Idd. En ze komt ook nog eens uit Maastricht. Ik zeg je: Ik ga GOUDEN TIJDEN beleven als ik haar kop ziequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef mieuwmieuw het volgende:
Domme hoer, moet ze maar niet zo veel zuipen. Nu staat ze met haar kop voor altijd op internet.
Gast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:25 schreef Adidah het volgende:
Dat soort wijven laten zich doorgaans wel in de bek spuiten...niet dat ik daar iets van zou weten...maar dat zegt men.
Als ik als dronken voorzitster van een dispuut gefilmd zou worden, zou ik altijd de logica kunnen opbrengen, om te zeggen, ga weg, geen goed moment.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:26 schreef DirkZz het volgende:
Ze is gewoon dronken laat haar lekker, wel dom dat ze voor een camera heeft staan lullen.
Dan nog. Voorzitters vertegenwoordigen een club of vereniging. Zal lekker zijn dat je rechtendispuut per direct bekend staat als een bendetje dronken idioten die kotsend en lallend voor een camera gaan staan en op internet te zien zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:26 schreef DirkZz het volgende:
Ze is gewoon dronken laat haar lekker, wel dom dat ze voor een camera heeft staan lullen.
Jammer joh. En nu weer verder je tandjes poetsen en je bedje in. Toedeloequote:
Papa's kleine trots. Ik studeer rechten want dan ben ik zo veel goeds voor mijn ouders en mijn toekomst. Idd, snelle voorzitterswissel. Zo zet je je dispuut op een afschuwelijke manier te kakken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:32 schreef kingmob het volgende:
Hoe je dronken bent zegt veel over je, en bij haar is dat niet om vrolijk van te worden.
Waarom is ze trots dat ze rechten studeert eigenlijk
Maargoed, ik denk dat er binnenkort een voorzitterswissel aankomt
Hier in de achterhoek zou het je imago juist een flinke boost geven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zal lekker zijn dat je rechtendispuut per direct bekend staat als een bendetje dronken idioten die kotsend en lallend voor een camera gaan staan en op internet te zien zijn
Imagoschade heet dat gewoon.
U..........gaat door voor de koelkast met ijsblokjesdispenser!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |