quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De kans is groot dat je hun nest helemaal niet bereikt, geen idee hoe diep ze zitten en vuur en rook gaat altijd omhoog
Hang er vanaf of je blijft staan of niet, fixen kunnen ze niet, wij als mensen zijn de enige die 'het vuur' (enigzins) kunnen controleren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:41 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Nee maar, ik bedoel, als hun nest in de fik staat, wat gaan ze dan doen, het fixen of achter de veroorzaker aan?
Dat is hetzelfde als alle stikstof die erop aarde is, proberen op te makenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, ik ben al jaren bezig met mijn persoonlijke holocaust tegen wespen.
Misschien ook wel een leuk experiment, stikstof in het nest gooien. Dan krijg je wespen die je door een ruit kan gooienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als alle stikstof die erop aarde is, proberen op te maken
Er gebeurd niet veel als je alleen een ijzeren plaat pakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:21 schreef Bullschnitzel. het volgende:
, dus ik pak een ijzeren plaat van zeg maar 12 kilo, ennog leven die kut beesten,
Het probleem met die ondergrondse nesten is dat ze een stuk moeilijker de bereiken zijn voor niet-wespenverdelgersquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:22 schreef Toempf het volgende:
[..]
Misschien ook wel een leuk experiment, stikstof in het nest gooien. Dan krijg je wespen die je door een ruit kan gooien
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:23 schreef NRaider het volgende:
[..]
Er gebeurd niet veel als je alleen een ijzeren plaat pakt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het probleem met die ondergrondse nesten is dat ze een stuk moeilijker de bereiken zijn voor niet-wespenverdelgers
Die beestjes vinden altijd weer een andere uitgang, daar staan ze om bekend. Voordat jij je paalboor goed en wel vast hebt, zwermen er al 20 woedende wespen om je heen.quote:
ze zijn verwijdert (hoop ik), zon vent spoot iets rond hun nestquote:
Ja nee kom op zeg, hebben we ik weet niet hoeveel posts met je meegeleefd en dan zo een kort antwoord, ik wil nu ook precies weten hoe het is gegaan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
ze zijn verwijdert (hoop ik), zon vent spoot iets rond hun nest
Juist! Eerst nog stoere opmerkingen plaatsen over een paalboor en opeens is daar een vent die het probleem oplost. Wat is er tussen die paalboor en die vent gebeurd?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja nee kom op zeg, hebben we ik weet niet hoeveel posts met je meegeleefd en dan zo een kort antwoord, ik wil nu ook precies weten hoe het is gegaan!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat is er tussen die paalboor en die vent gebeurd?
Imuum.. Is dat net zoiets als de famfare?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:21 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Anti-Klacht: Wespensteken zwelde eerst op, nu ik zo vaak ben gestoken lijk ik er imuum voor te zijn.
Als we zo gaan beginnen, wat is dan een leppeh?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef leppeh het volgende:
[..]
Imuum.. Is dat net zoiets als de famfare?
Ik wijk tot die tijd natuurlijk niet van Fokquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ik zal binnenkort uìtgebreid verslag doem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |