Ik reageer op veel verschillende dingen. Ik heb een hele brede opleiding, dus ik moet wel. Al vind ik niet alles even interessant. Soms sluit het ook aan bij m'n vooropleiding. Maar dan loop ik altijd weer tegen andere problemen aan. Veel andere kandidaten, met ervaring. etc. etc. Of het is te ver weg. de randstad heeft namelijk wel wat meer aanbod, maar een verhuizing kan ik niet betalen, dus is dat geen optie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Vork, wat balen is dat
Zelf heb ik niet met dat bijltje gehakt (), maar Meneer had dat ook, in 2004. En die is uiteindelijk toen maar een heel andere richting ingeslagen, en daar blijkt 'ie nu ineens best goed in te zijn. Is dat voor jou een optie? Al is het maar tijdelijk? Of wil je echt heel graag op dit gebied verder?
Nah Golfer, dat kan financieel gezien echt niet. Gewoon niet. Onmogelijk. Ik krijg er zelfs nieteens meer een lening voor. En ja wat betreft die arbeidsmarkt, ik reageer ook op tijdelijke functies via uitzendbureau's, in de hoop dat het over een paar maanden beter is. Ik verwacht sowieso dat ik meer kans heb tegen het eind van dit jaar dan nu. Maar nu eerst nog maar zien of ik die tijd kan overbruggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:08 schreef golfer het volgende:
Fijn voor Lein.
En Vork: het zit op de arbeidsmarkt momenteel inderdaad even tegen voor schoolverlaters. Misschien nog een aanvullende studie hierna doen?
Have fun CFquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Zo schatten. Ik ga maar 's mijn computer afsluiten en mijn koffer pakken en dan zie ik jullie vast woensdag ofzo wel weer!
Wat is je email adres, dan stuur ik je mn adviesnotaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:44 schreef Bluezz het volgende:
LeinLekker gevoel he!! Ik zou het graag eens willen lezen
Net boodschapjes gedaan, en ben alweer haske moe, zo'n griepie hakt er wel in zeg!!
Ik ga allemaal aparte dingetjes in etappes maken, heb weer zo'n zin om normaal te zijn + koken erbij
Alvast pesto zelf maken voor de spaghetti vanavond.
Kalfs snitzeltjes gevonden daar ga ik rauwe ham omheen rollen even in de bloem en bakken.
Erbij een komkommer/tomaten salsaatje!
Had ik gister, erg lekker.quote:
Ik lees wat ik wil lezen eejquote:
Stom is dat he? Ik drink ijsthee en er komt niet eens een vent door het raam om mij ijsthee in te schenken in zo'n elegant glas.... Ik snap er niks van!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik lees wat ik wil lezen eej![]()
Ik drink nu JillzIk zie nog steeds geen strakke gebruinde of gewoon negermannen naar me toe lopen uit een appelboomgaard en ik heb het flesje bijna leeg.
Jillz is een HOAX!
Ik hoef geen koffie van die Clooney............quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:18 schreef Bluezz het volgende:
En mijn koffie verkeerd wordt ook niet eens ingeschonken door een lekkere foute man
Hij schenkt er vanalles inquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik hoef geen koffie van die Clooney............
Maar je hebt toch een heerlijke man Bluezz, hij schenkt vast wel je koffie in?
Moet lukken MK!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga het 2de flesje proberen open te trekken zonder te morsen
Als jij het vaak luistert, kan ze het van jou hebben. Maar of dat nou teveel is?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Wanneer luister je teveel Lily Allen?
Als dochterlief die nieteens normaal kan praten uit volle borst meezingt: Fuck you....fuck you very much![]()
Als jij het vaak luistert, kan ze het van jou hebben. Maar of dat nou teveel is?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Wanneer luister je teveel Lily Allen?
Als dochterlief die nieteens normaal kan praten uit volle borst meezingt: Fuck you....fuck you very much![]()
Gefelici Steer!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:
taart voor Steer, hoe oud is onze belanda pinda nu geworden?
dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gefelici Steer!![]()
Hij is iig jonger dan ik.
Heeeeeee! Ik ben jong! Jonger dan sommigen hier.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:55 schreef mascara-klodder het volgende:
ja dat
[..]
dat is niet zo moeilijk
je roeleert onder golferquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heeeeeee! Ik ben jong! Jonger dan sommigen hier.
Ook nog onder Bluezz, volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:17 schreef mascara-klodder het volgende:
je roeleert onder golfer![]()
Ik ben zo jong dat ik kinderen voor kinderen luister nu
Trusten Milou!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga hier iemand naar bed brengen geheel tegen haar zin
Slaap lekker, Milouquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Tja, dat heb je soms zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
dat zou je denken dat ik de baas benquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Tja, dat heb je soms zoGelukkig ben jij de baas
(ik kan morgen wrs wat langer slapen. L. lag er ook veel te laat in)
Mja, maar ik word toch wel wakker als hij zich meldt en meestal is het na 7 uur, dus och, kan hij ook wel aan de borstquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat zou je denken dat ik de baas ben![]()
En mutsefluts ga jij ook eens wat uitslapen, scheelt weer een auto de sloot inparkeren(toffe foto btw)
Tietmelk kan je toch ook met zo'n masjien eruit zuigen en in een flesje doen?
Over een jaar of 18 lukt het je vast wel weer een keertje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:56 schreef freecell het volgende:
Maar uitslapenéén keer later dan 8 uur er uit... Lijkt me ook heerlijk
Uhhh het lijkt me een hele goede reden om te kolven! Uitslapen zal je zo erg goed doen. Laat Tara maareens voor L zorgen, dat doet hij natuurlijk al, maar dan eens dat jij echt kan uitslapen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, maar ik word toch wel wakker als hij zich meldt en meestal is het na 7 uur, dus och, kan hij ook wel aan de borst
En ik voed 's morgens half slapend, haha. TARA haalt hem op, verschoont hem en legt hem bij mij neer, ik voed, TARA pit weer verder en als hij uitgedronken is na een kwartiertje oid zijn L. en ik allebei wakker en gaan we er uit
En hij krijgt nog maar 2x per dag drinken bij mij, om daar nou voor te gaan kolven...
Maar uitslapenéén keer later dan 8 uur er uit... Lijkt me ook heerlijk
Ohhh goed van jullie!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:24 schreef freecell het volgende:
We hebben gisteravond L. bij mijn ouders gedropt en zijn heerlijk naar de bios geweest
En daarna terug naar mijn ouders, nog wat gedronken en daar blijven pitten
En TARA 's ochtends.. Tja... Hij doet overdag heel veel voor L. en voor mij, maar het eerste uur nadat hij wakker is, is hij zo onhandig en slaperig bezig dat ik al wakker wordt van zijn pogingen om uit bed te komen en al 3x wakker gebruld ben door L. als hij er uit is
En als ik wakker ben slaap ik meestal niet echt meer.
Nog wel een plan: ik voed 's morgens, draai me daarna lekker om en TARA uit bed ipv ikHeeft hij de voedingstijd om een beetje mens te worden
Of 's middags even samen gaan tukkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh goed van jullie!
En dat plan van jou is helemaal goed hoor. Maar dan moet je je daarna dus echt wel een keer omdraaien en lekker verder soezen en het aan Tara overlaten
je foto laadt echt heel traag, grmblquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Of 's middags even samen gaan tukkenZoals gisteren
Maar dat is idd wel een planGoed idee voor volgende week een keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je zijn rug ook geharstquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:
* Leintjeuh springt op en begint gillend rondjes te rennen, zwaaiend met armen
Kaas komt net de trap af stormen omdat ie denkt dat er een aardbeving is
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef freecell het volgende:
Zo beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:
* Leintjeuh springt op en begint gillend rondjes te rennen, zwaaiend met armen
Kaas komt net de trap af stormen omdat ie denkt dat er een aardbeving is
Boefjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Niet meer jarigBedankt voor eenieder die toch getracht heeft te feliciteren.
![]()
Happy Unbirthdayquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Niet meer jarigBedankt voor eenieder die toch getracht heeft te feliciteren.
![]()
quote:Vedisch
Vedisch koken is in beginsel een levenswijze die vanuit het Hindoeïsme en het onderdeel Ayurveda is ontstaan ongeveer 5000 jaar gelden. De vedische gerechten worden bereid zonder onder andere vlees, vis, ei, ui, knoflook, champignons, koffie, zwarte thee en chocolade en is daardoor zuiver vegetarisch.
Een vedische maaltijd is de basis van een volwaardige uitgebalanceerde voeding. De maaltijden bestaan uit verschillende gerechten waarvan de basis wordt gevormd door linzen, rijst veel diverse groentes en melkproducten. Door gebruik van verschillende kruiden heeft een vedisch gerecht ook een positieve invloed op de spijsvertering.
Door middel van een vedische levensstijl creëert men evenwicht op het geestelijk en lichamelijk niveau.
Hingen die kloten ook outdoor?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Thuis van Extrema Outdoor![]()
Nu extreem naar de klote, dat dan weer wel
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:28 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
En ff kus aan mijn liefje...Extrema was geweldig tof met jou !!
What's next? Owh ja...vakantiequote:Op zondag 19 juli 2009 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
en ik ben blij dat ik dit jaar weer samen met jou naar Extrema heb mogen gaan
Dat is "gewoon" voedselverspreiding. Maar vandaag is er een groot festival dat in nog wat steden van de benelux wordt gehouden, maar grootste in A'dam is. Maareh, geen zorgen om de houdbaarheid, het wordt rechtstreeks uit de keuken naar distributieplek gebracht, en lang voordat het slecht kan worden moet er alweer een verse emmer aangebroken worden. De vedische keuken ken ik als meest hygienische ever, op het overdrevene af zelfs.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
Is dat zeg maar wat de Hare Krishna om de zoveel tijd doet, gratis voedsel weggeven op de Dam? Is wel lekker voedsel moet ik zeggen, maar ik had eigenlijk mijn twijfels hoe hygienisch het spul op de dag zelf wordt bewaard. Als ik die plastic tonnen in de zon met lassie erin zie, dan denk ik: hm.
Hoi!quote:
Ohhh lekker Hobbel!quote:Op zondag 19 juli 2009 09:11 schreef MissHobje het volgende:
Swedish oil massage neem ik.. idd geen thai massage dat overleeft mijn lichaam niet
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef DarkElf het volgende:we gaan naar Berlijn met kerst!
Vliegen, 3 nachtjes, kerst, de stad
naar de opera!
....
zaten erover te praten en toen ineens gewoon besloten!
spannendquote:Op zondag 19 juli 2009 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier straks kennis maken met mamakaas en haar nieuwe man. Ben benieuwd!
Eng hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef DarkElf het volgende:we gaan naar Berlijn met kerst!
Vliegen, 3 nachtjes, kerst, de stad
naar de opera!
....
zaten erover te praten en toen ineens gewoon besloten!
Dit klinkt als serieus bizznizzquote:Op zondag 19 juli 2009 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Je fokt, niet doen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik...ben...moeMaar lig al de hele tijd wakker.
nee wrs niet. en wow ook nietquote:Op zondag 19 juli 2009 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik lag me al een tijdje te vervelenEn dan krijg ik last van mijn rug. Fokken is misschien niet het slimste
ja heerlijk is dat he? gewoon vooraf al heppie zijn ermee...quote:Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..
Leukkkk Elf
Ik hou van uitjes en vooruitzichten
yep. en we zijn ook zo dat we dat hebben met hele simpele dingen..quote:Op zondag 19 juli 2009 16:48 schreef freecell het volgende:
Lekker als je samen kan constateren dat je het gewoon goed hebt
Ik snapquote:Op zondag 19 juli 2009 16:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep. en we zijn ook zo dat we dat hebben met hele simpele dingen..
wie t kleine niet eert enzo... bovendien, door mijn verleden en verliezen en nu door de ziekte van zijn zus besef je je eens te meer dat ook juist de kleine dingen zo fijn zijn
Klopt helemaal!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:50 schreef DarkElf het volgende:
yep. en we zijn ook zo dat we dat hebben met hele simpele dingen..
wie t kleine niet eert enzo... bovendien, door mijn verleden en verliezen en nu door de ziekte van zijn zus besef je je eens te meer dat ook juist de kleine dingen zo fijn zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:25 schreef freecell het volgende:
En wij aten.....
SpaghettiZo te zien was het erg lekker! Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Het was vooral erg léuk. Hij heeft wel eens meer gegeten zeg maarquote:Op zondag 19 juli 2009 18:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo te zien was het erg lekker! Leuke foto!
Dan edit ik even: Zo te zien heeft hij erg genoten.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Het was vooral erg léuk. Hij heeft wel eens meer gegeten zeg maar
Maar wij vonden het heerlijk
Brokjes staan hier altijd, dat gaat primaquote:Op zondag 19 juli 2009 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
Het ligt aan de kat ook. Mijn kat at de hele dag door wat brokjes. Maar de kat van een vriend zou zich dood eten als hij bij de 5 kilo zak kon.....
Snap ook niet waar het fout is gegaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Na al die tijd nog, Steer?Volgens mij is het van beide kanten nog regelmatig moelijk huh
Ja, was met bikini kopen voor haar vroeger ook al zo. Slipje maar S, topje maat XLquote:Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef Isabeau het volgende:
Je vond haar van achteren in de supermarkt ook al een lekker dingHebben jullie het ook nog over 'jullie' gehad...?
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:25 schreef freecell het volgende:
En wij aten.....
SpaghettiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee, die zie ik eigenlijk nooit meerquote:Op zondag 19 juli 2009 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, was met bikini kopen voor haar vroeger ook al zo. Slipje maar S, topje maat XL![]()
![]()
Neen. Ik wil haar niet meer terug, ook al betekent dat ze de lat dan erg hoog legt voor een volgende relatie
Maar ben niet vlieft momenteel.
Komt Atrimar nog wel eens eten bij jou, eigenlijk
Ik ben ook erg benieuwd hoe dat uitpakt!quote:Op maandag 20 juli 2009 09:15 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat een prutsfilm hebben wij gisteren nog even gekeken: 'Knowing'
Zo slecht dat ie grappig is
Net de panna cotta met melk en yoghurt gemaakt ipv room enzo, ben benieuwd of dat wat wordt.
Ook gezien. 13 in een dozijn, maar wel leuk om te kijken. Vond het ansich mooi gemaakt, vond de productie geen gepruts. Een aardig zoethoudertje ook. Maar ik had niet meer verwacht dan dat. Misschien scheelt dat. Zou er niet voor naar de bioscoop gaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:15 schreef DarkElf het volgende:Wat een prutsfilm hebben wij gisteren nog even gekeken: 'Knowing'
Zo slecht dat ie grappig is
*slofjes en sigaartje* vast klaarzet.quote:
Oh ja, een glaasje melk.quote:
Had vanaaf de framboos-scroppino uit de AH gemaakt. Erg lekker!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef DarkElf het volgende:
wat een service
ik zit nog braaf aan t waterheb weer zo'n periode dat ik dat voornamelijk lekker vind en karvan cevitam framboos
Het nieuwe rukkenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen kleppen bij over de telefoon
Mannen Twitteren.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:31 schreef Vork het volgende:
Ja, dat doen ze hier ook altijd. Tenminste, toen ik in m'n vorige woning woonde kwam er met enige regelmaat zo'n brief binnen. Dat zegt ook wel weer wat over de buurt.
En dan heb je natuurlijk ook last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:36 schreef Leintjeuh het volgende:
En dan heb je natuurlijk ook last vanNee niet echt. Toen ze er nog woonde was het best een prima buurt. Toen ze ze weg gingen, kwamen er nieuwe problemen bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef Vork het volgende:
Nee niet echt. Toen ze er nog woonde was het best een prima buurt. Toen ze ze weg gingen, kwamen er nieuwe problemen bij.Ach ja, het was wel een beetje Tokkie Galore daar heh... Sweet memoriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik zal m op de hoogte stellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het geen dilemma hoor Lein! Gewoon waarschuwen, briefje of anders op straat aanspreken, daar is hij toch regelmatig
Gisteren 2 uur gewandeld met een oude vriendin en ik ben er stijf vanWe zijn met een musje naar de dierenarts geweest (ze vangt werkelijk alles op wat maar zielig is, zo schattig
) en het musje heeft de hele wandeling in haar shawl geslapen of gezellig zitten piepen zoals minimusjes doen (voer! voer! voer!, ik zweer het je dat ze dat riep)
ja he?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ze zien er vooral ontzettend kwetsbaar uit
Doe m een tuigje aan en ga met m wandelen op een grasveldjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:03 schreef Isabeau het volgende:
De dierenarts checkte de pootjeZag er goed uit, vandaag terugkomen en we hebben drinken gekregen en een sigaretje met de dierenarts gerookt. Nou ja, zij dan, ik rook nog steeds niet.
Daarna zijn we nog bij een ander meisje langsgeweest die hetzelfde deed met zielige beestjes. Heb nog een babyegeltje vastgehouden![]()
En een kauwtje kwam steeds op mijn hoofd zitten. En ze hadden de halve tuin omgebouwd tot konijnenspeelplaats. Zo zielig dat Oscar nooit eens buiten in het gras kan rennen
Maar ja.
En wat heb je als eerste gekookt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:59 schreef golfer het volgende:
Nieuw fornuis en nieuw kabelmodem.
Alles geïnstalleerd en alles werkt naar behoren.
Babyhapjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:39 schreef DarkElf het volgende:
vissticks zijn lekker idden we eten er aardappel-wortelpuree bij
easy cooking
Over babyhapjes gesproken, vanochtend had ik een heerlijk ontbijt. 200 gram Hüttenkäse met een geprakt banaantje erdoorheen, met honing, kaneel en rozijnen.quote:
iddquote:
Wel een boertje gelaten hèquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Over babyhapjes gesproken, vanochtend had ik een heerlijk ontbijt. 200 gram Hüttenkäse met een geprakt banaantje erdoorheen, met honing, kaneel en rozijnen.
Lekkol.![]()
Wij ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef DarkElf het volgende:
soms willen we gewoon snel en makkelijk eten![]()
Klinkt goed DE!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:08 schreef DarkElf het volgende:
oh ja de panna cotta met melk en yoghurt ipv room: was lekker.
moet er nog iets aan sleutelen, en belangrijk; voor t loshalen echt maar heel kort in warm water dompelen want de textuur is toch anders dan room panna cotta en 'smelt' eerder...
maar t was lekker fris
Vervelende keuzes allemaalquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:34 schreef MissHobje het volgende:
Hier ook heerlijk geslapen we werden rond 1200 wakker gewoon! (normaal uur of 9) en tja ontbijt dus wel gemist.. beetje nagedoezeld en nu gaan we op pad.
Shoppen, massage en eten, of eten en dan massage volgorde onbekend nog!
Condooms.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
- Aftersun
- Douchetroep (tandenborstel)
- Sokken
- Wandelschoenen
- Zomerse broek
- Bikini
- Slippers
- Paspoort
- Shirtjes
- Ondergoed
- Slaapzakken
- Handdoeken
Wat moet er nog meer mee voor een lang weekendje Italië?
Je kussenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
- Aftersun
- Douchetroep (tandenborstel)
- Sokken
- Wandelschoenen
- Zomerse broek
- Bikini
- Slippers
- Paspoort
- Shirtjes
- Ondergoed
- Slaapzakken
- Handdoeken
Ik las het niet goed hequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga met Kaasquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik las het niet goed heDit is een verkapt lekker maak post van je, naar Italië
![]()
!
Waar ga je heen en met wie en waarom en hoe?
Ja dat moeten we misschien maar halen, ik heb hier alleen factor 50 staan en dat vind ik net te hoogquote:
Barcelona.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
't Is wel hysterisch druk in Barcelona zeg(ik vergelijk het met Madrid, dan). Maar we hebben nog best leuke rustige pleintjes en redelijk authentieke restaurantjes gevonden
Ik vond het oude centrum zo leukEn daar zijn helemaal niet zo idioot veel toeristen (die zie je vooral in Parc Guell enzo
).
Mijn hotel zat daar, in de zijstraat bij metrostation Liceu. Volgens mij waren ze erg authentiek touristisch.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Barcelona.![]()
Lekker 's avonds in de zijstraatjes van de Ramblas op zoek gaan naar echte Tapasresturants en authentieke barretjes en terrasjes.
Barcelona is leuker dan Madrid hequote:Op woensdag 22 juli 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
't Is wel hysterisch druk in Barcelona zeg(ik vergelijk het met Madrid, dan). Maar we hebben nog best leuke rustige pleintjes en redelijk authentieke restaurantjes gevonden
Ik vond het oude centrum zo leukEn daar zijn helemaal niet zo idioot veel toeristen (die zie je vooral in Parc Guell enzo
).
Alleen al om de titel zou ik m kopenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:31 schreef DarkElf het volgende:
soms kom je boeken tegen met hele vreemde titels, zoals deze:
How To Feed Your Whole Family a Healthy, Balanced Diet with Very Little Money and Hardly Any Time, Even if You Have a Tiny Kitchen, Only Three Saucepans (One with an Ill-fitting Lid) and no Fancy Gadgets – Unless You Count the Garlic Crusher...
Ik zat aan de andere kant van Denemarkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je gezoend met de zeemeermin?
Hoe was Legoland?quote:
Leukquote:
Gefeliciteerd Dude! Maar vooral aan Arty natuurlijk, die een geweldige vis aan de haak heeft geslagen met jou.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:17 schreef Duderella het volgende:
Dag lieve CULlers, ik ben getrouwd dus ik kook nooit meer maar warm alleen nog pakken bami op![]()
De liefde gaat door de maag, maar ik ben onder de pannen!
Okee, ik spring dan nog ff onder de douche.quote:
Ola Borissiequote:
Zeg dát! Knap, rijk, intelligent, geestig, ik had het allemaal! - Maar vanaf nu laat ik de boel de boel en verdiep ik me in de wereld van soaps, sherry en viscose huispakjes. Let the good life begin!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Dude! Maar vooral aan Arty natuurlijk, die een geweldige vis aan de haak heeft geslagen met jou.![]()
[..]
Happening as we speak dear!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:20 schreef DarkElf het volgende:
gefeliciteerd dude, laat t verslonzen beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |