Wie is Elliott?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat die malloot van een Elliott neergeschoten werd, had ik ergens de verwachting/hoop dat Chuck alsnog de manager van de Buy More zou worden. Heeft hij een soort van dubbele 'glorious return'.
Sorry, Emmett. Wie de hel is Elliott? Vast iemand uit een van de andere 3000 series die ik volgquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef Tim86 het volgende:
Hij zal Emmett bedoelen.
Wegbezuinigd, dat is dacht ook de reden dat er minder Buy More scenes zijn dit jaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:15 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het maar vreemd dat Elliott dóód ging. Past totaal niet in de serie.
True, Anna hebben ze er ook simpel uitgeschreven... dat was volgens mij een eis van NBC, budget inkortenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Wegbezuinigd, dat is dacht ook de reden dat er minder Buy More scenes zijn dit jaar.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Jesse_ het volgende:
Die arme Buster, zomaar door zijn hoofd geschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, lijkt mij echt niet dat hij dood is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:18 schreef Jivis het volgende:
Awesome zal inderdaad wel een aflevering in coma liggen en dan aan het eind ontwaken ozfo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |