euh? die van Estofex?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:17 schreef marcel-o het volgende:
Ah da's net uitgegeven![]()
dus dr kan nog t een en ander gebeuren
Oh, rond 7 uur sloeg de bliksem in de schoorsteen, grote knal, wat geknetter, en toen viel de stroom weg. Aardlekschakelaar er uit, niks kapot... Was wel meteen wakkerquote:Op zondag 19 juli 2009 20:36 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Vertel eens meer? Schade? Schrik? Wat gebeurt er precies dan?
k had t al aangepastquote:Op zondag 19 juli 2009 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
euh? die van Estofex?
mis ik wat? das een bericht van gister van vanochtend 06.00 uur tot morgenochtend 06.00 uur
Dus hoezo "net uitgegeeven?"
Je vertelt het wel een beetje saaiquote:Op zondag 19 juli 2009 22:50 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Oh, rond 7 uur sloeg de bliksem in de schoorsteen, grote knal, wat geknetter, en toen viel de stroom weg. Aardlekschakelaar er uit, niks kapot... Was wel meteen wakker
Helemaal niets kapot?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:50 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Oh, rond 7 uur sloeg de bliksem in de schoorsteen, grote knal, wat geknetter, en toen viel de stroom weg. Aardlekschakelaar er uit, niks kapot... Was wel meteen wakker
ziet er 'goed' uit inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2009 10:28 schreef IkWilbert het volgende:
Houden we morgenavond/nacht even goed in de gaten?
Kans op zwaar onweer, hagel, windstoten... mogelijk gevaarlijke omstandigheden. Even iets om in de gaten te houden.
Op basis van recente ervaringen klinkt dit als "vijf minuten regen en een donderklap".quote:Op maandag 20 juli 2009 10:28 schreef IkWilbert het volgende:
Houden we morgenavond/nacht even goed in de gaten?
Kans op zwaar onweer, hagel, windstoten... mogelijk gevaarlijke omstandigheden. Even iets om in de gaten te houden.
idd. Zal je zien dat ik nu niet wakker blijf en dat t dan wel los gaat.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Op basis van recente ervaringen klinkt dit als "vijf minuten regen en een donderklap".
Bijna alle ingredienten zijn aanwezig voor flin vuurwerkquote:Op maandag 20 juli 2009 12:11 schreef marcel-o het volgende:
Iets zegt mij dat er vanavond een Level 2 staat voor BNL @ Estofex.
En dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
camera staat klaar iig![]()
omgquote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef marcel-o het volgende:
Morgenavond dus![]()
vanavavond vroeg slapen, zodat n keer doorhalen moet kunnen daarna
De kindertjes van weerwoord.be zouden het heel anders verwoorden:quote:Op zondag 19 juli 2009 23:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Je vertelt het wel een beetje saaiWas er verder niks van te zien dan?
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De kindertjes van weerwoord.be zouden het heel anders verwoorden:
Het leek wel of we in de hel zaten! Pikzwarte lucht, overal sloeg de bliksem in en ook bij ons in de schoorsteen die daarna in 3 stukken op straat lag en de straatverlichting knipperde. Ook vet veel regen het hield maar niet op! Ik denk dat er wel 70 mm gevallen is! Ik heb alleen geen foto's gemaakt, want mijn camera heeft een lege accu.
(met die laatste veelgebruikte smoes verraden ze zichzelf dat ze zitten te overdrijven)
Laten we het hopen, al ga ik nergens meer vanuit na een paar dagen geledenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:11 schreef marcel-o het volgende:
Iets zegt mij dat er vanavond een Level 2 staat voor BNL @ Estofex.
En dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
camera staat klaar iig![]()
begint om 9 u volgens accu weatherquote:9pm
ROTTERDAM, NETHERLANDS Hourly Weather
19° C
T-Storms
Dat zou perfect zijn dan hoef ik er iig niet voor wakker te blijvenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:07 schreef marcel-o het volgende:
http://www.accuweather.com/world-forecast-hourly.asp?partner=forecastfox&locCode=EUR|NL|NL012|ROTTERDAM&metric=1&hbhday=2&hbhhour=14
[..]
begint om 9 u volgens accu weather
mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |