abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71066750
Wat verstaan de fokkers hier onder loyaliteit? En hoever gaan zij hier in? Wat betekent loyaal zijn aan je vrienden voor jou? Je familie? Je God? Je voetbalclub? Wat zou je opgeven voor iemand?

Ik zelf heb weleens een vriendin gehad die op de jongen begon te azen die ik leuk vond. Uiteindelijk vond hij haar leuker en kregen ze iets, maar het duurde gelukkig ook niet zo heel lang. Ik vond het een schending van haar loyaliteit, maar ik heb het haar vergeven.
pi_71066957
KOM JE UIT OSS, DAN BEN JE VOOR TOP
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71066985
Dus jij was aan het azen op iemand die zij leuk vond?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:34:28 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71067168
Zwart/wit: geen dingen flikken waar ik nadeel van ondervind .
Huilen dan.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:34:56 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71067184
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:28 schreef Quir het volgende:
Die blijft , wat een baas was dat .
Huilen dan.
pi_71067378
Hahaha nouja het klinkt wat kinderachtig maar ik vond hem 'als eerste'leuk toendertijd. Ze kende hem door mij.
pi_71067394
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:28 schreef Quir het volgende:
Ken ik niet. ff zoeken op Youtube.
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:45:35 #8
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_71067518
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:22 schreef Kralicek het volgende:
Ik zelf heb weleens een vriendin gehad die op de jongen begon te azen die ik leuk vond. Uiteindelijk vond hij haar leuker en kregen ze iets, maar het duurde gelukkig ook niet zo heel lang. Ik vond het een schending van haar loyaliteit, maar ik heb het haar vergeven.
Dus omdat hij haar wel zag zitten en jou niet had zij vanwege jou niets met die gast moeten nemen?

Onder de mannen hebben we bro's before ho's dat betekent dat je je vriendschap niet laat varen
voor een vrouw... Vanzelfsprekend is, is dat je niet met andermans vriendin het bed in duikt, ook
al daagt ze je poedelnaakt uit... Dan is t meer van hey die vriendin van je wil je bedriegen!

Maar als ik een meid leuk zou vinden, maar die meid vind een van mijn vrienden leuker dan vind
ik het echt belachelijk om dat die vriend aan te rekenen, of die vriend de beperken in zijn omgang
met die meid... Net alsof je zoiets kan sturen... Dat valt onder de noemer "controlfreak"... Er valt
niets ' te vergeven '... Je bent gewoon jaloers geweest... klaar..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:47:49 #9
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_71067587
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:42 schreef valek het volgende:
Ken ik niet. ff zoeken op Youtube.
Zoeken op "rotterdamse denker"

http://www.youtube.com/verify_age?&next_url=/watch%3Fv%3DFSPMRph_W1U
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_71067708
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:45 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Dus omdat hij haar wel zag zitten en jou niet had zij vanwege jou niets met die gast moeten nemen?

Onder de mannen hebben we bro's before ho's dat betekent dat je je vriendschap niet laat varen
voor een vrouw... Vanzelfsprekend is, is dat je niet met andermans vriendin het bed in duikt, ook
al daagt ze je poedelnaakt uit... Dan is t meer van hey die vriendin van je wil je bedriegen!

Maar als ik een meid leuk zou vinden, maar die meid vind een van mijn vrienden leuker dan vind
ik het echt belachelijk om dat die vriend aan te rekenen, of die vriend de beperken in zijn omgang
met die meid... Net alsof je zoiets kan sturen... Dat valt onder de noemer "controlfreak"... Er valt
niets ' te vergeven '... Je bent gewoon jaloers geweest... klaar..
Ik heb het haar ook vergeven uiteindelijk. Het stelde sowieso niet heel veel voor, we waren 15 ofzo. In ieder geval vraag ik me af wat jullie zoal onder loyaliteit verstaan.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:00:44 #11
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71070191
Bro's before ho's.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:29:33 #12
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_71077454
Niet precies wat ik eronder versta, maar misschien toch wel boeiend.

Ik denk dat loyaliteit ontstaat omdat je als mens een groepsdier bent. In je eentje bereik je minder dan in een groep. Nou is er een probleem als je "lid" van een groep bent maar zelf weinig inbrengt, dan maak je alleen misbruik van die groep. Daarom denk ik dat loyaliteit als fenomeen belangrijk is. Het zorgt ervoor dat mensen in groepen kunnen samenwerken en zo meer bereiken.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_71080361
Loyaliteit is voor mij niet je zelf bevoordelen door de ander te schaden.
  zondag 19 juli 2009 @ 13:42:33 #14
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_71116539
loyaliteit is voor mij vooral loyaal zijn aan keuzes die je op basis van goed overdenken hebt gemaakt. bijvoorbeeld de keus van vriendschap; iemand wel of niet verder in je leven laten.bovenal ook de keuzes die je met betrekking tot je eigen leven maakt. loyaliteit aan Zelf, iets wat maar weinig mensen tegenwoordig nog hebben. loyaliteit aan een groep lijkt belangrijker te zijn geworden dan iemands eigen, unieke individualiteit.

Als men je niet in een hokje kan indelen, dan is men van mening dat je 'niets' meer bent. Een belachelijk idee, dat iets of iemand die niet door jou beperkte wereldbeeld beschreven kan worden, dan ook maar niemand meer is. naar mijn mening zijn het juist de mensen die niet in een hokje te definieren vallen, de echte individueen die wat voor stellen, ten op zichte van het kudde-gedrag van de meeste mensen.

loyaliteit ten op zichte van God is natuurlijk vanzelfsprekend, aangezien een kenmerk van God is, dat hij oneindig loyaal is tegenover mensen die Hem erkennen.
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')