abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71070229
Dit zijn al wat reacties waar wat meer aan heb... thx
pi_71071039
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef dontknowshit het volgende:
Dit zijn al wat reacties waar wat meer aan heb... thx
Omdat dat hetgeen is wat je wil horen? Omdat het in je straatje past?

Gast, zoals jij het opsomt is die meid bezig een goed moment te zoeken je te dumpen. Dat advies van vraag het over een paar weken, dikke kans dat ze dan al je ex is.

Ik hoop het niet voor je, want dat gun ik je zeker niet, maar het lijkt er op dat ze iemand heeft gevonden die ze leuker vindt.

Je kunt het beste afstandelijk doen en de eer aan jezelf houden, wanneer ze niet toehapt.

Ik hoop dat je ook iets aan dit advies hebt of moet ik er nog even achter zetten dat het bij jouw onzekerheid ligt en er geen reet aan de hand is?
pi_71071144
misschien is ze nog maagd en zelf onzeker?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71071164
Simpelzat,

Als ik een gozer zat ben, hoef ik hem ook niet in mijn bed.
Hij lag nog in haar bed.
pi_71071195
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Simpelzat,

Hij lag nog in haar bed.
pi_71071222
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef Manono het volgende:
misschien is ze nog maagd en zelf onzeker?
Nice try... Maar de afgelopen weken zijn we net een stel konijnen geweest..

@Simpelzat, je hebt gelijk dat ik niet graag lees wat jij schrijft en dat ik dat liever niet hoor..
pi_71071251
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Simpelzat,

Hij lag nog in haar bed.
That's a good thing right .. ?
pi_71071355
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:26 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Nice try... Maar de afgelopen weken zijn we net een stel konijnen geweest..

@Simpelzat, je hebt gelijk dat ik niet graag lees wat jij schrijft en dat ik dat liever niet hoor..
nou dan weet ik het ook niet ik doe altijd gewoon wat mij goeddunkt of iemand afstandig is of niet
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:37:55 #59
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71071580
Volgens mij ken ik haar wel...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:38:42 #60
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71071608
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:37 schreef Heathen. het volgende:
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_71071656
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:37 schreef Heathen. het volgende:
Ach, als iemand er maar om kan lachen he.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:43:09 #62
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71071755
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:40 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Ach, als iemand er maar om kan lachen he.
Ik houd mijn mond er wel over tegen haar...
pi_71071790
TS, hebben jullie dan nog eigenlijk wel sex gehad sinds ze zo afstandelijk doet en hoe ging dat?
pi_71072066
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef Leanne het volgende:
TS, hebben jullie dan nog eigenlijk wel sex gehad sinds ze zo afstandelijk doet en hoe ging dat?
Maandag nog wel, dat was wel goeie sex... Woensdag toen ik bij haar sliep niet.
pi_71072156
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:51 schreef dontknowshit het volgende:

[..]

Maandag nog wel, dat was wel goeie sex... Woensdag toen ik bij haar sliep niet.
Hm okee.

Heb je haar al gebeld wat er is? Zou ik echt doen, voordat je je om niks druk gaat maken.
pi_71072184
Afstandig is dat een woord? Ik zou zeggen afstandelijk, maar enfin. Ik denk dat er geen aanwijsbare reden is om je zorgen te maken. Alles gaat goed. Zij zegt stress te hebben wegens werk en sindsdien is ze wat kortaf en 'afstandig' zoals jij dat noemt. Lijkt mij een duidelijke optelsom.

Maar goed. Onzekerheid is a bitch, dus vraag er naar. Een beetje op een luchtige manier. Of stel het als een feit. Het kan zijn dat ze het niet eens zo in de gaten had dat ze bot was. Of wel, dat kan ook. In dat geval werkt de aanval nog weleens. Zeggen dat ze maar weer moet bellen als ze weer d'r zelf is, want dat je hier geen zin in hebt. Dit alleen doen als ze echt bot was hè, want dat heb ik uit je verhaal niet kunnen opmaken. Dat buffertasje en die verminderde stroom smsjes tellen niet als zodanig!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:56:16 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71072189
Niet zo op jezelf betrekken. Als ze al gestrest is, wil ze natuurlijk ook geen gedoe van jou aan haar kop. Gewoon vragen hoe het gaat, of je wat kunt doen, of ze zin heeft om iets leuks te doen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:05:39 #68
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71072467
Vrouwen!
Mannen!

Onzekerheid is een bitch he?
Typisch gevalletje van lajeniegekmake, maaakjeniedruk.

Een gestresste en een onzekere, heerlijk duo.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_71073014
Rustig aan joh! Volgens mij is er niets aan de hand, zo reageert elke vrouw als ze gestresst is, last heeft van pms of gewoon chagrijnig is. Ze draait heus wel weer bij.

Ik zou t overigens wel vertellen van je onzekerheid, zodra ze het weer wat rustiger heeft. Je kunt het toch niet eeuwig verbergen, en een relatie van drie maanden begint toch echt wel serieus te worden, dus is het dan een goed moment om dat soort dingen uit te leggen.

@ Simpelzat: ze gaat vreemd / wil een ander / wil het uitmaken, en dat heb je afgeleid uit het feit dat ze maar liefst 4 dagen wat minder toenadering zoekt? Of je hebt heel slechte ervaringen, óf je kent ons écht niet..
pi_71073911
Ok, bij thuiskomst had ik een smsje van haar.. Het koosnaampje, of ik lekker aan het werk was en of ze me vanavond even kon bellen want het ging nog steeds niet zo lekker met haar..

Dus of ze maakt het uit vanavond, of ze legt uit wat er aan de hand is..

Lekkere onzekerheid tot vanavond dus
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:11:08 #71
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71073985
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:07 schreef dontknowshit het volgende:
Ok, bij thuiskomst had ik een smsje van haar.. Het koosnaampje, of ik lekker aan het werk was en of ze me vanavond even kon bellen want het ging nog steeds niet zo lekker met haar..

Ik weet de uitkomst al.

schat ik wil het uitmaken, maar het ligt niet aan jou hoor! Ik ben nog niet klaar voor een relatie, mede omdat ik het ook erg druk heb enzo, maar wil wel vrienden met je blijven want je bent uniek...
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_71074085
Ik mag aannemen dat ze uitmaken face to face zou doen en niet over de telefoon. Al ben ik er uiteraard nu helemaal onzeker over wat ze me wil vertellen. Ik weet niet wat er speelt. Waarom zou ze lief doen in een sms om het vervolgens hard uit te maken over de tel.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:16:24 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71074109
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:07 schreef dontknowshit het volgende:

Vanavond al duidelijkheid!

Ik hoop (en verwacht) dat het wel meevalt. Geef haar een beetje ruimte. Eerst horen wat er aan de hand is en niet te snel je onzekerheid gaan benoemen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:16:44 #74
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71074115
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:15 schreef dontknowshit het volgende:
Ik mag aannemen dat ze uitmaken face to face zou doen en niet over de telefoon. Al ben ik er uiteraard nu helemaal onzeker over wat ze me wil vertellen. Ik weet niet wat er speelt. Waarom zou ze lief doen in een sms om het vervolgens hard uit te maken over de tel.
Of ze legt inderdaad echt uit wat er speelt (zonder het uit te maken), dat zou tof zijn voor jou. Ik zal voor je duimen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:17:30 #75
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71074139
Godverdomme hey, je bent wel hardleers...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')