Nigga. Ik had de laatste post dus ik open een nieuwe.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:02 schreef Reintji het volgende:
Ed, ik zou hem make jo tssk. Slotje!
Daag me niet uitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:03 schreef lkb9000 het volgende:
DEZE GAAT OOK VOL!!!!!!
goed dan negerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nigga. Ik had de laatste post dus ik open een nieuwe.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:37 schreef Reintji het volgende:
ZOu het lukken, dan maak ik in de ochtend nummer 149
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Edwinuss, zei je iets over Aqwiiwii? Mijn Aquila filter kickte namelijk in
[ afbeelding ]
Niet echtquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:14 schreef Fallen het volgende:
Wat een nachtbrakers.... en wat een onzin hebben jullie uitgekraamd...![]()
quote:
Die is ook fucking lastig jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:48 schreef Edwinuss het volgende:
Skate2 begint nu irritatie op te wekken![]()
Ik moest net een Tailslide doen, daarna een gap en weer een noseslide. Of vice versa. Denk dat ik het wel 100 keer heb geprobeerd
quote:
Het is me ook gelukt hoor. Denk dat ik de game bijna heb uitgespeeld. Nog een paar bonus missies en wat spots.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die is ook fucking lastig jaFucking frustrerend, maar het is mij gelukt dus jij moet het ook wel kunnen!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is me ook gelukt hoor. Denk dat ik de game bijna heb uitgespeeld. Nog een paar bonus missies en wat spots.
Ik ga daarna voor de 1000 gamerpoints. Ik heb Skate1 ook met 1000![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb hem niet 1000, want ik vind skate online niet leuk
Als de xbox maar niet wordt vergetenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:17 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/gt-video-gta-san/6481
Moet je eens voorstellen, die wereld van GTASA was super groot en dat was maar op een dual layer DVD. We hebben nu minstens 5 keer zoveel ruimte op de PS3.
Rockstar moet toch wel een keer weer met zoiets komen hoor..
My apprenticequote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Net 1e in een mooie free for all. Level13 nu
Ik maak er eerst 1 voor mezelf. Kijken of die bij me pastquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:11 schreef RitseB het volgende:
Kan je dr ook een voor mij maken, deze zuigt apenballen
En jij zuigt ballen achter het station voor een extra zakcentjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:11 schreef RitseB het volgende:
Kan je dr ook een voor mij maken, deze zuigt apenballen
Nu vind ik er nix meer aanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef RitseB het volgende:
Ja
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
Awesome UI Ed
Kan je voor mij misschien dat 'THE END IS NIIIGH, NIIIIIGH' stukje doen van charlie the unicorn 3?
Dat stukje is redelijk in het beginquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Moet ik wel het hele filmpje zien
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zie het, wat belachelijk dom zeg
Maar dat wil ik wel voor je fixen!
Ed heeft mij niet gefilteerd? We hebben het bijgelegd.. om hij is bijna 2 meter grootquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
Je kan AQ's posts nu natuurlijk niet meer zien, maar hij wil graag de beste momenten van emar in een mooie compilatie
NAAAIIISSSSquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar moet je de link even plakken![]()
Wil je daar een UI van?quote:
K to the oning gast!!quote:
Naah, ik denk er nog even over na..quote:
Ik dacht dat jij altijd voor de Dick flavor gingquote:
Vetquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef RitseB het volgende:
Ik heb geen chicken meer, daarom duck.
en
http://www.gametrailers.com/video/debut-gameplay-tour-de/52856
Rot op mafkeesquote:
Ik ga niet naar de zomer feesten omdat ik dan in spanje zitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
Mafkees je hebt zeker vaak bij je pa op de zielenknijper bank gelegen![]()
Gaat niemand trouwens naar de zomerfeesten omdat AQ360 daar heen gaat?
Dat hoort zo'n bank vind ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de zomer feesten omdat ik dan in spanje zit
En als je had opgelet weten dat zielenknijpers geen banken hebben
Buddy Hollyquote:
Nee morgen al idd en dan t/m vrijdagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:37 schreef RitseB het volgende:
begint het morgen alik dacht volgende week
quote:
Ik ga maandag weg en ik heb mn geld hard nodig voor in spanjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee morgen al idd en dan t/m vrijdag
Das een goeie reden iddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ga maandag weg en ik heb mn geld hard nodig voor in spanje
Die clip is zo geniaal!! en het nummer is ook leukquote:
quote:
Vroeger, 7/8 jaar geleden ofzo, heb ik tientallen avatars gemaakt voor lui op gamer.nlquote:
Vroeger.. Toen de lucht nog schoon en de sex nog vies was..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]briljant nummer
[..]
Vroeger, 7/8 jaar geleden ofzo, heb ik tientallen avatars gemaakt voor lui op gamer.nl
Wie wil je blokken danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:44 schreef Edwinuss het volgende:
Users blokken werkt niet mobiel. Jammer. Ik ben naar grunn! Fijne avond mensen!
Niet zo gemeen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
Mafkees je hebt zeker vaak bij je pa op de zielenknijper bank gelegen![]()
Gaat niemand trouwens naar de zomerfeesten omdat AQ360 daar heen gaat?
Wil je niet op mn werk zien Ed!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:44 schreef Edwinuss het volgende:
Users blokken werkt niet mobiel. Jammer. Ik ben naar grunn! Fijne avond mensen!
Sorry!quote:
Gast kom niet aan met d of t want dat ken ik echt nietquote:
Het klopt in dit geval prima, het is gebiedende wijs... dus alleen stam, geen +t.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het klopt in dit geval prima, het is gebiedende wijs... dus alleen stam, geen +t.
Leuk he, mensen verbeteren?![]()
Ik had echt geen idee. Thanksquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924
gaaf.. zie ook mijn fout...!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:34 schreef lkb9000 het volgende:
Fallen heeft inderdaad gelijk maar dan moet er inderdaad een komma, en we weten allemaal dat aq de zin niet zo bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
En zo is het maar net jongen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:34 schreef lkb9000 het volgende:
Fallen heeft inderdaad gelijk maar dan moet er inderdaad een komma, en we weten allemaal dat aq de zin niet zo bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
jij doet ook weer lekker mee!quote:
Ik heb die dorky leeftijd dan ook al bijna bereiktquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:27 schreef Poit het volgende:
SAX MEEEEEEHEEEEEEEEheeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeen SAXMEN!
Je weet het Poit!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:57 schreef Poit het volgende:
Steven vindt Brock Lesnar ook geniaal!!:D:D:D
Ik snap je UI nietquote:
Naaah, niet nodig toch??quote:
waarom heeft hij een dildo op z'n borst getatoeëerd staan?quote:
Hou hem tegen danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand gaat zo een volledige plak spacecake eten. Ik heb er geen goed gevoel over. Van een kwart ben je al 2 dagen stoned
Morgen full verslag!!
Oke Ed goed bezigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
Nee man, het is al gebeurd. Ik blijf lekker nuchter vanavond.
Niet iedereen heeft een vriendin met een decolleté waar een zwart gat tussen zit. Hij compenseert waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom heeft hij een dildo op z'n borst getatoeëerd staan?
quote:
Er zijn uiteraard toffe mensen in Leeuwarden ( ik ) , maar de meerderheid is echt boer. Zelf raak ik sneller bevriend met mensen die niet uit Leeuwarden komen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:21 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb ook een oprechte hekel aan leeuwarden, heb er alleen maar kut dingen meegemaaktal heb ik er wel toffe groningers ontmoet
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:28 schreef lkb9000 het volgende:
de tofste mensen die ik in leeuwarden heb ontmoet komen ook oorspronkelijk ergens anders vandaanverder wel een mooie stad enzo maar ik zou er niet kunnen wonen denk ik. Ik heb daar ook 2jaar op een kutschool gezeten dat heeft t wel een beetje verpest
wil ik ook... waarom niet op PSN?!?!?!?!?quote:
Mijn explo's zijn gelukkig nog niet zo groot, dus ik kan ze hebben! Maar ik ben vrijwel zonder kleerscheuren thuis gekomen! Alleen een grote scheur in mn broek door prikkeldraad waar ik aan bleef hangen, maar die heb ik netjes genaaid met een chirurgische ingreep. Mn blauwe plekken van de klauter en klimdingen in de grot zijn gelukkig alweer weggetrokken en het mountainbiken heb ik deze keer maar zonder salto gedaan dus ook daarvan heb ik geen letsel opgelopen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:15 schreef Fallen het volgende:
Koei!![]()
![]()
Welkom terug in de beschaafde wereld!![]()
Hebben die explo's je een beetje heel gehouden?
ja, dat is wel zo... maar dan moet ik weer gaan Bootcampen.quote:
Klinkt als een geslaagd zomerkamp!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:19 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn explo's zijn gelukkig nog niet zo groot, dus ik kan ze hebben! Maar ik ben vrijwel zonder kleerscheuren thuis gekomen! Alleen een grote scheur in mn broek door prikkeldraad waar ik aan bleef hangen, maar die heb ik netjes genaaid met een chirurgische ingreep. Mn blauwe plekken van de klauter en klimdingen in de grot zijn gelukkig alweer weggetrokken en het mountainbiken heb ik deze keer maar zonder salto gedaan dus ook daarvan heb ik geen letsel opgelopen!
Ik weet nog goed dat ik de game voor het eerst speelde, de game was net uit en toen mocht ik die van een vriend lenen. Heb toen de beveiliging na zitten maken, een draai-schijf met verschillende hoofden en zo... Zo ontzettend veel plezier van gehad en goed voor mijn engels..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:23 schreef lkb9000 het volgende:
Op de tv is t veel relaxter. Het is zo fucking grappig
Die ingredientenlijst van grog, 'and/or pepperoni'
Ik heb de demo even gespeeld, maar het is mij net iets te langzaam allemaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:23 schreef lkb9000 het volgende:
Op de tv is t veel relaxter. Het is zo fucking grappig
Die ingredientenlijst van grog, 'and/or pepperoni'
Ach, wij hadden vanmorgen ook regen, dus onze tenten zijn ook nat ingepakt. Verder hebben we zondag regen gehad toen we in de grot zaten (merkten we aan het kampvuur dat helemaal uit was en een kletsnatte handdoek die nog buiten hingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagd zomerkamp!
Wij hebben gisteravond alle tenten maar weer opgeruimd. Die hebben een hele week kunnen drogen.... alle touwen waren nog steeds nat... dus weer-technisch had je het inderdaad een stuk beter....
Ik vind die stemmen juist vet geniaal gedaan!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind de remake van Monkey Island niet zo bijzonder... de grapjes blijven briljant, maar wanneer ze worden uitgesproken is het toch minder dan het origineel...
Ze zijn ook goed gedaan hoor, maar het is het net elke keer niet. Ze spreken wat te langzaam als je het aan mij vraagt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind die stemmen juist vet geniaal gedaan!
Watquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:51 schreef lkb9000 het volgende:
Een vriend van m speelt m en ik kijk mee, superchill lam spel om zondags ofzo met zn 2en te spelen
Je hebt mazzel dat ik er ben anders had je weer een topic kill gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar heb jij anders een handje van
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik er ben anders had je weer een topic kill gehad
Gedaan, maar lukt me niet. Ik kom niet boven die rim uit. Geprobeerd vanuit alle hoeken van het speelveld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:58 schreef lkb9000 het volgende:
leg er een quarter pipe voor, en rij daar op af, en vóórdat je in de lucht bent moet je handplant knop al inhouden
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:05 schreef Poit het volgende:
Ik zit weer lekker bij de papa en de mama.. Free food!!![]()
En koei is weer terug
Wat heb je gehaald?quote:
Keihard gaan, en geen ollie gebruiken. Wat een hel. Ga nu even kijken of online wat is. Begin steeds meer te twijfelen of ik wel de 1000 van de 1000 ga halen. Het is wel mogelijk, maar het brengt wel iets teveel frustratie mee.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart,
Hoe heb jij dat gefixed met die handplant op dat basketbal veld? Ik heb het zeker 200 keer geprobeerd maar het lukt me niet!
Skate2 is trouwens veel te moeilijk, soms is het niet eens leuk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |