wat heeft dat nog voor zin dan? hij kreeg dan toch al medische hulp?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:46 schreef Deadre het volgende:
Toen de jongen onlangs in het ziekenhuis werd opgenomen, werd een verborgen camera in zijn kamer opgehangen. Te zien was dat de moeder steeds de voedingssonde bij haar zoon verwijderde als artsen en verplegend personeel weg waren.
Gelukkig hebben alleen joden dat, stel je eens voor dat andere geloofsstromingen hetzelfde zouden doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Het zijn Joden he. Die voelen zich nogal snel aangevallen op hun geloofswijze.
Er zal vast wel iets in de Tora staan waar een streng religieus wat aan heeft omtrent deze zaak.
Volgens hun ideologie heeft het kind kennelijk geen recht op leven. Het kind had wellicht een afwijking (handicap) dat door hun boekje de Thora sterk afgeraden wordt om het nog te laten leven en dus dood moet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
Maar waarom gingen die lange bakkerbaarden nou rellen
Terechte opmerking, FOK! is een broeinest van antisemitisme. Er wordt hier alleen maar negatief gesproken over streng religieuze joden, terwijl andere geloven maar mondjesmaat worden besproken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:39 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Gelukkig hebben alleen joden dat, stel je eens voor dat andere geloofsstromingen hetzelfde zouden doen.
Sarcastisch toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terechte opmerking, FOK! is een broeinest van antisemitisme. Er wordt hier alleen maar negatief gesproken over streng religieuze joden, terwijl andere geloven maar mondjesmaat worden besproken.
Fanatici rellen nu eenmaal graag....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
Omdat ze zich altijd aangevallen voelen en zichzelf in de slachtofferrol zetten, denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
Tjsa, dat viel te verwachten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:26 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Omdat ze zich altijd aangevallen voelen en zichzelf in de slachtofferrol zetten, denk ik.
Schijt een beer in het bos?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:34 schreef niet_links het volgende:
Joden en moslims hebben blijkbaar toch veel gemeen. De straat op als iemand van hun religie iets geks doet. Aanpakken die hap.
Hij maakt een beetje onnodig onderscheidt ja, 'geloofsfanatici' was genoeg geweest. Christenen zijn er namelijk ook best goed in. In Ierland bijvoorbeeld.quote:
Ik denk dat zijn punt eerder is dat je hier zeer onnodig de moslims weer bijhaalt.quote:
Niet echt hoor.. zijn genoeg Boedistische fanaten alleen die zie ik niets geks doen. Dus geloofsfanatici klopt ook niet echt. Maar ok misschien had ik er christenen bij moeten zetten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij maakt een beetje onnodig onderscheidt ja, 'geloofsfanatici' was genoeg geweest. Christenen zijn er namelijk ook best goed in. In Ierland bijvoorbeeld.
Het viel me zo op dat het zo overeen kwam wat die idioten deden en toch kunnen ze elkaars bloed wel drinken. Ik dacht ik wijs eens op de overenkomsten misschien dat ze dan nader tot elkaar komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn punt eerder is dat je hier zeer onnodig de moslims weer bijhaalt.
Precies en tevens exactly.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn punt eerder is dat je hier zeer onnodig de moslims weer bijhaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |