Ik verwijs je graag door naar SHO, daar smullen ze van deze verhalen/discussiesquote:Op zondag 19 juli 2009 12:29 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom lijken die kinderen van Jackson voor geen meter op hem? En zijn ze wel van hemzelf, aldus hij.
hij zegt dat they used his sperm...quote:Op zondag 19 juli 2009 12:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, al zijn ze biologisch niet van hem, hij was een vader voor hen, eigenlijk zou dat voldoende moeten zijn
Invincible was zijn tijd helaas ver voor. Die sound was niet "in" in 2001. Een album als Thriller vind ik juist tijdlozer dan een album als Dangerous. Billie Jean zal over tig jaar nog steeds worden gedraaid, een nummer als Remember the Time niet. Nog steeds hoor je bijvoorbeeld veel nummers waar de bassline van Billie Jean in terug te vinden is, wat de hele compositie van het nummer an sich uniek en tijdloos maakt naar mijn mening.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef PimD het volgende:
Ik heb nooit zo gesnapt wat mensen zo geweldig aan Thriller en Bad vinden. Tuurlijk staan er supergave nummers op, maar vooral Bad klinkt naar mijn mening hopeloos gedateerd en ook op Thriller staan wat nummers waarvan ik denk "wat is hier nou zo briljant aan?".
Terwijl albums als Dangerous en History naar mijn idee bijna 15/20 jaar na data nog steeds super klinken en stukken minder fillers bevatten naar mijn idee. Dat was wat mij betreft dus ook het hoogtepunt van MJ. Jammer dat Invincible ook al behoorlijk gedateerd klinkt, met die hopeloze 'new jack swing' sound ofzo
Thriller gedateerd? Spoel je oren eens, vriend.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef PimD het volgende:
Ik heb nooit zo gesnapt wat mensen zo geweldig aan Thriller en Bad vinden. Tuurlijk staan er supergave nummers op, maar vooral Bad klinkt naar mijn mening hopeloos gedateerd en ook op Thriller staan wat nummers waarvan ik denk "wat is hier nou zo briljant aan?".
Terwijl albums als Dangerous en History naar mijn idee bijna 15/20 jaar na data nog steeds super klinken en stukken minder fillers bevatten naar mijn idee. Dat was wat mij betreft dus ook het hoogtepunt van MJ. Jammer dat Invincible ook al behoorlijk gedateerd klinkt, met die hopeloze 'new jack swing' sound ofzo
Ik doel ook met name op Bad hoor. En dan niet eens over de nummers zelf, maar de manier waarop het opgenomen is allemaal. Smooth Criminal is inderdaad supergaaf, alleen die synthesizerbas enzo klinkt toch behoorlijk gedateerd 20 jaar later.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Thriller gedateerd? Spoel je oren eens, vriend.![]()
Ach, dingen als Baby Be Mine, The Girl Is Mine en Lady In My Life zijn toch écht niet van hetzelfde kaliber als Billie Jean of Thriller hoor naar mijn idee. Het kabbelt lekker door, maar daar houdt het dan ook mee op.quote:Ik ben diep gekwetst dat je Thriller gedateerd vind en ook zegt dat er fillers opstaan.
Over Bad ben ik het met je eens. Sommige nummers klinken inderdaad enorm gedateerd, maar dat wil niet zeggen dat ze niet meer goed zijn. Nummers van The Beatles klinken over het algemeen ook gedateerd (sorry Robijn), maar die worden nu ook nog aanbeden doordat ze goed in elkaar zitten. (ik draai ze ook wel eens hoor, wees gerust, ik ben geen Beatles basherquote:Op zondag 19 juli 2009 13:40 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik doel ook met name op Bad hoor. En dan niet eens over de nummers zelf, maar de manier waarop het opgenomen is allemaal. Smooth Criminal is inderdaad supergaaf, alleen die synthesizerbas enzo klinkt toch behoorlijk gedateerd 20 jaar later.
[..]
Ach, dingen als Baby Be Mine, The Girl Is Mine en Lady In My Life zijn toch écht niet van hetzelfde kaliber als Billie Jean of Thriller hoor.
En 2005 danquote:Op zondag 19 juli 2009 13:44 schreef PimD het volgende:
Ik heb trouwens ook het idee dat het ervan af hangt wanneer je kennis maakte met MJ. Ik maakte ten tijde van Black & White kennis met z'n muziek en daardoor is Dangerous eigenlijk altijd mijn favoriet gebleven. Volgens mij is dit bij heel veel mensen zo - als je er in '82/'83 bij was is Thriller je favoriet - maar als je daarna fan bent geworden is het meestal toch een ander album.
1995, toen ik het HIStory album kreeg, Ik weet het nog als de dag van gisterenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:47 schreef Rnnz het volgende:
Ik leerde hem pas na de rechtszaak kennen.
Laat het nummer Thriller nou trouwens een van de nummers zijn die ik het minste draai.![]()
Uhm, Teddy Riley is DE man van New Jack Swing, aka Swingbeat, en die produceerde toch vooral tracks op Dangerous. Heavy D, ook zo'm typscih NJS mannetje...quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef PimD het volgende:Jammer dat Invincible ook al behoorlijk gedateerd klinkt, met die hopeloze 'new jack swing' sound ofzo
Ik ben semi, maar volgens jou blankquote:Op zondag 19 juli 2009 13:50 schreef DrDentz het volgende:
Onder de 'zwarte' bevolking is Off the Wall wel razendpopulair, zijn populairste album denk ik. Blanke mensen houden meer van Thriller en Bad en Dangerous. Ofnie?
Ja, maar op Dangerous vind ik het gaaf klinken. Nummers op Invincible als Unbreakable vind ik qua melodie enzo supergaaf, maar het klinkt zo 'net niet' IMO.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm, Teddy Riley is DE man van New Jack Swing, aka Swingbeat, en die produceerde toch vooral tracks op Dangerous. Heavy D, ook zo'm typscih NJS mannetje...
Zo das snel, netjesquote:Op zondag 19 juli 2009 15:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is en of er hier mensen zijn die een kaartje hadden voor het concert, maar ik heb de refund voor mijn kaartjes binnen op de creditcard. Zelfs 12 euro meer dan origineel uitgegeven omdat de pond is gestegen.
Ik was liever naar het concert gegaan, maar ben wel blij dat het geld terug isvoor AEG
Ik kwam zelfs nog op iets meer uit als ik het goed berekend heb, maar zal wel de verkeerde koerswaardes gebruikt hebben. Weet nog wel toen ik kocht was 1 pond 1,08 euro nu is dat al 1,16 euro. Zo'n kleine 7,5% meer, ach we zien wel hoeveel er nog terugkomtquote:Op zondag 19 juli 2009 16:19 schreef detulp050 het volgende:
Jep, iets meer dan 197 euro betaald en ruim 210 euro terug gekregen. Nu nog even van de creditcard terug laten boeken naar de giro, maar dan gaan we er ook iets leuks mee doen tijdens onze week London (die gaat natuurlijk wel gewoon door, with or without Jackson)
Bedoel je de Smash Hits? Ik heb hier een extra exemplaartje liggen en heb ze van de week nog in de supermarkt (in de UK dus) zien liggenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:30 schreef denthemen het volgende:
Vandaag weer terug van vakantieEr zou hier iemand (ben even vergeten wie) kijken of ze een bepaald blad uit Engeland (?) konden krijgen, is dat gelukt? Ik heb nog een extra blad uit Frankrijk meegenomen met 16 mooie posters van Michael
1 van 1.78
Dat was ikquote:Op zondag 19 juli 2009 19:30 schreef denthemen het volgende:
Vandaag weer terug van vakantieEr zou hier iemand (ben even vergeten wie) kijken of ze een bepaald blad uit Engeland (?) konden krijgen, is dat gelukt? Ik heb nog een extra blad uit Frankrijk meegenomen met 16 mooie posters van Michael
1 van 1.78
Zonde, interesse in het Franse blad?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Maar in NL is ie niet te krijgen, omdat het een eenmalige editie is
Nee bedanktquote:Op zondag 19 juli 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zonde, interesse in het Franse blad?
Wat ik begreep is dat ze wachten tot alle testen op zijn hersenen klaar zijn zodat hij compleet begraven kan worden.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:32 schreef TLC het volgende:
Even een vraagje ;
Waar heeft men Michael Jackson nu begraven ? daar hoor je niks meer over
En wat was de beste?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee bedanktIk heb tegen de 10 tribute magazines liggen. Heb er nu wel genoeg vind ik
Dankquote:
Je gaat me gelijk dingen aansmeren?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
DankJij interesse in een tribute magazine?
Hey, ik moet ook mijn brood op de plank krijgenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Je gaat me gelijk dingen aansmeren?![]()
Daarvoor zeg ik geen welkom.
En nog blijven doorgaan hè.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey, ik moet ook mijn brood op de plank krijgen
Nee, maar het is een mooi boekje, met 16 mooie posters..Toen ik hem kocht heb ik er met opzet 2 gekocht omdat er vast wel iemand is die hem wilt hebben hier. Uiteraard voor de normale prijs+verzendkosten, ik hoef er niet op te verdienen
Geweldig nummer. Eerlijk gezegd heb ik er nooit echt goed naar geluisterd, voor mij hield het album na History altijd op. De keren dat ik Little Susie en Smile heb geluisterd voor z'n overlijden zijn echt op 2 vingers te tellen volgens mij. Maar nuquote:Op zondag 19 juli 2009 23:26 schreef Robijn1961 het volgende:Bobbie, wat verrassend, Little Susie op 1.
Smile schijnt zijn lievelingsnummer te zijn geweest. Tja, als je naar de tekst luistert...quote:Op zondag 19 juli 2009 23:40 schreef PimD het volgende:
[..]
Geweldig nummer. Eerlijk gezegd heb ik er nooit echt goed naar geluisterd, voor mij hield het album na History altijd op. De keren dat ik Little Susie en Smile heb geluisterd voor z'n overlijden zijn echt op 2 vingers te tellen volgens mij. Maar nu
Ik vind dat zo'n mooi en tegelijkertijd een zielig nummer. Het intro is alquote:Op zondag 19 juli 2009 23:26 schreef Robijn1961 het volgende:
Bobbie, wat verrassend, Little Susie op 1.
Ik vind deze wel gaafquote:Op maandag 20 juli 2009 00:51 schreef Rnnz het volgende:
Amplified, een kwaliteitsmerk met veel leuke shirts, heeft nu ineens ook tig Michael Jackson-shirts.
http://www.jeansandfashion.com/catalog.php?process=group&show=group&id=8&page=3
Hm.... even kijken.
Hadden om een top tien gevraagdquote:Op maandag 20 juli 2009 01:17 schreef AgeEll het volgende:
mijn top 25 van het moment, super moeilijk btw.
Ben opgegroeid met Bad/Dangerous. Sinds zijn dood vooral ouder werk geluisterd en Thriller echt ondekt. voor de rest veel Jackson 5 geluisterd, Off the Wall blijft all-time favourite. Sinds de memorial draai ik smile ook grijs.
01. P.Y.T. (Pretty Young Thing).
02. J5 Who's Lovin' You.
03. Get On The Floor.
04. Smile.mp3
05. Baby Be Mine.
06. Beat It.
07. Human Nature.
08. J5 Never Can Say Goodbye
09. Will You Be There (long).
10. J5 Farewell My Summer Love
11. Man in the Mirror.
12. Liberian Girl.
13. Rock With You.
14. Remember The Time.
15. Workin' Day And Night.
16. Earth Song.
17. I Can't Help It.
18. Billie Jean.
19. Who Is It
20. Give Into Me.
21. Break Of Dawn
22. Speed Demon
23. In The Closet.
24. J5 Goin' Back To Indiana
25. The Lady In My Life.
Ik hoor "talk to me woman".quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie bij Give In To Me ook het gevoel dat hij 'trying to be a woman' zingt in plaats van 'talk to me woman'?![]()
Heerlijke gitaar overigens. Morgen staat hij in mijn top 10.
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Video van de audities, waar Michael toekijkt
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1706182
Check 'm z'n kauwgom kauwen he![]()
Z'n kinderen hebben het ook van geen vreemden hoor (en hij ook niet, gezien Joe op de memorial)
Beetje vergezocht hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie bij Give In To Me ook het gevoel dat hij 'trying to be a woman' zingt in plaats van 'talk to me woman'?![]()
Heerlijke gitaar overigens. Morgen staat hij in mijn top 10.
Ik heb mijn favoriete filmpjes.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:![]()
Dat je het ff weet he!![]()
Maar heb verders geen filmpjes geupload, staan er toch al zat op
All you need is earsquote:Op maandag 20 juli 2009 12:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]![]()
Maar als je dat eenmaal hoort dan gaat het er ook niet meer uit.
Ik hoor dat dus echt.
Dat heb ik nu dus met Burn This Disco Outquote:Op maandag 20 juli 2009 12:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]![]()
Maar als je dat eenmaal hoort dan gaat het er ook niet meer uit.
Ik hoor dat dus echt.
Favorieten heb ik inderdaad genoeg in m'n accountquote:Op maandag 20 juli 2009 12:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb mijn favoriete filmpjes.
Zoals deze: 25th anniversary Motown, Jackson 5.
Ik had het altijd met Wanna Be Startin' Somethin', moeilijk te verstaan dat lied, maar óh zo goedquote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus met Burn This Disco Out
Met een beetje fantasie kun je ook 'tis een stinkbeat' horen.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus met Burn This Disco Out
Deze ook?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Favorieten heb ik inderdaad genoeg in m'n account
Dag denthemen, heb je mijn vraag over dat tijdschrift dat je hebt met de posters gezien?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik had het altijd met Wanna Be Startin' Somethin', moeilijk te verstaan dat lied, maar óh zo goed
Ongetwijfeldquote:
hihiquote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, er staan zoveel verschillende video's in m'n favorietenlijst. Zo nu en dan voeg ik er weer eens wat aan toe als ik me verveel
Daar verstond ik vroeger ook hele andere teksten in, totdat ik een keer de lyrics erop na lasquote:Op maandag 20 juli 2009 12:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik had het altijd met Wanna Be Startin' Somethin', moeilijk te verstaan dat lied, maar óh zo goed
Ben het wel met jullie eens...soms is het moeilijk te verstaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar verstond ik vroeger ook hele andere teksten in, totdat ik een keer de lyrics erop na las
P.Y.T....een nummer waar je blij van wordt.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:28 schreef Rnnz het volgende:
Wat te denken van P.Y.T.?
Ik wist eerst helemaal niet dat hij 'tender loving care' zingt in het refrein.. het klinkt zo snel en opgepropt.
Is lastig inderdaad, maar is er wel uit te halen als je goed luistert. Laten we maar niet beginnen over een Tabloid Junkie of Privacyquote:Op maandag 20 juli 2009 12:28 schreef Rnnz het volgende:
Wat te denken van P.Y.T.?
Ik wist eerst helemaal niet dat hij 'tender loving care' zingt in het refrein.. het klinkt zo snel en opgepropt.
Privacy? Waar gaat dat nummer over?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is lastig inderdaad, maar is er wel uit te halen als je goed luistert. Laten we maar niet beginnen over een Tabloid Junkie of Privacy
Sorry, wel gelezen maar vergeten te antwoordenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dag denthemen, heb je mijn vraag over dat tijdschrift dat je hebt met de posters gezien?
Ik twijfel of hij wel echt in zulke 'goede staat' was. Tuurlijk, hij zal best wel wat hebben kunnen dansen gezien de eerdere beelden, maar of het enigszins in vergelijking is met vroeger? Als hij inderdaad zo volgepropt is met drugs ben ik benieuwd. Ook z'n wel erg magere lichaam helpt niet echt mee.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Jacko Movie of Rehearsals “Will Show Everyone What Good Shape He Was In”
Monday, July 20, 2009
Celebrity, Movies, Music / By Roger Friedman
Tags: Michael Jackson
I told you right after Michael Jackson died that AEG Live had 100 hours of rehearsal footage on film. I also told you that they had enough music for 2 live CDs. Some people are just reporting this now. Better late than never.
Randy Phillips of AEG Live was described in another column yesterday as being “ghoulish” about all this. Far from it: the film Phillips and Kenny Ortega are racing to put together could mean $100 million for the Jackson estate, meaning Michael’s kids. That’s a gift of foresight.
Phillips says the footage — which was shown this week to Paramount, Sony, Universal and Fox — “will show everyone the incredible shape Michael was in. He’s in all the decision making about how the show is being put together. No one will be able to say he was out of it.”
From the beginning, we knew he’d had two incredible rehearsals back to back right before he died. The film will show all the auditions leading up to those shows, including the ones with dancers and musicians. Ironically, it’s the movie Michael always dreamt of making but could never get together.
Phillips says everyone’s working overtime getting the final presentation in order. He did not tell me this, but I do expect that for Christmas we will have this film, a companion CD soundtrack from Sony, and a box set of CDs as well.
And: just so Michael’s fans know, the August 29th date in London is still on hold. A decision will be made soon whether to go ahead with it. Phillips says it requires transporting much of the production from Los Angeles — and just for one night.
Goed om te weten wat de rehearsals betreft. Maar een boxset van Sony, ik durf haast niet te denken om wat voor soort boxset het dan zou moeten gaanquote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Jacko Movie of Rehearsals “Will Show Everyone What Good Shape He Was In”
Monday, July 20, 2009
Celebrity, Movies, Music / By Roger Friedman
Tags: Michael Jackson
I told you right after Michael Jackson died that AEG Live had 100 hours of rehearsal footage on film. I also told you that they had enough music for 2 live CDs. Some people are just reporting this now. Better late than never.
Randy Phillips of AEG Live was described in another column yesterday as being “ghoulish” about all this. Far from it: the film Phillips and Kenny Ortega are racing to put together could mean $100 million for the Jackson estate, meaning Michael’s kids. That’s a gift of foresight.
Phillips says the footage — which was shown this week to Paramount, Sony, Universal and Fox — “will show everyone the incredible shape Michael was in. He’s in all the decision making about how the show is being put together. No one will be able to say he was out of it.”
From the beginning, we knew he’d had two incredible rehearsals back to back right before he died. The film will show all the auditions leading up to those shows, including the ones with dancers and musicians. Ironically, it’s the movie Michael always dreamt of making but could never get together.
Phillips says everyone’s working overtime getting the final presentation in order. He did not tell me this, but I do expect that for Christmas we will have this film, a companion CD soundtrack from Sony, and a box set of CDs as well.
And: just so Michael’s fans know, the August 29th date in London is still on hold. A decision will be made soon whether to go ahead with it. Phillips says it requires transporting much of the production from Los Angeles — and just for one night.
Hmm....ik ben dus op zoek naar eentje, maar ik ben best kieskeurig. Het moet bij mij passen zeg maar, voordat ik em aan de muur hang. Dus....is het heel veel gevraagd om een paar foto's te nemen? En dan gaat het mij om die van de concerten.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sorry, wel gelezen maar vergeten te antwoorden
Het zijn dus 16 posters, 1 van heel jong, een mooie van Thriller, de cover van Bad, nog 1 van Bad (1.78!!), daarnaast nog wat posters van concerten en 1 van zijn persconferentie van This is it.
Niet dat ik denthemens' verkoop wil dwarsbomenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hmm....ik ben dus op zoek naar eentje, maar ik ben best kieskeurig. Het moet bij mij passen zeg maar, voordat ik em aan de muur hang. Dus....is het heel veel gevraagd om een paar foto's te nemen? En dan gaat het mij om die van de concerten.
Ik twijfel ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij wel echt in zulke 'goede staat' was. Tuurlijk, hij zal best wel wat hebben kunnen dansen gezien de eerdere beelden, maar of het enigszins in vergelijking is met vroeger? Als hij inderdaad zo volgepropt is met drugs ben ik benieuwd. Ook z'n wel erg magere lichaam helpt niet echt mee.
Die van de concerten zijn wat kleinere, mocht je echt een mooie willen ophangen moet je deze zeker niet doen. Overigens zie ik net dat de kwaliteit van de grootste poster echt ruk isquote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hmm....ik ben dus op zoek naar eentje, maar ik ben best kieskeurig. Het moet bij mij passen zeg maar, voordat ik em aan de muur hang. Dus....is het heel veel gevraagd om een paar foto's te nemen? En dan gaat het mij om die van de concerten.
Ja wat ik al zei, zo'n blaadje is gewoon leuk om te hebben, maar om echt iets moois op te hangen moet je niet met zoiets komenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet dat ik denthemens' verkoop wil dwarsbomen![]()
Maar bij de Expo hebben ze opeens volop Michael Jackson posters (opeens, heel gek) Ook hadden ze een onwijs vette 3D poster, kost je alleen een 50 euro...
Ja, ik weet heel goed wat ik wil hebben, maar dat is tot nu toe niet op posters verschenen, alleen op foto's.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet dat ik denthemens' verkoop wil dwarsbomen![]()
Maar bij de Expo hebben ze opeens volop Michael Jackson posters (opeens, heel gek) Ook hadden ze een onwijs vette 3D poster, kost je alleen een 50 euro...
Nou, hij hoeft voor mij niet knalgroot te zijn, maar ook niet te klein.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die van de concerten zijn wat kleinere, mocht je echt een mooie willen ophangen moet je deze zeker niet doen. Overigens zie ik net dat de kwaliteit van de grootste poster echt ruk is
Nog een half jaarquote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Rnnz het volgende:
Mooi verjaardagscadeau voor mij dan (december).
Vind 'm ook hier, en een heel stuk goedkoperquote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ik weet heel goed wat ik wil hebben, maar dat is tot nu toe niet op posters verschenen, alleen op foto's.
Ik was idd. nog van plan bij de Expo langs te gaan. En 50 euro, als het echt degene is die ik wil hebben...dan heb ik dat ervoor over. Als eerbetoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |