Ik reageer op veel verschillende dingen. Ik heb een hele brede opleiding, dus ik moet wel. Al vind ik niet alles even interessant. Soms sluit het ook aan bij m'n vooropleiding. Maar dan loop ik altijd weer tegen andere problemen aan. Veel andere kandidaten, met ervaring. etc. etc. Of het is te ver weg. de randstad heeft namelijk wel wat meer aanbod, maar een verhuizing kan ik niet betalen, dus is dat geen optie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Vork, wat balen is dat
Zelf heb ik niet met dat bijltje gehakt (), maar Meneer had dat ook, in 2004. En die is uiteindelijk toen maar een heel andere richting ingeslagen, en daar blijkt 'ie nu ineens best goed in te zijn. Is dat voor jou een optie? Al is het maar tijdelijk? Of wil je echt heel graag op dit gebied verder?
Nah Golfer, dat kan financieel gezien echt niet. Gewoon niet. Onmogelijk. Ik krijg er zelfs nieteens meer een lening voor. En ja wat betreft die arbeidsmarkt, ik reageer ook op tijdelijke functies via uitzendbureau's, in de hoop dat het over een paar maanden beter is. Ik verwacht sowieso dat ik meer kans heb tegen het eind van dit jaar dan nu. Maar nu eerst nog maar zien of ik die tijd kan overbruggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:08 schreef golfer het volgende:
Fijn voor Lein.
En Vork: het zit op de arbeidsmarkt momenteel inderdaad even tegen voor schoolverlaters. Misschien nog een aanvullende studie hierna doen?
Have fun CFquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Zo schatten. Ik ga maar 's mijn computer afsluiten en mijn koffer pakken en dan zie ik jullie vast woensdag ofzo wel weer!
Wat is je email adres, dan stuur ik je mn adviesnotaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:44 schreef Bluezz het volgende:
LeinLekker gevoel he!! Ik zou het graag eens willen lezen
Net boodschapjes gedaan, en ben alweer haske moe, zo'n griepie hakt er wel in zeg!!
Ik ga allemaal aparte dingetjes in etappes maken, heb weer zo'n zin om normaal te zijn + koken erbij
Alvast pesto zelf maken voor de spaghetti vanavond.
Kalfs snitzeltjes gevonden daar ga ik rauwe ham omheen rollen even in de bloem en bakken.
Erbij een komkommer/tomaten salsaatje!
Had ik gister, erg lekker.quote:
Ik lees wat ik wil lezen eejquote:
Stom is dat he? Ik drink ijsthee en er komt niet eens een vent door het raam om mij ijsthee in te schenken in zo'n elegant glas.... Ik snap er niks van!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik lees wat ik wil lezen eej![]()
Ik drink nu JillzIk zie nog steeds geen strakke gebruinde of gewoon negermannen naar me toe lopen uit een appelboomgaard en ik heb het flesje bijna leeg.
Jillz is een HOAX!
Ik hoef geen koffie van die Clooney............quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:18 schreef Bluezz het volgende:
En mijn koffie verkeerd wordt ook niet eens ingeschonken door een lekkere foute man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |