Tja, dat snap ik wel eigenlijk. Een almachtige Chuck zonder uitdagingen is niet echt interessant meer voor een heel seizoen, laat staan verder. Ik vraag me af of Morgan en de Buy More crew wat meer naar de achtergrond gaan dit seizoen. Tot nu toe nog niet veel van gezien, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
Vond aflevering 3 de leukste. Alleen wel een beetje jammer dat ze eigenlijk weer een stap terug gedaan hebben door alle veranderingen weer terug te draaien.
Dat van die almachtige chuck snap ik ook wel. Maar big mike weer terug bij de buy more, morgan weer terug. Chuck zelf terug bij de buy more, relatie met sarah weer terug bij af (zoiets).quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, dat snap ik wel eigenlijk. Een almachtige Chuck zonder uitdagingen is niet echt interessant meer voor een heel seizoen, laat staan verder. Ik vraag me af of Morgan en de Buy More crew wat meer naar de achtergrond gaan dit seizoen. Tot nu toe nog niet veel van gezien, natuurlijk.
Ik hoop natuurlijk wel op nog een optreden van Jeffster.
Wie is Elliott?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat die malloot van een Elliott neergeschoten werd, had ik ergens de verwachting/hoop dat Chuck alsnog de manager van de Buy More zou worden. Heeft hij een soort van dubbele 'glorious return'.
Sorry, Emmett. Wie de hel is Elliott? Vast iemand uit een van de andere 3000 series die ik volgquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef Tim86 het volgende:
Hij zal Emmett bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |