Ik hoop voor je dat je een zieke grap maakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:18 schreef Kralicek het volgende:
In het topic ' Baby weg bij ouders met laag IQ' heb ik meerdere malen gelezen dat het het 'recht' is van een mens om een kind te krijgen. Maar mag iedereen dan zomaar een kind opvoeden? Ik zelf vind het eerder het recht van een kind op een goede opvoeding waarbij het veilig is, dan het recht van de ouder. Van mij mag een veroordeelde pedofiel, een geesteszieke of een geestelijk gehandicapte eigenlijk gewoon geen kind...
Nou hup, ontkrachten die shit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een zieke grap maakt.
Is het wenselijk?...Mschien niet. Kunnen we het verbieden...nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:18 schreef Kralicek het volgende:
In het topic ' Baby weg bij ouders met laag IQ' heb ik meerdere malen gelezen dat het het 'recht' is van een mens om een kind te krijgen. Maar mag iedereen dan zomaar een kind opvoeden? Ik zelf vind het eerder het recht van een kind op een goede opvoeding waarbij het veilig is, dan het recht van de ouder. Van mij mag een veroordeelde pedofiel, een geesteszieke of een geestelijk gehandicapte eigenlijk gewoon geen kind...
Is dat geen recht dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:18 schreef Kralicek het volgende:
Ik zelf vind het eerder het recht van een kind op een goede opvoeding waarbij het veilig is, dan het recht van de ouder.
wat is hier een zieke grap aan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben het helemaal met hem eens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Schizofrenie kun je met medicijnen goed onderdrukken. Schizofrenie kan ook uit het niets opeens opkomen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef Kralicek het volgende:
Hm, als iemand een gevaar is en een ziekte heeft die niet genezen kan worden (zoals schyzofrenie, volgens mij bleef dat) lijkt een kind me niet wenselijk. En mbt IQ... Het is niet zo dat de gemiddelde LWOO-er geen kind zou mogen. Echter als iemand niet voor zichzelf kan zorgen, lijkt het me dat een kind nemen het domste is wat diegene kan doen...
Het is niet zo dat een kind krijgen alleen voortplanten betekent... >_<quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:35 schreef Matty___ het volgende:
in de 2de wereld oorlog vonden ze dat ook.
hebben ze duizende mensen gesteriliseerd.![]()
kinderen krijgen is geen recht maar een natuurlijke manier om je voort te planten.
fijn dat ts ff wil bepalen wie wel en wie niet in de categorie valt.
iq onder de 110 sorry geen kindje voor jou..
tja waar leg je de grens. met 50 kun je je niet eens voortplanten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een kind krijgen alleen voortplanten betekent... >_<
En 110, waar heb je het over?! Ik heb het over mensen met een IQ van 50 ofzo. >_<
Het mag dan niet politiek correct zijn, maar de planeet is zwaar overbevolkt. En gezien de welvaart en de medische wetenschap blijven groeien, wordt dat probleem alleen maar erger. Dan vind ik het niet bij voorbaat een verkeerd idee om na te denken over een selectiever voortplantingsbeleid.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:35 schreef Matty___ het volgende:
in de 2de wereld oorlog vonden ze dat ook.
hebben ze duizende mensen gesteriliseerd.![]()
kinderen krijgen is geen recht maar een natuurlijke manier om je voort te planten.
fijn dat ts ff wil bepalen wie wel en wie niet in de categorie valt.
iq onder de 110 sorry geen kindje voor jou..
tja je piept wel anders als jij buiten de groep valt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:46 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het mag dan niet politiek correct zijn, maar de planeet is zwaar overbevolkt. En gezien de welvaart en de medische wetenschap blijven groeien, wordt dat probleem alleen maar erger. Dan vind ik het niet bij voorbaat een verkeerd idee om na te denken over een selectiever voortplantingsbeleid.
Ik vind dat iemand met aids een kind mag krijgen, maar dan moet er gezorgd worden dat het kind niet besmet wordt. En als er een hele hoge kans is op een zware lichamelijke afwijking, omdat de ouders die kunnen doorgeven, vind ik dat iemand beter kan adopteren en niet zelf voort moet planten,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:46 schreef Matty___ het volgende:
[..]
tja waar leg je de grens. met 50 kun je je niet eens voortplanten.
mag iemand die aids heeft een kind krijgen?
iemand die financieel er niet al te best voor staat?
mogen fiat multipla rijders kinderen krijgen? (ok die is duidelijk NEEEEE)
Dat zou dan met een reden zijn. Als ik een nare ziekte zou doorgeven die bij mij een generatie heeft overgeslagen, dan ging ik liever adopteren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:48 schreef Matty___ het volgende:
[..]
tja je piept wel anders als jij buiten de groep valt.
dan kiezen de ouders en niet iemand anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Kralicek het volgende:
. En als er een hele hoge kans is op een zware lichamelijke afwijking, omdat de ouders die kunnen doorgeven, vind ik dat iemand beter kan adopteren en niet zelf voort moet planten,
Tja, het is niet iets wat je aan hoeft te schaffen he. Maar iets wat je in potentieel bij je draagt. Je kan mensen ook niet verbieden te schijten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:44 schreef marcel-o het volgende:
Het is: kind nemenmaken.
Maar idd. Voor elk wissewasje moet je een diploma, vergunning of brevet voor hebben, maar het maken van kinderen en het opvoeden mag elke debiel/mongool/deurknop![]()
wie zal het zeggen met welke redenen het zou gaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Dat zou dan met een reden zijn. Als ik een nare ziekte zou doorgeven die bij mij een generatie heeft overgeslagen, dan ging ik liever adopteren.
Ik vind niet dat zij iets te vertellen hebben, want ik vind het kindermishandeling om expres een gehandicapt kind te baren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:51 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dan kiezen de ouders en niet iemand anders.
en daar gaat het om.
weet je nooit 100% zeker. misschien is het kind gewoon kern gezond of kan prima leven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:59 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Ik vind niet dat zij iets te vertellen hebben, want ik vind het kindermishandeling om expres een gehandicapt kind te baren.
Wat niet leeft, neem je niks af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:02 schreef Matty___ het volgende:
[..]
weet je nooit 100% zeker. misschien is het kind gewoon kern gezond of kan prima leven.
dus jij wilt bepalen of iemand mag leven. iemand die blind is toch nog een gelukkig mens zijn
Kleine kans, plus ik heb voorlopig nog geen behoefte aan kinderenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:48 schreef Matty___ het volgende:
[..]
tja je piept wel anders als jij buiten de groep valt.
klopt en als ze als al zwanger is? laat je haar dan na bv 6 maanden nog abortus plegen?quote:
iemand die in een rolstoel zit kan prima een kind opvoeden hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:22 schreef Kralicek het volgende:
Ik vind gehandicapten niet minderwaardig maar kinderen opvoeden kunnen ze gewoon niet!
Zucht. Ik heb het over geestelijk gehandicapten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef Matty___ het volgende:
[..]
iemand die in een rolstoel zit kan prima een kind opvoeden hoor
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:19 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Zucht. Ik heb het over geestelijk gehandicapten.
Neem jij ook maar geen kinderen, dan zullen er weer meer PVV stemmers bijkomen.
Zou ik niet erg vinden, zolang het zich maar niet voorplant.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:39 schreef Matty___ het volgende:
[..]
laat maar
![]()
zul je zien (karma) dat je een gehandicapt kindje krjigt.![]()
Chemische castratie werkt niet tegen de lust. Dan is iemand echt niet ineens pedofiel-af. Plus, je krijgt de persoon in kwestie misschien we zo gefrustreerd, dat-ie het kindje in kwestie maar de kop inslaat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:52 schreef breaky het volgende:
[..]
Is het wenselijk?...Mschien niet. Kunnen we het verbieden...nee.
Als een veroordeelde pedofiel/verkrachter voor zijn daden trouwens chemisch gecastreerd word dan sla je natuurlijk gelijk twee vliegen in een klap.
Ideraad!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:32 schreef vuurmaker het volgende:
We hebben het hier alleen maar over het recht van de "toekomstige" ouders om kinderen te kunnen krijgen maar hoe zit het dan met de rechten van het kind zelf? Een kind heeft ook behoefte aan een veilige thuissituatie. Mensen van wie duidelijk is dat zij nooit zelfstandig (of met enige hulp) een kind zouden kunnen grootbrengen en opvoeden tot een normaal functionerende jongvolwassene zouden zeker geen kinderen moeten kunnen krijgen. Het kind is hier immers altijd de dupe van.
Het zelfde geldt ook voor mensen met "gevaarlijke" geestelijke ziekten waarbij de kinderen direct gevaar lopen (zoals pedofilie enz.) en uiteraard mensen die eerder zwaar geweld tegenover kinderen hebben gepleegd (kindermoord, zware mishandeling enz.)
Puik plan! Dom, een kind ÉN arm. Ja daar is het kind zeker bij gebaat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 04:50 schreef SeventhWave het volgende:
De oplossing is redelijk simpel, alleen een uitkering van welke vorm dan ook als je kinderloos bent en je laat steriliseren, of pensioensgerechtig bent.
Je vergeet opties 3 en 4, namelijk:quote:Op maandag 17 augustus 2009 03:58 schreef Gubbe85 het volgende:
Ik zit hier een beetje over na te denken en denk het volgende.
Het doel van voortplanting is voortplanting. Als ouders niet in staat zijn het kind in staat te stellen om zich voort te planten dan kan je twee dingen doen:
1) Laat ze lekker dat kind maken en de natuur maakt een eind aan de voortplanting bij dat kind. (die sterft door verwaarlozing of iets dergelijks)
2) Verbied ze dat kind te maken en bespaar een kind een mensonwaardig leven (aangezien het leven om voortplanting draait).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |