Omdat dat hetgeen is wat je wil horen? Omdat het in je straatje past?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef dontknowshit het volgende:
Dit zijn al wat reacties waar wat meer aan heb... thx
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Simpelzat,
Als ik een gozer zat ben, hoef ik hem ook niet in mijn bed.
Hij lag nog in haar bed.
Nice try... Maar de afgelopen weken zijn we net een stel konijnen geweest..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef Manono het volgende:
misschien is ze nog maagd en zelf onzeker?
That's a good thing right .. ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Simpelzat,
Als ik een gozer zat ben, hoef ik hem ook niet in mijn bed.
Hij lag nog in haar bed.
nou dan weet ik het ook niet ik doe altijd gewoon wat mij goeddunkt of iemand afstandig is of nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:26 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Nice try... Maar de afgelopen weken zijn we net een stel konijnen geweest..
@Simpelzat, je hebt gelijk dat ik niet graag lees wat jij schrijft en dat ik dat liever niet hoor..
quote:
Ik houd mijn mond er wel over tegen haar...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:40 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Ach, als iemand er maar om kan lachen he.
Maandag nog wel, dat was wel goeie sex... Woensdag toen ik bij haar sliep niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef Leanne het volgende:
TS, hebben jullie dan nog eigenlijk wel sex gehad sinds ze zo afstandelijk doet en hoe ging dat?
Hm okee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:51 schreef dontknowshit het volgende:
[..]
Maandag nog wel, dat was wel goeie sex... Woensdag toen ik bij haar sliep niet.
Ik weet de uitkomst al.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:07 schreef dontknowshit het volgende:
Ok, bij thuiskomst had ik een smsje van haar.. Het koosnaampje, of ik lekker aan het werk was en of ze me vanavond even kon bellen want het ging nog steeds niet zo lekker met haar..
Dus of ze maakt het uit vanavond, of ze legt uit wat er aan de hand is..
Lekkere onzekerheid tot vanavond dus
Vanavond al duidelijkheid!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:07 schreef dontknowshit het volgende:
Ok, bij thuiskomst had ik een smsje van haar.. Het koosnaampje, of ik lekker aan het werk was en of ze me vanavond even kon bellen want het ging nog steeds niet zo lekker met haar..
Dus of ze maakt het uit vanavond, of ze legt uit wat er aan de hand is..
Lekkere onzekerheid tot vanavond dus
Of ze legt inderdaad echt uit wat er speelt (zonder het uit te maken), dat zou tof zijn voor jou. Ik zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:15 schreef dontknowshit het volgende:
Ik mag aannemen dat ze uitmaken face to face zou doen en niet over de telefoon. Al ben ik er uiteraard nu helemaal onzeker over wat ze me wil vertellen. Ik weet niet wat er speelt. Waarom zou ze lief doen in een sms om het vervolgens hard uit te maken over de tel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |