Je zegt dat je heul oud bent en op het hbo zit en alle chicks komen op je af en komen dan tot de ontdekking dat je loi opleiding doet.quote:
Om te beginnen je fotoboek een beetje optuigen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:44 schreef wakajawaka het volgende:
Hoe werkt daten op FOK! dan?
Ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:49 schreef FNM het volgende:
Afrader: de vrouwen die dat doen zijn meestal de wanhopige types:)
lol, mijn excuses nog voor mijn troll gedrag vanmiddag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je zegt dat je heul oud bent en op het hbo zit en alle chicks komen op je af en komen dan tot de ontdekking dat je loi opleiding doet.
Zoiets...
wat moet ik er inzetten? een foto van mijzelf veder kom ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om te beginnen je fotoboek een beetje optuigen.
het is een begin.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
wat moet ik er inzetten? een foto van mijzelf veder kom ik niet.
Kom op, je moet jezelf wel een beetje verkopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
wat moet ik er inzetten? een foto van mijzelf veder kom ik niet.
lucky guyquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:50 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens
Ik heb 'n succesvol en uiterst knappe babe via FOK! leren kennen
dan krijg je iets triest als hoi i ben 21 jaar oud, sociaal, vriendelijk bla bla blaquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom op, je moet jezelf wel een beetje verkopen.
Wie weet, gewoon proberen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef FNM het volgende:
[..]
lucky guy
misschien speelt leeftijd ook wel een grote rol daarin:)
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef plank_ het volgende:
Ik heb iemand via FOK! gevonden.
We hebben gedate, en het klikte meteen.
hihi klikken doet ie maar met de muisquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |