Dat hangt ook een beetje af van de schade die het echt gedaan heeft. Er word van alles gezegd maar het is toch nog lastig om daar de waarheid uit te filteren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
daar begon het hele medicijngedoe voor MJ inderdaad
vraag me vaak af wat er gebeurt zou zijn met MJ zonder dat incident (hoe hij er dan nu aan toe was geweest)
Net na zijn dood, kwam the Sun met een zogenaamd autopsy rapport. Dat bleek gewoon klinkklare onzin, want dat konden ze nog helemaal niet weten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat hangt ook een beetje af van de schade die het echt gedaan heeft. Er word van alles gezegd maar het is toch nog lastig om daar de waarheid uit te filteren.
Een hoop uit dat zogenaamde gelekte autopsy raport schijnt ook achteraf niet waar te zijn.
Het gaat zo snel hier.quote:
onbegrijpelijk dat er toen niet gesignaleerd werd dat 't wel eens de verkeerde kant op zou kunnen gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
daar begon het hele medicijngedoe voor MJ inderdaad
vraag me vaak af wat er gebeurt zou zijn met MJ zonder dat incident (hoe hij er dan nu aan toe was geweest)
Tegenspraak werd niet geduld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat er toen niet gesignaleerd werd dat 't wel eens de verkeerde kant op zou kunnen gaan
Pure perfectie inderdaad, nuff saidquote:
Ik heb Human Nature altijd het beste nummer van Thriller gevonden. Die uithalen, de compositiequote:Op zondag 19 juli 2009 10:59 schreef Rnnz het volgende:
Sowieso is Human Nature de laatste tijd aan het klimmen in mijn favorietenlijstje. Natuurlijk altijd al een 'leuk' nummer gevonden, maar ik heb nooit echt de geweldige schoonheid er van gewaardeerd.
Zeker, samen met Wanna Be Startin' Somethin, Baby Be Mine, The Girl Is Mine, Thriller, Beat It, Billie Jean, P.Y.T. en Lady In My Life. Oh wacht, da's het hele album.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb Human Nature altijd het beste nummer van Thriller gevonden. Die uithalen, de compositie
Ik ben wel benieuwd naar jullie top 3? Niet alleen van Thriller natuurlijk, maar van alles.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:13 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zeker, samen met Wanna Be Startin' Somethin, Baby Be Mine, The Girl Is Mine, Thriller, Beat It, Billie Jean, P.Y.T. en Lady In My Life. Oh wacht, da's het hele album.![]()
Thriller
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:20 schreef Tjerk_Jousma het volgende:
Iek hept dees thuis:
[ afbeelding ]
Sou dad wad waart worde?>
Mijn top 3 verschilt van dag tot dagquote:Op zondag 19 juli 2009 11:25 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar jullie top 3? Niet alleen van Thriller natuurlijk, maar van alles.
De mijne is:
1. Man in the mirror
2. Stranger in Moskow
3. Rock with you
Ik snap dat dat heel moeilijk is. Heb ik bijv. met de Beatles. Maar probeer het?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:34 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk niet dat ik een top 3 kan samenstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |