quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:22 schreef Kralicek het volgende:Ik zelf heb weleens een vriendin gehad die op de jongen begon te azen die ik leuk vond. Uiteindelijk vond hij haar leuker en kregen ze iets, maar het duurde gelukkig ook niet zo heel lang. Ik vond het een schending van haar loyaliteit, maar ik heb het haar vergeven.
Dus omdat hij haar wel zag zitten en jou niet had zij vanwege jou niets met die gast moeten nemen?
Onder de mannen hebben we bro's before ho's dat betekent dat je je vriendschap niet laat varen
voor een vrouw... Vanzelfsprekend is, is dat je niet met andermans vriendin het bed in duikt, ook
al daagt ze je poedelnaakt uit... Dan is t meer van hey die vriendin van je wil je bedriegen!
Maar als ik een meid leuk zou vinden, maar die meid vind een van mijn vrienden leuker dan vind
ik het echt belachelijk om dat die vriend aan te rekenen, of die vriend de beperken in zijn omgang
met die meid... Net alsof je zoiets kan sturen... Dat valt onder de noemer "controlfreak"... Er valt
niets ' te vergeven '... Je bent gewoon jaloers geweest... klaar..