quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:11 schreef krioro het volgende:
Belangrijker, wie leert mij even Spaans? Ik ken er nog wel wat van maar de helft is weggezakt.
wat een hoaxquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Same here, ik heb nog meegedaan aan de nationale spellingwedstrijd (Nederlands) namens mijn stad. Op tv geweest en al.. En bij Engels hoefde ik van de lerares niet naar de les te komen omdat ik toch alle stof al beheerste. Dat Zonder er ooit wat voor te doen, ik had het mezelf al geleerd d.m.v. tv en muziek.
. Ik koos alle talen, maar ik ben er nooit mee verder gegaan na die tijd.
Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen aanleg voor frans.
siquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?
Ja ik ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?
Ik voel dat soort dingen, you knowquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik miste je. Maar precies op het moment dat ik dat uitte, was je er weer.
En komen desondanks vaak niet verder dan aftrekken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die aan een wiskundeolympiade meedoen...
Die zijn goed in wiskunde...
Ik zwicht bijna.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik voel dat soort dingen, you know.
En nu:.
quote:
En daardoor zullen ze nooit kunnen vermenigvuldigenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:28 schreef IQM het volgende:
[..]
En komen desondanks vaak niet verder dan aftrekken.
Krentenbol. -waardig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:28 schreef IQM het volgende:
[..]
En komen desondanks vaak niet verder dan aftrekken.
I just wanna use your phone!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
siniti, ken je deze extreem goede film al
Whehe!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil die P gewoon![]()
.
Maar nu ga ik echt. Adieu, to you and you and you.
Ik verstond hier vroeger altijd:quote:
hij staat ook nog echt op imdbquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:32 schreef Siniti het volgende:
die film
een 1,3 op imdb en geeneens in de bottom top 100
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik verstond hier vroeger altijd:
"Kessie Kennoh,
kep loempia gegeten,
de loempia was lekker,
maar de saus was niet te vreten"
Fakkelbrigade, Winne etc. ook mega overhyped nu, kon ik al zó lang.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef IQM het volgende:
Nu megahit op 3FM
Ik kende het origineel al tiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjden!
Een paar jaar geleden had ik je de Keileweg aangeraden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef iszinloos het volgende:
Moet (bij)baan vinden in Rotterdam........![]()
die niet totaal kut is en fatsoenlijk verdient..![]()
Iemand toevallig suggesties?
qftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef iszinloos het volgende:
Bij de Doelen vragen ze horeca personeel, bediening, is best te doen. Ik ga ook kijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef iszinloos het volgende:
Mensen die 'kon' zeggen in plaats van 'kende'.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fakkelbrigade, Winne etc. ook mega overhyped nu, kon ik al zó lang.
Iets in de haven of zo? Geen idee hoor, ik roep maar wat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef iszinloos het volgende:
Nu ik het net zo luister zal ik die tekst wel gewoon verzonnen hebben, het lijkt er geeneens opquote:
Kom ui Rotterdam, ken je da nie hore dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die 'kon' zeggen in plaats van 'kende'.
En 't zegt me beiden niks.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef iszinloos het volgende:
Moet (bij)baan vinden in Amsterdam........![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef iszinloos het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik je de Keileweg aangeraden.
maar dit waardeer je wel toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef IQM het volgende:
Dat gerap is overigens wel ongelooflijk tyfusKUT.
Props. Had ik dan weer niet verwacht. Je stijgt in mijn achting. Niet dat iemand dat wat uitmaakt, maar toch.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fakkelbrigade, Winne etc. ook mega overhyped nu, kon ik al zó lang.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kom ui Rotterdam, ken je da nie hore dan?
Nee, ze mailen 's nachts want dan is het internet verkeer in Nederland rustigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:39 schreef Siniti het volgende:
wtf nachtbrakers bij bol.com, krijgt nu net mailtje dat mijn artikel is verzonden. Zouden ze echt 's nachts mensen erop uit sturen?
whehe, rotterdammers praten wel grappig jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kom ui Rotterdam, ken je da nie hore dan?
Ik vond ze al verdacht bikkelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ze mailen 's nachts want dan is het internet verkeer in Nederland rustig
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij de Doelen vragen ze horeca personeel, bediening, is best te doen. Ik ga ook kijken.
Winne vond ik live wel een beetje te veel van het goede. De hele tijd riep ie door zijn nummers heen wel 5 tot 10 keer: W I DUBBEL N E!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Props. Had ik dan weer niet verwacht. Je stijgt in mijn achting. Niet dat iemand dat wat uitmaakt, maar toch.
Ik heb het Pim Fortuyn accentquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, rotterdammers praten wel grappig ja
die wil ik nog een keer zienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0274518/
Dit is dan wel weer briljant
Whoa Syb komt gelijk met de hardcore.quote:
Kasabian is nu wel primaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Whoa Syb komt gelijk met de hardcore.
Ik wil een Ratatat cd luisteren maar ik wil ook eten. Wat een dilemma.
Niet altijd. Ik vind dat bij Nederhop zo, dan krijg je van die sletjes die de lyrics op hun lichaam tatoeëren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
Maar waarom is et altijd in de muziek supertof als je een band kent voor ze populair worden
http://www.guba.com/watch/2000930807quote:
Omg hebben we dus toch 1 artiest in common in heb ook 1 Ratatat cd!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Whoa Syb komt gelijk met de hardcore.
Ik wil een Ratatat cd luisteren maar ik wil ook eten. Wat een dilemma.
nou, als ik een band leuk vind spam ik een als de mallemoer door, dus vind ik het supertof als een band die ik dig bekend wordquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
Maar waarom is et altijd in de muziek supertof als je een band kent voor ze populair worden
Maar dat is gewoon zieligquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik vind dat bij Nederhop zo, dan krijg je van die sletjes die de lyrics op hun lichaam tatoeëren.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.guba.com/watch/2000930807![]()
![]()
[..]
Omg hebben we dus toch 1 artiest in common in heb ook 1 Ratatat cd!!!
Je moet ook niet op internet zoeken, je moet gewoon naar Rotterdam gaan, potentiële banen zoeken > naar binnen stappen > vragen of ze personeel nodig hebben; zo ja > CV. zo nee > verder.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:44 schreef iszinloos het volgende:
Maar echt zeg heb me op 3 banen zoek sites aangemeld.
En de vacatures zijn waardeloze kut baantjes of gewoon niet geschikt.![]()
No fucking way dat ik weer bij een supermarkt ga bijverdienen.
Dat vind ik ook altijd best matig jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Winne vond ik live wel een beetje te veel van het goede. De hele tijd riep ie door zijn nummers heen wel 5 tot 10 keer: W I DUBBEL N E!
Ik neem het zo van je aan, maar daar heb ik dan weer geen album van bij de hand. Hm, ik zet wel even een radio station aan.quote:
Van Jethro Tull is Thick As A Brick meesterlijk, al issie wel langquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:46 schreef IQM het volgende:
En Aqualung door een fanmade video over Eternal Sunshine op YouTube.
Slapen is voor mietjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
al haat ik je wel dat je die link nu geeft, ik moet over 2 uur op en ga zo dus echt niet slapen
De tatoeëerder die dat heeft gezet moet een nekschot krijgen, wat een stukje kankerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon zielig
Net zoals dit eigenlijk
[ afbeelding ]
dat klopt, banensites zijn fucking wackquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet ook niet op internet zoeken, je moet gewoon naar Rotterdam gaan, potentiële banen zoeken > naar binnen stappen > vragen of ze personeel nodig hebben; zo ja > CV. zo nee > verder.
Moet je op mn last.fm kijken, heul wel toffe muziekjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd best matig ja. Winne heb ik nooit live gezien though.
[..]
Ik neem het zo van je aan, maar daar heb ik dan weer geen album van bijdehand. Hm, ik zet wel even een radio station aan.
Probeer jij hier maar eens een mooie tattoo van te makenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De tatoeëerder die dat heeft gezet moet een nekschot krijgen, wat een stukje kanker
mits werk jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Van Jethro Tull is Thick As A Brick meesterlijk, al issie wel lang
[..]
Slapen is voor mietjes
Indeed! En als je langs gaat hebben ze ook meteen een beetje een indruk van jequote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat klopt, banensites zijn fucking wack
je hebt r.e.m hoog staanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je op mn last.fm kijken, heul wel toffe muziekjes
Ik klikte weg toen ik Coldplay op 1 zagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat de persoon lelijk is hoeft nog niet te zeggen dat de tattoo ook zo lelijk gezet moet worden. Alleen de fucking outlines en dan nog niet eens mooi.. wtf is this shit. Geen schaduw of iets.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Probeer jij hier maar eens een mooie tattoo van te maken
[ afbeelding ]
Ja, de albums voor X&Y zijn goed. Van X&Y vind ik alleen Fix You echt een topz0rtje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik klikte weg toen ik Coldplay op 1 zag
niemand is perfect jij schavuit!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik klikte weg toen ik Coldplay op 1 zag
Heb alle cd's origineel gekregen van papaquote:
Ik vind het leuk om mensen toffe muziek te laten ontdekken die ze nog niet kennen, net zoals ik het zelf leuk vind om nieuwe dingen te ontdekken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omg hebben we dus toch 1 artiest in common in heb ook 1 Ratatat cd!!!
quote:
Ik dankzij:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik dankzij eoa vaag youtube filmpjes waar ik de achtergrond muziek echt tof vond
Ik zie tandvlees.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Probeer jij hier maar eens een mooie tattoo van te maken
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk alles wat ik gehoord heb rampzaligquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, de albums voor X&Y zijn goed. Van X&Y vind ik alleen Fix You echt een topz0rtje.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik dankzij eoa vaag youtube filmpjes waar ik de achtergrond muziek echt tof vond
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alles wat ik gehoord heb rampzalig
Omg ja dat was em ik had em via die boxxy remixquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mensen toffe muziek te laten ontdekken die ze nog niet kennen, net zoals ik het zelf leuk vind om nieuwe dingen te ontdekken.
[..]
[..]
[..]
Ik dankzij:
siniti help eens zoeken naar die video waar zon gast zon een coldplay nummer heeft verkracht (met die valse bel)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alles wat ik gehoord heb rampzalig
quote:
Boxxy zit aan de cocaïne.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:53 schreef IQM het volgende:
Boxxy. Irritant kutwijf. Als ik op een filmpje van haar klik, zet ik het altijd binnen vijf seconden weer af. Sterf af met je geforceerde hypergedoe.
http://www.flabber.nl/linkdump/video/coldplay-zuigt-1801quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
siniti help eens zoeken naar die video waar zon gast zon een coldplay nummer heeft verkracht (met die valse bel)
Kan em niet vindenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
siniti help eens zoeken naar die video waar zon gast zon een coldplay nummer heeft verkracht (met die valse bel)
dezelfde reden (door mijn pa dus) dat ik ze uberhaupt ken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb alle cd's origineel gekregen van papa![]()
Eens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, de albums voor X&Y zijn goed. Van X&Y vind ik alleen Fix You echt een topz0rtje.
whehe ja diequote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/linkdump/video/coldplay-zuigt-1801
Deze?
Dat is dan ook een kutnummer.. net als de rest van het albumquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze?
Ik luister nu naar je libraryquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vader is weird, waarom blijft hij dan niet naar 'oude' goede muziek luisteren?!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dezelfde reden (door mijn pa dus) dat ik ze uberhaupt ken.
ik vind het wel jammer dat mijn pa gestopt is met muziek luisteren, onder het mom ''tegenwoordig komen er geen goede platen uit''
Ik kon het niet vinden met "Coldplay sucks" op youtube, linkje?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Dikke humor.Die gast doet het op YouTube ook met andere artiesten.
Kane is echt een van de grootste zaadbands die er op deze planeet bestaatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:58 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)et-kinderliedjes-128
Deze vind ik ook briljant!Heerlijk hoe die Dinand te kijk wordt gezet (en ook goed wordt nagedaan.
)
Voed hem op!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dezelfde reden (door mijn pa dus) dat ik ze uberhaupt ken.
ik vind het wel jammer dat mijn pa gestopt is met muziek luisteren, onder het mom ''tegenwoordig komen er geen goede platen uit''
Dat heeft mijn vader ook, luistert helemaal geen muziek meer naast radio, en gaat helemaal los als ie een nummer hoort dattie vroeger tof vond. Dan denk ik haal die oude platen weer uit de kast en ga ze luisterenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vader is weird, waarom blijft hij dan niet naar 'oude' goede muziek luisteren?!![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Kane is echt een van de grootste zaadbands die er op deze planeet bestaat
goede imitatie
Ook zo'n geniale parodie:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind dit niet eens slecht klinken zo
Ik heb Prediker en Hooglied gezien met mijn papa.quote:
Tranen tuiten uit mn gulpquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook zo'n geniale parodie:
Had het eerst niet eens door, maar als je aandachtig luistert... merk je dat het gaat over masturberen!![]()
Inderdaad. En er komt trouwens zeker nog goede muziek uit op werchter zag ik de fleet foxes voor het eerst kippenvelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vader is weird, waarom blijft hij dan niet naar 'oude' goede muziek luisteren?!![]()
Ik luister ook wel naar bands van nu, maar niet die Rihanna en age-crap, dus wel de alternatieve indie bandjes
als ik bijv met muziek aan komt zetten zegt hij standaard ''Ja maar dat is afkomstig van bands van vroeger maar dan met gekrijs en hevige distortie.quote:
Daar moet ik me ook nog wat verder in verdiepen ja, Spinvis. Al vind ik Nederlandstalige teksten vaak niet fijn om een heel album lang aan te horen. Maar de muziek is wel kek.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:05 schreef IQM het volgende:
Als groot Spinvis-fan moet ik deze ook posten, hè...
Ik heb het al vaak genoeg gemeld hier: The National. Seriously, dat is zo mooi.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Inderdaad. En er komt trouwens zeker nog goede muziek uit op werchter zag ik de fleet foxes voor het eerst kippenvel
The national en bon iver ken ik niet even kijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het al vaak genoeg gemeld hier: The National. Seriously, dat is zo mooi.Verder Interpol, Bon Iver, Beirut etc. PRRRRRR
Whehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als ik bijv met muziek aan komt zetten zegt hij standaard ''Ja maar dat is afkomstig van bands van vroeger maar dan met gekrijs en hevige distortie.
ik had ooit een gitaar leraar die met zijn gitaar een trompet kon spelen blabla.
en kijk ze hebben 2 gitaristen en een bass, nou dan spelen ze allemaal nietzeggende rifjes die je als je getalenteerd in je eentje kan spelen en... en..
etc
Damien Rice is ook echt goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:10 schreef iszinloos het volgende:
[..]
The national en bon iver ken ik niet even kijken.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kon het niet vinden met "Coldplay sucks" op youtube, linkje?
OMG Exit van U2, dat is mijn favoriet van ze.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe. Ja als ie niet wil dan is het his loss natuurlijk
.
Ik jat als sinds ik jong was platen en tapes en 8-tracks (ja.) van mijn ouders. Soms vinden ze nieuwe muziek die ik luister wel goed, maar dat komt niet heel vaak voor. Ach, zolang ik me maar vermaak!
Ja! Daar heb ik ook nog ergens wat van, maar geen idee waar ik dat gelaten heb. Nu The National op je radio. 14.gif.quote:
LOL! Zie bovenste reactie:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar dit is volgens mij niet de originele uploader. Kan zijn video's in ieder geval niet zien.
http://www.youtube.com/user/dryadssaddle dus.quote:dryadssaddle (1 maand geleden
that's my fuggin video.
zo is het maar netquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe. Ja als ie niet wil dan is het his loss natuurlijk
.
Ik jat als sinds ik jong was platen en tapes en 8-tracks (ja.) van mijn ouders. Soms vinden ze nieuwe muziek die ik luister wel goed, maar dat komt niet heel vaak voor. Ach, zolang ik me maar vermaak!
Ik kende eerst een meisje dat 9 Crimes super mooi kon spelen (op de piano en zingen).quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:16 schreef Syb-rund. het volgende:
u2.. oef
bloody sunday is nog te doen, maar de rest daar word ik agressief van
Films of zo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:17 schreef IQM het volgende:
Damien Rice is een van de eerste artiesten die ik downloadde.Ik weet alleen niet meer hoe ik ooit bij z'n muziek terecht ben gekomen.
Ik heb gewoon hele leuke vrienden met dezelfde muzieksmaak die me dingen stuurde.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, denk het. Zo ontdek ik tenminste vaak wel nieuwe muziek.
Of misschien was het via FOK!
Ja, ik dus niet echt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hele leuke vrienden met dezelfde muzieksmaak die me dingen stuurde.
OWNED BITCH!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet echt.Ik heb wel leuke vrienden, maar ik heb niet één vriend met wie ik echt dezelfde muzieksmaak deel. 't Is meer dat ik bij iedere vriend wel een overeenkomende artiest heb.
Mede door The Cool Kids wil ik weer een BMX, net als vroegah.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG Exit van U2, dat is mijn favoriet van ze.Cool kids heb ik ook heul lang geluisterd btw.
Een neef van me is al 30 jaar of zo heul erg fan, door hem ben ik het gaan waarderen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:16 schreef Syb-rund. het volgende:
u2.. oef
bloody sunday is nog te doen, maar de rest daar word ik agressief van
Same here. En ik kreeg het opgestuurd van een Roemeens meisje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:17 schreef IQM het volgende:
Damien Rice is een van de eerste artiesten die ik downloadde.Ik weet alleen niet meer hoe ik ooit bij z'n muziek terecht ben gekomen.
bye bye ...btw waarom rheb je niet zo'n dinges voor lasfm berichtenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:21 schreef IQM het volgende:
Zo, en nu ga ik veel water drinken, m'n tanden poetsen en m'n bed induiken.
Bye, babe en heren.
JE WIL ME HE!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Mede door The Cool Kids wil ik weer een BMX, net als vroegah.
Jij bent best tof. Op een ik-ben-bijna-2-keer-zo-oud-als-jij-maar-je-mag-m'n-lil-sis-zijn-manier dan hè..
[..]
Een neef van me is al 30 jaar of zo heul erg fan, door hem ben ik het gaan waarderen..
[..]
Same here. En ik kreeg het opgestuurd van een Roemeens meisje..
dat is ook heel erg leuk, en iets waarmee jeje zelf gelukkig mee kan prijzen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OWNED BITCH!
Mijn vader begon vanmiddag nog over m'n vriendengroepje, dat ie het zo leuk vindt hoe we me elkaar omgaan als groep, dat we dezelfde muziek waarderen en zo. Het was wel lief om te horen
ik ben het meer gaan hatenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:23 schreef krioro het volgende:
Een neef van me is al 30 jaar of zo heul erg fan, door hem ben ik het gaan waarderen..
Okë, oké, ik zet 'm weer aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
bye bye ...btw waarom rheb je niet zo'n dinges voor lasfm berichten?
Regen en Patchouilliquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:23 schreef wolvendagen het volgende:
Slaap lekker, ik ga ook zo. Regen op de achtergrond
Nee, regen, bliksem en donder.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Okë, oké, ik zet 'm weer aan.
[..]
Regen en Patchouilli
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:23 schreef wolvendagen het volgende:
Slaap lekker, ik ga ook zo. Regen op de achtergrond
Nee hoor, hij is altijd zo enthousiastquote:
Niet slapen.quote:
oh, jij ouwe snoeperdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja. Bel me zodra je 18 bent.
En welterusten.
ach boeiend, daar zijn er nog heel wat vanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:28 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Niet slapen.![]()
En je luisterd the cure en the smiths ... kudos daar voor .
New wave word zwaar ondergewaardeerd.
Oh, mjah ik ging meer uit van mijn eigen principes. Maar voor jou wil ik natuurlijk wel een uitzondering maken.quote:
Hey, niet zo cockblocken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is altijd zo enthousiast
The Cure dankzij mijn vader, The Smiths heb ik godzijdank ooit zelf gevonden, wat een bazen. M'n favo nummer van The Cure is trouwens A Forest en van The Smiths toch wel How Soon Is Now.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:28 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Niet slapen.![]()
En je luisterd the cure en the smiths ... kudos daar voor .
New wave word zwaar ondergewaardeerd.
Bastard.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, mjah ik ging meer uit van mijn eigen principes. Maar voor jou wil ik natuurlijk wel een uitzondering maken..
[..]
Hey, niet zo cockblocken.
Ja maar dat zijn allemaal gothics .quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ach boeiend, daar zijn er nog heel wat van
de eerste de beste dame die demilich waardeert ga ik mee voortplanten, zo erg is het
ik dacht dat ik juist een goed woordje voor je deedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, mjah ik ging meer uit van mijn eigen principes. Maar voor jou wil ik natuurlijk wel een uitzondering maken..
[..]
Hey, niet zo cockblocken.
Ik zal morgen als ik uit bed kom wat downloaden en ik kan veel waarderenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ach boeiend, daar zijn er nog heel wat van
de eerste de beste dame die demilich waardeert ga ik mee voortplanten, zo erg is het
Die staat ook in mn foboquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht dat ik juist een goed woordje voor je deed![]()
als in, hij houd enkel van muziek en is stiekem niet onder de indruk van die pic van wd op last.fm![]()
overigens zoek ik heul niemand mén
geloof me, demilich ga je niet leuk vindenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal morgen als ik uit bed kom wat downloaden en ik kan veel waarderen![]()
Niet mijn hoedje dissen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:37 schreef wolvendagen het volgende:
Wie is pjtje? Ik vind dat pinkpophoedje zo schattig staan.
Het kan niet erger zijn dan Trivium of zo. Daarnaast luisterde ik heul vaak naar bands als Motley Crue als in metal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geloof me, demilich ga je niet leuk vinden
als je niet of nauwelijks metal hebt geluisterd -> demilich een no-go
mocht je het nog echt waarderen, dan bouw ik een persoonlijke altaar voor je, want dan ben je de eerste
Dude ga gewoon naar graspop ofzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geloof me, demilich ga je niet leuk vinden
als je niet of nauwelijks metal hebt geluisterd -> demilich een no-go
mocht je het nog echt waarderen, dan bouw ik een persoonlijke altaar voor je, want dan ben je de eerste
ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het kan niet erger zijn dan Trivium of zo. Daarnaast luisterde ik heul vaak naar bands als Motley Crue als in metal.![]()
Ik voel me gewoon seksueel tot je aangetrokken. Sorry.quote:
Oh, ok, in dat geval, bedankt maat!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht dat ik juist een goed woordje voor je deed![]()
als in, hij houd enkel van muziek en is stiekem niet onder de indruk van die pic van wd op last.fm![]()
overigens zoek ik heul niemand mén
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon seksueel tot je aangetrokken. Sorry.
was het maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dude ga gewoon naar graspop ofzo.![]()
Zat metal chicks daar.
Ja, echt. Je hebt semi lang haar, dat is zo geil en je lacht heul lief en zo.quote:
This is gonna chase me in my dreams, thanks. 1136.quote:
Ben je single.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, echt. Je hebt semi lang haar, dat is zo geil en je lacht heul lief en zo.
Daar gaat het om he, die awareness.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
This is gonna chase me in my dreams, thanks. 1136.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bring me the horizon is vreselijk voor je, (ook voor mijzelf) op een wat andere manier.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar gaat het om he, die awareness.Als dat uit je vagina komt kruipen (volgens mij heet het gecko poten) wil je gewoon zelfmoord plegen. WTF MAN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
I will try it tomorrowzquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bring me the horizon is vreselijk voor je, (ook voor mijzelf) op een wat andere manier.
het is een beetje van ''overweldigend'' iemand die nooit metal heeft geluisterd die een metalband begint te luisteren vind dat al behoorlijk wat
maar ik ben in stapjes de muziek verder en verder ingerold, en het zal dus ongeveer overkomen als een van een fiets naar een formule auto.
Maar hij heeft een pinkpophoedje en semi lang haar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:48 schreef krioro het volgende:
Ey, wats met dit, iszinloos maait me het jonge gras voor de voeten weg.
Ik ben 8 jaar jonger das wat minder pedo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:48 schreef krioro het volgende:
Bonte baby/Harlequin type ichthyosisquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als dat uit je vagina komt kruipen (volgens mij heet het gecko poten) wil je gewoon zelfmoord plegen. WTF MAN.
Sowieso, baby's/kinderen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bonte baby/Harlequin type ichthyosis
En inderdaad, het zal wel choquerend zijn. Ik zou "het" niet eens aan willen raken. Maar ik ben in zo'n geval ook best wel pro-abortus. Die baby's leven niet lang.
ach geduld is ook een schone zaakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:48 schreef krioro het volgende:
Ik ben al te lang niet naar de kapper geweest, dus komt in de buurt. En ervaring en zo. Uh huh.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij heeft een pinkpophoedje en semi lang haar.
Nou en, ze is m'n soulmate!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar jonger das wat minder pedo.
dag snoepjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
True.
Ik ga slapen. Droom zacht
Sleep well, young padawan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
True.
Maar.. jij hebt misschien wel meer vriendinnetjes gehad en meer kans op soa's.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben al te lang niet naar de kapper geweest, dus komt in de buurt. En ervaring en zo. Uh huh.
[..]
Nou en, ze is m'n soulmate!
Ok, ik stop.
Hm, ja, anders ga ik wel dinges luisteren en kunnen wij samen voortplanten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ach geduld is ook een schone zaak
wanneer je het niet verwacht zal de ware jou vinden
trustequote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
True.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, ja, anders ga ik wel dinges luisteren en kunnen wij samen voortplanten.
Nee joh, ik heb praktisch nooit vriendinnen, laat staan seks.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar.. jij hebt misschien wel meer vriendinnetjes gehad en meer kans op soa's.
Ik heb alles van de Ikea. I became a slave.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:54 schreef iszinloos het volgende:
Fuck ik moet vandaag naar de ikea... meubels kopen voor mijn crib in Rotterdam enzo.
Dat word dus super gaar door de Ikea slenteren.![]()
DAT LAATSTE IS EEN HOAX!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:55 schreef krioro het volgende:
Welterusten 1136.
[..]
Nee joh, ik heb praktisch nooit vriendinnen, laat staan seks.
pics van je crib!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:54 schreef iszinloos het volgende:
Fuck ik moet vandaag naar de ikea... meubels kopen voor mijn crib in Rotterdam enzo.
quote:
Ikeaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:54 schreef iszinloos het volgende:
Mwoahquote:
Crib is niet toonbaar.... echt niet.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke keer als ik deze zie moet ik janken van het lachen
Huil je van het lachen, anders doe je niet meer mee.quote:
ja, maar dat betekende automatisch dat mijn moede boos naar boven stormdequote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Huil je van het lachen, anders doe je niet meer mee.
houd opquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:04 schreef krioro het volgende:
Totally unrelated maar ach, deze vind ik nog steeds grappig.
[ afbeelding ]
Wat vond je van Revision?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:02 schreef krioro het volgende:
Toffe muziek trouwens iszinloos
Jaja low blabla ik luister veul meer dan wat ik gescrobbled heb
Dankjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:02 schreef krioro het volgende:
Toffe muziek trouwens iszinloos
Jaja low blabla ik luister veul meer dan wat ik gescrobbled heb
QFT ik hoor het hem ook al echt zeggen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:04 schreef krioro het volgende:
Totally unrelated maar ach, deze vind ik nog steeds grappig.
[ afbeelding ]
Snel, jat 'r vla! Dat zal 'r leren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja, maar dat betekende automatisch dat mijn moede boos naar boven stormde
Tof nummer. Zeker voor een Nederlandse band. Tot nu toe vind ik alles goed. Alleen Tenacious D heb ik geskipt, had ik even geen zin in.quote:
lol catsquote:
Ik heb een keer wat gedronken met de zanger, maar die was 24 helaas.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Snel, jat 'r vla! Dat zal 'r leren.
[..]
Tof nummer. Zeker voor een Nederlandse band. Tot nu toe vind ik alles goed. Alleen Tenacious D heb ik geskipt, had ik even geen zin in.
Hoezo is dat een probleem dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een keer wat gedronken met de zanger, maar die was 24 helaas.![]()
![]()
ik had haar kwark vandaag al genakt, daar was ze ook al nijdig overquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Snel, jat 'r vla! Dat zal 'r leren.
[..]
Tof nummer. Zeker voor een Nederlandse band. Tot nu toe vind ik alles goed. Alleen Tenacious D heb ik geskipt, had ik even geen zin in.
ik ga lekker doen alsof ik ze niet leuk vindquote:
Mjoah, eigenlijk niet, maar druk met band en zo.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik had haar kwark vandaag al genakt, daar was ze ook al nijdig over
[..]
ik ga lekker doen alsof ik ze niet leuk vind
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik had haar kwark vandaag al genakt, daar was ze ook al nijdig over
[..]
ik ga lekker doen alsof ik ze niet leuk vind
Whehe.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah, eigenlijk niet, maar druk met band en zo.
Ik ben heul niet grappig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:20 schreef Syb-rund. het volgende:
Krioro gaat nu ook nog eens onbedoeld grappig lopen doen
11 uurquote:
Nothing Compares 2 Uquote:
Maar die is overhyped in vergelijking met Troy. Tevens kan ik alleen huilen om Troy.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nothing Compares 2 U![]()
Ultieme liefdes verdriet lied!!!!
Daar kan Siouxsie and the Banshees wel even voor uit.
ik zei niet dat ik het een slecht nummer vondquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Oooh da's gemeen, bij dat nummer heb ik herinneringen.
Dat commentaar...quote:
quote:
quote:zie mn steentjes glimmen op weerkaatsing glim in mn bekki like lil ice cones ahahahah kenke vetjes! im the Biggest Boss
George Michael - Careless Whisper?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik het een slecht nummer vond![]()
harhar, ik heb ook een paar van zulk soort nummer, die je noooooit zal achterhalen
Nee, i know, maar toch, het raakt me!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik het een slecht nummer vond![]()
harhar, ik heb ook een paar van zulk soort nummer, die je noooooit zal achterhalen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
George Michael - Careless Whisper?
neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
George Michael - Careless Whisper?
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:41 schreef Syb-rund. het volgende:
als ik verliefd ben kan ik echt aids muziek luisteren, dus het is geen goude ouwe
GODVERDOMME MN MOEDER OOK, ik moet gaan slapenquote:
Ik luister het ook, no worries mi mate.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, i know, maar toch, het raakt me!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
nou ik ken maar 3000 artiesten, dus je raadt het zo hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook. Maar eh, alsof wij dat ooit kunnen raden zo
.
60 pagina's en ik moet slapen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:43 schreef iszinloos het volgende:
Ja die foto met dat roze pinkpop petje.. heb ik moeten zoeken en uitknippen tussen 2400 foto's![]()
http://www.soowevents.nl/brandpinkpop/0
Zoek mij![]()
[spoiler] 42/spoiler]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:43 schreef iszinloos het volgende:
Ja die foto met dat roze pinkpop petje.. heb ik moeten zoeken en uitknippen tussen 2400 foto's![]()
Zoek mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ge update spoilerquote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Welja, gooi er nog wat Australische termen in ook, mijn arme hart.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik luister het ook, no worries mi mate.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:43 schreef iszinloos het volgende:
Zoek mij![]()
Die spoiler fail maakte het wel wat makkelijker. Nu ben ik wel te traag met quoten maar ik zag het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjah ik geef op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou ik ken maar 3000 artiesten, dus je raadt het zo hoor
full stops and exclamation marks
quote:
Pagina 42 tweede van links tweede van boven ... dat zeg ik netquote:
ik ben nogal traag met reacties plaatsen jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Pagina 42 tweede van links tweede van boven ... dat zeg ik net
De spoiler fail was hard ,ja daarom nu maar gewoon gezegd waar het staat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Welja, gooi er nog wat Australische termen in ook, mijn arme hart.
[..]
Die spoiler fail maakte het wel wat makkelijker. Nu ben ik wel te traag met quoten maar ik zag het!
[..]
Mjah ik geef op.
na 2 uur topic al bijna vol met zijn 4en ofzo?quote:
Damm bijna 5 uur ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
na 2 uur al bijna vol met zijn 4en ofzo?
we zijn kei goed bezig
Whehehehehe nu lach ik gewoon hardopquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:51 schreef iszinloos het volgende:
[..]
De spoiler fail was hard je daarom nu maar gewoon gezegd waar het staat.
best wel, al vind ik voor 3 uurtjes slaap pakken ook wel falerig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Damm bijna 5 uur ook.
We zijn echt levenloos.
quote:
Dan maar ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
best wel, al vind ik voor 3 uurtjes slaap pakken ook wel falerig.
mijn bed kom ik sowieso dan niet uit
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
na 2 uur topic al bijna vol met zijn 4en ofzo?
we zijn kei goed bezig
Zo lang achter elkaar heb ik het nog nooit volgehouden in een klb sc reeks volgens mij (zonder iedereen weg te jagen).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Damm bijna 5 uur ook.
We zijn echt levenloos.
quote:
ik wilde idem zeggen, maar ik heb het een keertje met zargon gedaan tot 6enquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:55 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zo lang achter elkaar heb ik het nog nooit volgehouden in een klb sc reeks volgens mij (zonder iedereen weg te jagen).
Maar ach, morgen vandaag vrij thuis wat werken, en aparte slaaptijden zijn voor toffe mensen.
QFTquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:55 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zo lang achter elkaar heb ik het nog nooit volgehouden in een klb sc reeks volgens mij (zonder iedereen weg te jagen).
Maar ach, morgen vandaag vrij thuis wat werken, en aparte slaaptijden zijn voor toffe mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |