden!
ik vind het gister wel gezellig, ben wel drukker gewend!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, nog een beetje gezellig die kermis daar?
ja hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, nog een beetje gezellig die kermis daar?
ik was er gister ook, was echt eng rustigquote:Op maandag 20 juli 2009 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het gister wel gezellig, ben wel drukker gewend!
en miste een aantal dingen, en waarom staat het reuzerad nou weer daar en niet op zn vertrouwde plekkie?
Ik vind diertjes lief en leuk, maar dit gaat me iets te verquote:Op maandag 20 juli 2009 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
groen als zie mijn tagje en onderschrijft groen
En nog steeds geen meet tussen jullie?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik was er gister ook, was echt eng rustig
en toch record aantal bezoekers dit weekend ...
heuh ik heb je niet gezienquote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik was er gister ook, was echt eng rustig
en toch record aantal bezoekers dit weekend ...
foei tochquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind diertjes lief en leuk, maar dit gaat me iets te ver
Ik zie bij jou anders ook geen groene dingetjes schatquote:
Doen jullie elkaar eens ontmoeten dan!quote:
Dat boeit nietquote:Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zie bij jou anders ook geen groene dingetjes schat![]()
Ain't that cute, but it's WRONG!quote:
maar ik weet dat lyn eerder wel mee heeft gedaanquote:Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zie bij jou anders ook geen groene dingetjes schat![]()
wrong?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ain't that cute, but it's WRONG!
Nice pics!
Deze quote ik even..quote:Op maandag 20 juli 2009 13:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar ik weet dat lyn eerder wel mee heeft gedaan
Maar jullie hebben ook diertjes enzo, wij hebben alleen een parkiet!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar ik weet dat lyn eerder wel mee heeft gedaan
Schatje? Je weet dat je 4 katten om je heen heb lopen he.. Weet je ook hoe jij er op reageert..?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar jullie hebben ook diertjes enzo, wij hebben alleen een parkiet!
Sowwy, niet echt mijn ding Draak
parkieten zijn ook liefquote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar jullie hebben ook diertjes enzo, wij hebben alleen een parkiet!
Sowwy, niet echt mijn ding Draak
4? Ik dacht toch echt 5 heurquote:Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Schatje? Je weet dat je 4 katten om je heen heb lopen he.. Weet je ook hoe jij er op reageert..?![]()
Niet zeggen dat je er niets mee hebt..
laat maar tis al gelukt!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:18 schreef draculettetje het volgende:
weten jullie welke woorden je op hyves niet mag gebruiken?
ik probeer deze aktie in een blog te zetten maar het lukt me niet
Die van ons is... RAAR² !quote:
wil je er nog 1 dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die van ons is... RAAR² !
Lyn vind onze vogel heul niet liefvvfvf
vogels zijn altijd raar... waar komt anders de term rare vogel vandaan??quote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die van ons is... RAAR² !
Lyn vind onze vogel heul niet liefvvfvf
niet tegen gekomenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Doen jullie elkaar eens ontmoeten dan!
Of is crazy bang voor Draakjuh? hahahah
whehehquote:
Dat beest van jullie is toch geen parkiet?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wil je er nog 1 dan?
tis wel een schreeuwlelijk
Dat ken ik!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef tripack het volgende:
[..]
vogels zijn altijd raar... waar komt anders de term rare vogel vandaan??
zo had ik vroeger een parkiet die achterstevoren tegen zijn kooi ging hangen (we noemde hem ook jezus)
totdat tie een vleugel brak
Dat plaatjes is moeiiiiiiiiiilijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!quote:
nja dat was zijn bijnmaaquote:Op maandag 20 juli 2009 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik!
Onze vogel heeft maanden half ondersteboven in zijn kooi gehangen
En je vogel JESUS noemen, GEWELDIG!
dat heet een valk parkietquote:Op maandag 20 juli 2009 14:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat beest van jullie is toch geen parkiet?
Serieus?quote:
Deze blijft ook droog trouwens:quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze blijft ook droog trouwens:
[ afbeelding ]
quote:
daar is ut wel familie vanquote:Op maandag 20 juli 2009 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus?
Dat echt dat het een papegaai was ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
honden gek maken is ze best goed in!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Het maakt gewoon herrie en doet weinig nuttigs..![]()
Die vogel van droxz is ook stom
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Ok, ik pleur het topic niet vol met gifjes
Voor de mensen die ze wel willen zien, ik pleur ze even in een spoilerwhehehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te grappig
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Verder hebben die beesten gewoon geen nutquote:Op maandag 20 juli 2009 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
honden gek maken is ze best goed in!
ik mag geen katjequote:Op maandag 20 juli 2009 15:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Verder hebben die beesten gewoon geen nut
wie wat waar ??:quote:
Bergenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:20 schreef tripack het volgende:
[..]
wie wat waar ??:al die kwallen in scheveningen zijn vies
Fucking geniaalquote:
quote:
Ja... best wel jahquote:
bijnaquote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja... best wel jah
Ben ook niet 1 van de meeste vrolijke hahahaha
Is het al half 6?
Tot morgen man!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:09 schreef tripack het volgende:
[..]
bijna![]()
ik ga er maar vandoor![]()
tot morgen
Jawoel!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef Klonk het volgende:
hey etterbakjes
loopt alles hier nog een beetje naar tevredenheid ?
* Droxz.nl maakt screenshot!quote:
uhu.. uhu...quote:Op maandag 20 juli 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
met Klonk gaat het prima
ga dadelijk met mongooltjes zingen
Dus je komt hier even inspiratie op doen?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
met Klonk gaat het prima
ga dadelijk met mongooltjes zingen
Niet slecht!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:21 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik verveel me, nu kwam er dit uit:
[ afbeelding ]
Die text moet ik nog aanpassen, heb geen extra lettertype's op deze bak staanquote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet slecht!Ik ben alleen geen fan van dat lettertype
lol, had je mijn post gezien?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus je komt hier even inspiratie op doen?
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uhu.. uhu...
Met mongooltjes zingen?
Je dacht, ik ga even langs bij de mensen van GRTDOJW voor een goed voorbeeld?
ik werk in de zorg, en vanavond koor, als begeleider dus ik hoef niet mee te zingenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uhu.. uhu...
Met mongooltjes zingen?
Je dacht, ik ga even langs bij de mensen van GRTDOJW voor een goed voorbeeld?
Oh ghehe nee nog niet meegekregenquote:
Ok!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik werk in de zorg, en vanavond koor, als begeleider dus ik hoef niet mee te zingen
iddquote:Op maandag 20 juli 2009 17:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh ghehe nee nog niet meegekregen
Brilliant minds think alike!
Hoezo uitschot?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
idd
Iedereen vind ons hier in dit topic uitschot whehehehe.,
Klonk, staan we zo slecht bekend trouwens... of valt het wel mee?
Maakt niets uit, maar als ik in andere topiqs post heb ik gelijk van die mongolen achter me aanquote:Op maandag 20 juli 2009 17:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo uitschot?![]()
Gast wat maakt het ook uit
Bedankt voor je inzet!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maakt niets uit, maar als ik in andere topiqs post heb ik gelijk van die mongolen achter me aan
* Droxz.nl is nu echt de trein halen!
whehehehquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zooooow geen zin meer
Dat plaatje is episch!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
moet je gewoon gaan in plaats van zeurenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Zeikerd ik ben al op mijn werk, dus krijg even snel het heen en weerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je gewoon gaan in plaats van zeuren
Ben het alweer bijna 2 uurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat plaatje is episch!
En ik heb ook geen zin meer... En dan ben ik nog niwt eens op het werk
ik kom net van het veerpontje af, dus ik ben al heen geweest, nu nog weer maar dat komt ook wel goed met de voorspellingen voor vandaag, we krijgen prachtig weerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeikerd ik ben al op mijn werk, dus krijg even snel het heen en weer
Good for youquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom net van het veerpontje af, dus ik ben al heen geweest, nu nog weer maar dat komt ook wel goed met de voorspellingen voor vandaag, we krijgen prachtig weer
Whehehehe, bij deze een nominatie voor IHNVMZ!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet meer te demotiveren Droxz!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:11 schreef Droxz.nl het volgende:
Goede morgen slachtoffertjes van me!
Vandaag ga ik jullie nog harder demotiveren!
Sodeju, da's wel heel vroegquote:
Ik lust er ook wel een, waar blijft het?quote:
Mooi weer is goed en een beetje aanpassingsvermogen ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom net van het veerpontje af, dus ik ben al heen geweest, nu nog weer maar dat komt ook wel goed met de voorspellingen voor vandaag, we krijgen prachtig weer
Wedden, daar ben ik heeeeeeeeuuuuuuuul goed in jah!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben niet meer te demotiveren Droxz!
Het 'zin' gehalte kan volgens mij niet lager dan dit
Dat komt als MOD ons topic in, en brengt niet even wat meequote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik lust er ook wel een, waar blijft het?
Ik ga nooit op mijn pc zitten trouwensquote:
Inderdationquote:
Die website wordt echt steeds bizarderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehe, bij deze een nominatie voor IHNVMZ!
Werk jij MET koffie wel dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wedden, daar ben ik heeeeeeeeuuuuuuuul goed in jah!![]()
Damn, ik moet hier GVD gewoon wat doen.... nou echt niet!
Eerst koffie GVD, mensen snappen het niet ... zonder koffie werkt een ITért niet!
Oh ik wel, deze zitten best lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga nooit op mijn pc zitten trouwens
Ja iddquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die website wordt echt steeds bizarder
Bizar is goedt toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die website wordt echt steeds bizarder
Zonder koffie denk ik er niet eens aan, en met koffie... dan zou dat tot de mogelijkheden kunnen behoren!quote:
Wij hebben alleen die desktop modellen... die zitten zo laagquote:
Grappig, doe ik het tenminste niet helemaal voor jan lul whehehehquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja idd
Wel geinig eigenlijk Droxz!Moet telkens lachen als ik er doorheen lees
Laat tripack een saait maken danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bizar is goedt toch?
Ooit, als ik HTML/PHP snapt, moet ik er maar eens een echte pagina van maken
Ik moet die site zelf ook makkelijk kunnen aanpassen, en het liefst zonder te veel appsquote:
hoor ik daar een lama rukken ??quote:
Ik zal je moeder even vragen of ze daar mee op wilt houdenquote:
Ik hoor wel het staal groeien...quote:
Hear Hearquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet die site zelf ook makkelijk kunnen aanpassen, en het liefst zonder te veel apps
(vind me baas niet zo leuk als ik hier allemaal minder legale zooi op zet zeg maar)
Als hij dat kan, hij kan de inlog gegevens van die FTP zo van me krijgen
Zelfs m'n OS is niet legaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear
Dan doe je het toch gewoon met wordpress?
Volgens mij heb ik alleen maar minder legale meuk op mijn bedrijfslaptop
wordpress? Ken ik niequote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear
Dan doe je het toch gewoon met wordpress?
Volgens mij heb ik alleen maar minder legale meuk op mijn bedrijfslaptop
Doe je goed man!quote:
* Droxz.nl keek, en zag dat het goed was!quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Doe je goed man!
Hier is echt alles legaal zeg maar
Photoshop dus ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
morguuh Draakjequote:
Gast dat is open source weblog softwarequote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
wordpress? Ken ik nie![]()
Ik zoek een handige/makkelijke/LEGALE app waar ik PHP/HTML mee kan editen...
Van webdesign heb ik weinig kaas gegeten whehehe
Geweldig, vooral dat Russssssichhhhhhhhh....quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl keek, en zag dat het goed was!
Naast wordpress kan ie ook Joomla gebruiken natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast dat is open source weblog software
Dat was zo, waarom denk je dat ik hier nu paint.net gebruikquote:
Echt waar?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geweldig, vooral dat Russssssichhhhhhhhh....
Ik koos toch echt voor een EN install
Hell noooooooooooooooooooooooos!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Naast wordpress kan ie ook Joomla gebruiken natuurlijk
Serieus, wacht... ik post wel ff een screenshot!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Echt waar?Hier werkt het wel in ieder geval
Ik denk dat daar die "bijna" om de hoek komt kijkenquote:
Haaaiquote:
True that is, maar Joomla is niet echt vriendelijk in gebruik (en de mate waarin je het kan aanpassen)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Naast wordpress kan ie ook Joomla gebruiken natuurlijk
Same herequote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat daar die "bijna" om de hoek komt kijken
Goed he!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn dat het bij jou ook goed is
Kom gasten, we gaan het over sex hebben!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:50 schreef draculettetje het volgende:
jullie hebben het weer eens over dingen die ik niet snap
Ganz geilquote:
ik zeg maar zo, ik zeg nu even niksquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kom gasten, we gaan het over sex hebben!
Ik vind het meer: "Hier snap ik toch GVD echt heulemaal geen moer van!"quote:
That's minderquote:
Go Draakjuh! Go Draakjuh! Go Draakjuh! Go Draakjuh! Go Draakjuh! Go Draakjuh!quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind het meer: "Hier snap ik toch GVD echt heulemaal geen moer van!"![]()
Sjo, nieuwe install gedownload... deze is gelukkig wel Engels hahaha
ach wij schijnen sowiezo alles om te draaien, doe jij iets niet ik wel enzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
That's minder![]()
Heb ik eens lekker geslapen... doe jij het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |