quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:17 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry Ed, het is een tweede natuur van me
Boeie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef Gamer_V het volgende:
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet, maar probeert in te burgeren. Heeft een stiekem fetisj voor tvp's.
Verhaaltjes over jezelf schrijven voelt kansloos
Fixed in wikiquote:
Op redelijk korte termijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:40 schreef Fallen het volgende:
godver, wanneer komt Sony nou een keer met PSN-kaarten voor Europa... ?
Zo gemeenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
Voor mensen die graag nieuwe topics openen :
DE OP IS HIER TE VINDEN
Dat ik niet meer in de OP staquote:
Ik dacht dat ik die al een keer gemaakt had. Maar blijkbaar niet opgemerkt ofzo. Je staat er nu wel in.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat ik niet meer in de OP sta
Ik zie het nu pas![]()
Edjequote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die al een keer gemaakt had. Maar blijkbaar niet opgemerkt ofzo. Je staat er nu wel in.
Mhh helemaal onderaan? Stond liever 2de...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
Done.
Ik weet een betere tekst, maar of je daar blij mee bent...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje![]()
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126
kan je alleen ook nog even de tekst doen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:44 schreef lkb9000 het volgende:
Hoi schatjes, kennen jullie cod4? Ik vind m wel leuk, nu ga ik chips eten en een nieuw biertje pakken.
Kusjes, anoniempje
Het gaat niet altijd even goed met COD4. Maar Free4all is toch het vetst.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:44 schreef lkb9000 het volgende:
Hoi schatjes, kennen jullie cod4? Ik vind m wel leuk, nu ga ik chips eten en een nieuw biertje pakken.
Kusjes, anoniempje
Wat vind je van de game? Qua hoe het speelt, nieuwe truukjes het waard? Speelt t lekkerder?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd even goed met COD4. Maar Free4all is toch het vetst.
Ik ben even iets aan het uploaden van skate2. Best tof.
Nieuwe truukjes? Ik heb er nog niet veel gezien. Maar het speelt wel lekkerder, iets meer soepel lijkt het wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat vind je van de game? Qua hoe het speelt, nieuwe truukjes het waard? Speelt t lekkerder?
Als je nog wat meer hebt gespeeld moet je skate 1 weer es opstarten, dan merk je het verschil pas
Vooral shit met je voet op de grond enzo, veel variaties daarvan, en van die 'handstanden' in pipes enzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nieuwe truukjes? Ik heb er nog niet veel gezien. Maar het speelt wel lekkerder, iets meer soepel lijkt het wel.
De wereld is zeker beter.
Kenker dat lukt me nooitquote:
Hoe heb jij die ABC spot gedaan.. Het lukt me maar nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vooral shit met je voet op de grond enzo, veel variaties daarvan, en van die 'handstanden' in pipes enzo
[..]
Kenker dat lukt me nooit
T wordt nog veel lastiger dudequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoe heb jij die ABC spot gedaan.. Het lukt me maar niet
Ik ben nu dik over de punten heen die ik nodig had.quote:
Die is onmogelijk moeilijk, gelukkig heb ik een truukje ontdekt, zeg maar als je die wilt wetenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben nu dik over de punten heen die ik nodig had.
Ik heb "can you spell girl" even geprobeerd.
WTF
Ik heb het gehaald.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die is onmogelijk moeilijk, gelukkig heb ik een truukje ontdekt, zeg maar als je die wilt weten
Lata dude!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |