quote:
Ik hoop eten halen ... en niet maffen.quote:
Laat dat je summer night niet verpesten.quote:
oh nee, zoetsappigheidquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Laat dat je summer night niet verpesten.![]()
Juhquote:
quote:
Heuj! Ik ben aan het jagen op een mug hier in de kamer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:06 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik hoop eten halen ... en niet maffen.
Kut beesten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heuj! Ik ben aan het jagen op een mug hier in de kamer.
jaja, die krioro verspreid zijn winstkansen en gaat ipv van alleen achter wd, ook achter de rest van de vrouwtjes aanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heuj! Ik ben aan het jagen op een mug hier in de kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
gek genoeg is het hier nog stil, terwijl die beesten rond 4 uur meestal beginnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kut beesten.
Zeg bij mij lopen de vogeltjes al een halfuur te fluiten ofzo.
Hier begint het standaard om half 5 weet ik van andere doorhaal nachten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gek genoeg is het hier nog stil, terwijl die beesten rond 4 uur meestal beginnen
vreemd genoeg vond ik die van grease leukerquote:
Tweede vervelende mug al vannacht. Hier beginnen de vogels net.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kut beesten.
Zeg bij mij lopen de vogeltjes al een halfuur te fluiten ofzo.
Nee joh, wd is nu de enige voor mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaja, die krioro verspreid zijn winstkansen en gaat ipv van alleen achter wd, ook achter de rest van de vrouwtjes aan
Hier meestal ook, echt bijna op de minuut af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hier begint het standaard om half 5 weet ik van andere doorhaal nachten.
oh snap!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier meestal ook, echt bijna op de minuut af.
En ik zag je wel hoor Syb, met je spoiler toevoeging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |