abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71046608
Je hoort er veel over, het heeft het imago om vooral voor nerds te zijn of minder aantrekkelijke mensen. Nu ben ik zelf geen van beide maar lijkt het mij wel wat om uit te proberen. Het lijkt mij vooral praktischer dan ouderwetse date methodes. In de kroeg/discotheek ben je meestal wat aan geschoten en werkt het daten minder. Dit is ook meer voor alleen sex. Via een date site leek het mij dat je meer een relatie kan vinden. Maar nu hoor nogal negatieve dingen over date sites, veel nep profielen en weinig sucsess verhalen. Iemand tips/advies/ervaring?
  PR/Manusje van alles donderdag 16 juli 2009 @ 21:39:03 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71046675
Ga naar een FOK!meet
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71046696
Ik heb iemand via FOK! gevonden.
We hebben gedate, en het klikte meteen.
pi_71046735
FOK! indeed

donderdag 16 juli 2009 @ 21:41:32 #5
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71046746
Zodra je iemand ontmoet, asap daten. Anders lijkt het snel leuker dan dat het is en kom je er wellicht niet meer vanaf
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:41:40 #6
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_71046751
Tips/adviezen/eErvaringen e.d.

Edit:
Probeer het Insider Dating Program van Dave M. te vinden op internet.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:43:24 #7
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_71046804
Ik heb een date met Smart_ass, maar we moeten nog een datum prikken
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_71046831
Hoe werkt daten op FOK! dan?
pi_71046863
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga naar een FOK!meet
Wat S-F zegt . Ik ben 2 1/2 jaar met mijn vriend, ook via FOK! gevonden
pi_71046890
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:44 schreef wakajawaka het volgende:
Je zegt dat je heul oud bent en op het hbo zit en alle chicks komen op je af en komen dan tot de ontdekking dat je loi opleiding doet.
Zoiets...
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:48:03 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71046935
quote:
Om te beginnen je fotoboek een beetje optuigen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_71046970
Afrader: de vrouwen die dat doen zijn meestal de wanhopige types:)
None
pi_71047016
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:49 schreef FNM het volgende:
Afrader: de vrouwen die dat doen zijn meestal de wanhopige types:)
Ben ik niet met je eens
Ik heb 'n succesvol en uiterst knappe babe via FOK! leren kennen
pi_71047076
Je zus telt niet.
pi_71047094
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Je zegt dat je heul oud bent en op het hbo zit en alle chicks komen op je af en komen dan tot de ontdekking dat je loi opleiding doet.
Zoiets...
lol, mijn excuses nog voor mijn troll gedrag vanmiddag.
pi_71047157
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Om te beginnen je fotoboek een beetje optuigen.
wat moet ik er inzetten? een foto van mijzelf veder kom ik niet.
  PR/Manusje van alles donderdag 16 juli 2009 @ 21:56:53 #17
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71047208
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wakajawaka het volgende:

[..]

het is een begin.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:57:46 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71047239
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wakajawaka het volgende:

[..]

Kom op, je moet jezelf wel een beetje verkopen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_71047283
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:50 schreef plank_ het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens
Ik heb 'n succesvol en uiterst knappe babe via FOK! leren kennen
lucky guy
misschien speelt leeftijd ook wel een grote rol daarin:)
None
pi_71047335
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kom op, je moet jezelf wel een beetje verkopen.
dan krijg je iets triest als hoi i ben 21 jaar oud, sociaal, vriendelijk bla bla bla
pi_71047356
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef FNM het volgende:

[..]

lucky guy
misschien speelt leeftijd ook wel een grote rol daarin:)
Wie weet, gewoon proberen.
Ik heb igg de hoofdprijs gewonnen
pi_71049408
Ik heb het ook een keer gedaan, als probeerseltje, via hotornot, was een aardig meisje, best knap, maar het ging helemaal nergens over, omdat we weinig gemeenschappelijke kenmerken hadden achteraf gezien.
Ik snapte uberhaupt achteraf niet waarom ze op mij in gegaan was, omdat ze helemaal niet was, wat ze beweerde te zijn.
Ze zei steeds maar dat ze niet direct op zoek was naar een serieuze relatie, en heel eerlijk was, maar na de date (terwijl ze aan de andere kant van het land woonde, wat ik al niet bijster praktisch vond, maar ze zou snel naar de randstad verhuizen, dacht ze..) bleef ze maar volhouden dat ze een nieuwe afspraak wilde, en toen moest ze ineens melden dat het niet doorging, omdat ze iemand ontmoet had..
Waarop ik dacht wtf? Je was niet op zoek naar een relatie, vond het leuk, wilde nog een keer uit, en dan krijg ik dat gezeik. Had dan eerlijk gezegd dat je WEL direct op zoek was naar een relatie en laat me daarna gewoon met rust ipv mijn tijd verknallen.

Kortom, er zitten niet altijd losers of loserinnen tussen, maar het is het gebrek aan eerlijkheid die het nekt. Ik doe er iig niet meer aan.
pi_71049421
dubbel.
pi_71049881
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef plank_ het volgende:
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 23:25:26 #25
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_71050023
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef Noortje. het volgende:

[..]
hihi klikken doet ie maar met de muis
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_71050321
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:25 schreef Jimbo het volgende:

[..]

hihi klikken doet ie maar met de muis
Kusje om onze liefde voor elkaar te demonstreren?
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 23:42:01 #27
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_71050570
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Kusje om onze liefde voor elkaar te demonstreren?
leuk !

al wil ik je liever irl kusjes geven
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_71050676
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]

leuk !

al wil ik je liever irl kusjes geven
Kusje! En kom maar hierheen.
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 23:50:30 #29
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_71050830
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:45 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Kusje! En kom maar hierheen.
zal ik morgen na je werk komen en dan gewoon zaterdag op bed blijven liggen als jij werkt ?
pi_71051198
Get a room!
pi_71051299
Ik vind het maar eng en ben mijn mokkel in de kroeg tegengekomen
pi_71051569
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Get a room!
We proberen juist af te spreken wanneer.
pi_71051786
Waarom niet gewoon op straat, in ´n bibliotheek, bar, museum, café of winkel? Vrouwen genoeg, overal. En het gaat een stuk sneller dan via internet.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_71051935
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:27 schreef Syheriat het volgende:
Waarom niet gewoon op straat, in ´n bibliotheek, bar, museum, café of winkel? Vrouwen genoeg, overal. En het gaat een stuk sneller dan via internet.
Ze hebben (zoals bij ieder modern verschijnsel) dat uiteraard weer onderzocht, en het heeft met vluchtig leven te maken. Veel mensen worden steeds praktischer en laten zich minder door idealen en primaire emoties leiden, daarom zien ze het als een praktische vorm van een relatie zoeken.
Het is een soort van; "Baan *check*, huis *check*, relatie *che....*, shit, dat moet er ook nog bij...even klikken.."
pi_71051954
Idd. In de kroeg/discotheek vragen ze er gewoon om. Daar scoor je nummers voor te leven. Moet je natuurlijk wel een held zijn.. Wat ik niet zo ben helaas
pi_71051992
Ik ben versierd min of meer,
pi_71052123
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:34 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ze hebben (zoals bij ieder modern verschijnsel) dat uiteraard weer onderzocht, en het heeft met vluchtig leven te maken. Veel mensen worden steeds praktischer en laten zich minder door idealen en primaire emoties leiden, daarom zien ze het als een praktische vorm van een relatie zoeken.
Het is een soort van; "Baan *check*, huis *check*, relatie *che....*, shit, dat moet er ook nog bij...even klikken.."
Helaas waar, denk ik. Het lijkt ook alsof het een soort self-fulfilling prophecy teweeg brengt bij mensen, waardoor ze denken dat hun internetdate wel leuk MOET zijn omdat ze immers aan alle eigenschappen voldoet die men zoekt. Chemie moet nooit worden onderschat, daarom is mensen face-to-face aanspreken ook zo belangrijk.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_71052199
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:43 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Helaas waar, denk ik. Het lijkt ook alsof het een soort self-fulfilling prophecy teweeg brengt bij mensen, waardoor ze denken dat hun internetdate wel leuk MOET zijn omdat ze immers aan alle eigenschappen voldoet die men zoekt. Chemie moet nooit worden onderschat, daarom is mensen face-to-face aanspreken ook zo belangrijk.
Als je zo denkt, dan is alles een teleurstelling.
pi_71052218
Een internet date is niet meer of minder dan een irl date. Je hoeft er niks van te verwachten, als je iets extra's krijgt, dan is dat mooi meegenomen.
pi_71052265
Ik vind internet daten niets. Het gaat juist om de eerste connectie, de eerste indruk... Dan is niet te zien bij iemand op de computer.
Ik vind het persoonlijk erg belangrijk om te kijken wat haar reactie is, en hoe zij kijkt en reageert....

Als je al langere tijd iemand kent via internet, is dat nooit de werkelijke reactie. Want je kent elkaar al een soort van, iets wat niet het geval is bij iemand die je nog nooit gesproken hebt
pi_71052270
quote:
Je hangt rond in topics waar je gelijkgestemden in kan vinden, in MUZ , LIF of UVT.
Is het alleen een sexdate, dan ga je naar KPD. Simpel, echt!
pi_71052472
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:51 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Je hangt rond in topics waar je gelijkgestemden in kan vinden, in MUZ , LIF of UVT.
Is het alleen een sexdate, dan ga je naar KPD. Simpel, echt!
'

Als ik zou moeten daten met alle zogenaamd gelijkgestemden op FOK! dan kan ik net zo goed mijn baan opzeggen en full-time gaan daten.
Er is ook nog zoiets als eerst iemand in de ogen kijken, voordat je interesse toont.
En mensen op FOK! hebben schimmige ogen (spreekwoordelijk gezien dan), ze zijn niet wie ze claimen te zijn voor 90%, dus ik zou als mens nooit op een internetsite als deze een relatie zoeken, tenzij je elkaar ook ontmoet hebt.
Dat heeft dat fiasco van FOK!-dating ook wel bewezen trouwens..

KPD zal wel anders zijn, maar die dingen zijn niet aan al te veel mensen besteed...
pi_71052798
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:02 schreef Lamon het volgende:

[..]

'

Als ik zou moeten daten met alle zogenaamd gelijkgestemden op FOK! dan kan ik net zo goed mijn baan opzeggen en full-time gaan daten.
Er is ook nog zoiets als eerst iemand in de ogen kijken, voordat je interesse toont.
En mensen op FOK! hebben schimmige ogen (spreekwoordelijk gezien dan), ze zijn niet wie ze claimen te zijn voor 90%, dus ik zou als mens nooit op een internetsite als deze een relatie zoeken, tenzij je elkaar ook ontmoet hebt.
Dat heeft dat fiasco van FOK!-dating ook wel bewezen trouwens..

KPD zal wel anders zijn, maar die dingen zijn niet aan al te veel mensen besteed...
Sorry hoor Lamon, maar jij hebt waarschijnlijk geen goede ervaringen opgedaan, maar andere mensen wel. Ten eerste moet je er nooit vanuit gaan dat als je naar een meet gaat, dat je gaat neucken of je ware liefde vindt. Je gaat omdat je plezier wilt maken.
Een fiasco is het als je te veel verwachtingen hebt.
Er is niks mis met iemand leren kennen.
pi_71071776
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:51 schreef mafkees01 het volgende:
Ik vind internet daten niets. Het gaat juist om de eerste connectie, de eerste indruk... Dan is niet te zien bij iemand op de computer.
Ik vind het persoonlijk erg belangrijk om te kijken wat haar reactie is, en hoe zij kijkt en reageert....

Als je al langere tijd iemand kent via internet, is dat nooit de werkelijke reactie. Want je kent elkaar al een soort van, iets wat niet het geval is bij iemand die je nog nooit gesproken hebt
Je kan natuurlijk ook iemand meteen op MSN toevoegen, dan klikt het 'per ongeluk', ga je meeten en blijkt het tof en leuk en chemisch te zijn.
pi_71132486
agree @ Noortje Ik vind mensen per MSN een soort van leren kennen niet een slecht idee hoor. Nou ja je kunt dan iig al zien of iemand helemaal niks voor je is.
pi_71134244
Ik ken mijn vriend via internet. We leerden elkaar vorig jaar november kennen via een site (heb geen idee meer welke) en hebben toen een paar keer in november en december heel kort even met elkaar gechat.

Op een gegeven moment werd mijn msn gehackt en al mijn contactpersonen geblokkeerd en verwijderd. Dus toen was ik ook zijn email adres kwijt.

Vervolgens ben ik weer op die site gaan kijken maar zijn profiel was weg. Flink balen, wist zijn achternaam en woonplaats op dat moment helaas ook nog niet.

Maar begin maart kreeg ik via een andere site weer een berichtje van hem, bleek dat hij al maanden op zoek was geweest naar mij. We hebben toen meteen afgesproken om wat met elkaar te gaan drinken, en het klikte meteen. Voelde vanaf begin af aan al heel vertrouwd.

Inmiddels zijn we ruim 4 maanden samen en heel happy met elkaar. Heb nog nooit eerder zo`n goeie relatie gehad.

Heb al eerder relatie met iemand gehad die ik via internet kende, toevallig een Fok! member maar dat was niks. Was een mama`s kindje.

Maar ben met mijn huidige vriend echt dolgelukkig. Eerst twijfelde ik wel of ik met hem moest daten omdat ik bang was dat hij me om mijn uiterlijk af zou wijzen. Ik ben niet heel mooi en ben vrij mollig. En hij ziet er zelf heel goed uit (hij is half italiaans en de meeste italianen zien er zowiezo al goed uit), mooie ogen, mooi gezicht, mooi slank lichaam.

Maar meteen tijdens onze eerste date zei hij dat hij juist liever een vriendin heeft die wat voller is dan een slanke. Hij was (en is dat nog steeds) alleen maar positief over mij

Heb 1 keer een relatie gehad met iemand die ik niet via internet had leren kennen maar via een kennis. Maar dat was niks, die mafkees begon me op den duur te slaan.

Ik heb nu een heel lieve vriend die me echt laat merken dat hij stapelgek op me is, die er altijd voor me is, we doen veel dingen samen, hebben lol samen en respecteren elkaar zoals we zijn.

Dus zo zie je maar weer dat internet daten heel goed kan. Kan een heel goede relatie uit voortkomen.
pi_71134453
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:50 schreef dude_flipper12 het volgende:
agree @ Noortje Ik vind mensen per MSN een soort van leren kennen niet een slecht idee hoor. Nou ja je kunt dan iig al zien of iemand helemaal niks voor je is.
Dat dus.
Het zelfde hier, bleek toen al dat het aardig klikte.
En nu irl, is het zelfs nog veel beter.
  zondag 19 juli 2009 @ 22:52:35 #48
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_71134530
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:50 schreef dude_flipper12 het volgende:
Ik woon inmiddels alweer 2 jaar samen met mijn vriend die ik via internet heb leren kennen.

Ja er zitten gekken tussen, maar dat kan je ook overkomen in de kroeg als je iemand leert kennen. En dat is waarschijnlijk nog gevaarlijker
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_71134531
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:25 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Sorry hoor Lamon, maar jij hebt waarschijnlijk geen goede ervaringen opgedaan, maar andere mensen wel. Ten eerste moet je er nooit vanuit gaan dat als je naar een meet gaat, dat je gaat neucken of je ware liefde vindt. Je gaat omdat je plezier wilt maken.
Een fiasco is het als je te veel verwachtingen hebt.
Er is niks mis met iemand leren kennen.
Sorry hoor, PDL, maar omdat jij naar eigen ervaring post, maakt dat jouw perspectief niet meteen waarheid.
En je motivatie daarop gaat over andere mensen leren kennen, waar niets mis mee is, maar omdat je iemand leert kennen is het nog niet meteen een internetdate.
Kortom, je vergelijkt 2 verschillende dingen.

Als jij naar een internetmeet gaat en het klikt met iemand, is dat net zoals dat je naar de plaatselijke voetbalvereniging gaat en het klikt met iemand.
Dat heeft niets met internetdaten te maken, maar een toevallige klik met iemand die je ontmoet hebt....
pi_71134601
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef plank_ het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')