Dat is natuurlijk niet alleen zo in Nederland, bergen jongens van 16-20 die voor miljoenen gehaald worden naar de grote clubs in Europa en uiteindelijk niet eens het eerste elftal halen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Toptalent gaat mij veel te ver. Ik vind dat we in Nederland jonge spelers al snel bombarderen tot toptalenten.....
Hmz, als je hem qua balcontrole vergelijkt met Wijnaldum dan verliest ie natuurlijk, die heeft de bal echt aan een touwtje, echt heerlijk om te zien. Naast al die omhooggevallen Babel-types die een kaarsrechte goed hard aangespeelde bal nog verwerken tot een zwabber van de voet is Fer echter echt wel een stuk beter, en hij is bijna niet van de bal te krijgen. Weet wel een ander er makkelijk af te zetten en dan snel door te geven.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij speelt idd met veel enthousiasme en kiest af en toe goede momenten uit om bij de spitsten te komen. Maar over zijn balbehandeling en handelingssnelheid ben ik veel minder te spreken. Ik denk dat zijn plafond later ligt bij een middenmoter in duitsland ofzo.
Ik ben ook nog op zoek naar een link.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:43 schreef Lastpost het volgende:
Iedereen inmiddels een werkende link?
Stuur anders even een PB!
heb een pm gestuurdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik ben ook nog op zoek naar een link.
Kwak m gewoon hier neer!
quote:kk homo houd jij je kk smoel is met je kakkerlak
Braziliaan. 19 jaar pas!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:53 schreef BigKahuna het volgende:
Is die Darley eigenlijk een Portugees?
Die link die je me gaf, doet het bij mij nog welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:54 schreef Ritmo het volgende:
Bij mij doet geen enkele link het.![]()
Alleen de chatbox werkt helaas wel.
[..]
Mulder is wat ouder en zou op dit moment verder moeten zijn, Darley schijnt echt een supertalent te zijn, heeft 700k gekost anderhalf jaar geleden. Heb er allebei nog weinig van gezien verder.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oke, oke. Waar verwachten jullie meer van, deze jongen of Mulder?
Ja erg vreemd, beide links die ik gaf schijnen het bij anderen (jullie dus) wel te doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Die link die je me gaf, doet het bij mij nog wel
* heiden6 is het eens met Radio Rijnmondquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En volgens Radio Rijnmond doet ie het goed!
Oke ben benieuwd. Als je bijna een miljoen voor zo'n jongen betaalt, zou het eigenlijk zonde zijn om een Velthuizen ofzo te halen... Gaat een dure grap worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mulder is wat ouder en zou op dit moment verder moeten zijn, Darley schijnt echt een supertalent te zijn, heeft 700k gekost anderhalf jaar geleden. Heb er allebei nog weinig van gezien verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |