quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb ik een oude telefoon die ik verkoop, nouja op marktplaats gezet, voor 30 euro wou ik hem wel kwijt, dus voor 40 euro neergezet moet kunnen dan.
Krijg ik opeens telefoontje dus ik neem mee. Die gast was al amper te verstaan entoen zei hij
"ja voor 10 euro kom ik je telefoon vandaag nog ophalen, deal?"
dus ik zeg dat ie voor die 10 euro de adapter wel mag hebben, deal ?
Hangt ie op
kut marktplaats volk
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:37 schreef Seagul het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Misschien issie wel Syrischquote:
Het gaat meer om de standaard mensen op markplaats dat als je iets voor 100 eur aanbied ze 20 euro gaan bieden en voor een dubbeltje op de 1e rij willen zittenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:40 schreef NRaider het volgende:
TS gebruikt marktplaats (en is daarbij hypocriet).
Jij stereo kopen? Goedkoop goedkoop!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
lachen. alles wat ik koop op marktplaats, koop ik bij een erg blankklinked persoon. anders doe ik botweg geen zaken. de rest kan lekker de rambam krijgen met hun kutdeals.
wat ik verkoop doe ik helemaal zeker met mensen die verstand hebben. dus vaak niet met arabisch klinkende mutsen.
Die was echt geniaal jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:37 schreef Seagul het volgende:
hang ik al lang op. ik hoef dat geneuzel niet. gewoon eerlijk zakendoen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:42 schreef NRaider het volgende:
[..]
Jij stereo kopen? Goedkoop goedkoop!
Wat? Hoeveel decibellen? Ja, hij is heel goed.
Mja ik had het pas ook met een dvd speler, die vrouw spreekte geen woord nederlands kwam als een mongool over maarja ze woonde ook in Delft dus zou em wel op komen halen. Na veel moeite dat af kunnen spreken. Half uur van te voren over msn dat het niet kon want der kind moest slapen vertrouwde er geen zak van. Maarja ik moest nog langs een vriend en die woonde daar paar straten verderop dus ik bied aan dat ding ff af te zetten nouja dat was goed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hang ik al lang op. ik hoef dat geneuzel niet. gewoon eerlijk zakendoen.
Wat een kut verhaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik had het pas ook met een dvd speler, die vrouw spreekte geen woord nederlands kwam als een mongool over maarja ze woonde ook in Delft dus zou em wel op komen halen. Na veel moeite dat af kunnen spreken. Half uur van te voren over msn dat het niet kon want der kind moest slapen vertrouwde er geen zak van. Maarja ik moest nog langs een vriend en die woonde daar paar straten verderop dus ik bied aan dat ding ff af te zetten nouja dat was goed.
Dus ik benieuwd of ik beroofd of vermoord zou worden door rare mensen
Bleek het echt een heel aardig vrouwtje te zijnn die wel geen woord nederlands sprak maar wel gelijk wat te eten en drinken aanbood enz alles, netjes betaald geen probleem. Dat viel nog mee
Jij ook niet..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die vrouw spreekte geen woord nederlands
vette mazzelpik. voor hetzelfde geld had je je durex xxl condooms te voorschijn gehaald en die klamme dot een poer gegeven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik had het pas ook met een dvd speler, die vrouw spreekte geen woord nederlands kwam als een mongool over maarja ze woonde ook in Delft dus zou em wel op komen halen. Na veel moeite dat af kunnen spreken. Half uur van te voren over msn dat het niet kon want der kind moest slapen vertrouwde er geen zak van. Maarja ik moest nog langs een vriend en die woonde daar paar straten verderop dus ik bied aan dat ding ff af te zetten nouja dat was goed.
Bleek het echt een heel aardig vrouwtje te zijnn die wel geen woord nederlands sprak maar wel gelijk wat te eten en drinken aanbood enz alles, netjes betaald geen probleem. Dat viel nog mee
This keeps getting better.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die vrouw spreekte geen woord nederlands kwam als een mongool over
briljante dribbelgrap idd. lachen dat jij er instinkt. laatst lachen, je weets.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
briljante dribbelgrap idd. lachen dat jij er instinkt. laatst lachen, je weets.
nu voel je je een beetje kut he? snap ik wel.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu voel je je een beetje kut he? snap ik wel.
quote:
Echt, gast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
lol. dat zal het zijn. ik begrijp alles heel erg goed. zeker als er humor in het spel is.
ja hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
briljante dribbelgrap idd. lachen dat jij er instinkt. laatst lachen, je weets.
Dus wat jij in wezen impliceert is dat TS bewust spelfouten heeft gemaakt om de trolls te spammen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
lol. dat zal het zijn. ik begrijp alles heel erg goed. zeker als er humor in het spel is.
Ja. Het is dribbel_ die hem heeft gepost.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:08 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dus wat jij in wezen impliceert is dat TS bewust spelfouten heeft gemaakt om de trolls te spammen?
Och arme toch.quote:
weze of wezen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:08 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dus wat jij in wezen impliceert is dat TS bewust spelfouten heeft gemaakt om de trolls te spammen?
en dan komt ie nog goed wegquote:
Doe eens een linkje naar dat topic. Dat was toch die gast die een tijdje lang nog 5 euro kreeg en daarvoor zoveel ging spammen dat hij die reactie op zijn bankafschrift kreeg?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:37 schreef Seagul het volgende:
In weze is het in weze maar in weze kan het ook best in wezen zijn al klopt dat in weze niet helemaal.quote:
Als je in wezen wilt zijn, zul je er eerst twee moeten vinden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:22 schreef Gehannes het volgende:
[..]
In weze is het in weze maar in weze kan het ook best in wezen zijn al klopt dat in weze niet helemaal.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:22 schreef Gehannes het volgende:
[..]
In weze is het in weze maar in weze kan het ook best in wezen zijn al klopt dat in weze niet helemaal.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Enlighten mequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar dat topic. Dat was toch die gast die een tijdje lang nog 5 euro kreeg en daarvoor zoveel ging spammen dat hij die reactie op zijn bankafschrift kreeg?
ey! ik doe mijn best ja!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Het niveau is nog steeds bedroevend hier
oja.. dat jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar dat topic. Dat was toch die gast die een tijdje lang nog 5 euro kreeg en daarvoor zoveel ging spammen dat hij die reactie op zijn bankafschrift kreeg?
Welk niveauquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Het niveau is nog steeds bedroevend hier
cultuurbarbaar!quote:
Wat heb je daar gegeten danquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:
Leg eens uit, wat heb ik gemist?quote:
Hij belde hem toch op? Marktplaats kan toch niet ruiken met wat voor bod die Turk hem op wilde bellen? Dus hoe kan Dribbel dit soort gierigaards er dan uit filteren?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als je iets op marktplaats zet, sta je open voor mensen die zo'n bod doen. Je kan het ook zo instellen dat ze niet lager kunnen zitten dan een bepaald bedrag. Dus wat nou gierig, kut aap
volgens mij zie ik hier maar een arabischekutaap.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als je iets op marktplaats zet, sta je open voor mensen die zo'n bod doen. Je kan het ook zo instellen dat ze niet lager kunnen zitten dan een bepaald bedrag. Dus wat nou gierig, kut aap
Turkquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
En dan merk je wel aan de spelfouten of ze turk zijn of niet wil je zeggen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Leg eens uit, wat heb ik gemist?
En dribbel je moet ze gewoon een e-mail adres geven, dan vragen ze vanzelf wel om een telefoonnummer als ge écht geinteresseerd zijn,
Hoezo, Bilmiyorem is een turk, dat is al aan haar username te zien. En haar andere posts op het forum.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef Peunage het volgende:
Als je het niet met TS eens bent ben je meteen een Turk?
Bilmiyorem staat voor "ik weet het niet" in het turks.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef Peunage het volgende:
Jij hebt blijkbaar ervaring met Marktplaats?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Daar had ik niet aan gedacht, maar dan nog, hij hoeft het toch niet te accepteren, dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij belde hem toch op? Marktplaats kan toch niet ruiken met wat voor bod die Turk hem op wilde bellen? Dus hoe kan Dribbel dit soort gierigaards er dan uit filteren?
Arabische kutaap?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij zie ik hier maar een arabischekutaap.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef Peunage het volgende:
Heb je contact met veel Turken gehad of lul je maar wat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En dan merk je wel aan de spelfouten of ze turk zijn of niet wil je zeggen?
Ikke televohn Kopun nu graag.
teen uro.
Ja, ons hele huis is ingericht door marktplaats. Ik kleed me ook met marktplaats.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:01 schreef NRaider het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar ervaring met Marktplaats?
Pauper.
Jij let tenminste op de centen, koopjesjager die je bent.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ons hele huis is ingericht door marktplaats. Ik kleed me ook met marktplaats.
Nee, je staat dan open voor mensen die een reeël bod kunnen doen, dus bijv. 30 euro bij een vraagprijs van 40 euro, niet 10 euroquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar die rekenen toch wel netjes af? Het is nog altijd beter dan de diefnegers.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:25 schreef Ypmaha het volgende:
Ik had een keer met een paar anderen een bazaar in een gebouw georganiseerd. Allemaal rommel uitgestald enzo, clown gehuurd, voedselkraampje neergezet. Om 9 uur waren we officieel open. De deur stond open, maar voor het terrein stond duidelijk vermeld van 9 tot 4. Echter, om half 9 kwam er een batajon marrokanen en turken naar binnen stormen, begonnen alles te doorzoeken enzo.![]()
Kansloos volk![]()
![]()
Koop jij je condooms ook op marktplaats?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ons hele huis is ingericht door marktplaats. Ik kleed me ook met marktplaats.
Zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij let tenminste op de centen, koopjesjager die je bent.
Er zijn er meer dan genoeg die het doen. Moet je maar eens iets 'gratis af te halen' op marktplaats zetten, dan wordt je meteen overspoeld met mensen die het onmiddelijk komen ophalen.quote:
tussen? een maffe turk die het opneemt voor zijn schorem en een paar andere mensen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:55 schreef leeell het volgende:
Forum begint met gierige kut turk
eindigt in een off-topic Bashfight
Wat nam je mee dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijg ik opeens telefoontje dus ik neem mee.
blijkbaar ik kies denk toch partij voor de overige mensen naast de turkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tussen? een maffe turk die het opneemt voor zijn schorem en een paar andere mensen?
je hebt de lamp drie keer bewreven.quote:
Vandaar die quasi geestige opmerkingen van sommige mensenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt de lamp drie keer bewreven.
Wat denken jullie toch aan geweldige dingenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:47 schreef NRaider het volgende:
[..]
Koop jij je condooms ook op marktplaats?
Schorem..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tussen? een maffe turk die het opneemt voor zijn schorem en een paar andere mensen?
Jij zit net zo hard te generaliseren als de mensen hier. Die vallen alle Turken aan, wat natuurlijk totaal nergens op slaatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Schorem..
Hoeveel last heb jij van Turken
Ik ontken niet dat er verkeerde Turken zijn, maar de mensen in dit topic oordelen over alle Turken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij zit net zo hard te generaliseren als de mensen hier. Die vallen alle Turken aan, wat natuurlijk totaal nergens op slaatMaar om nou alle Turken te verdedigen slaat natuurlijk ook weer compleet nergens op he. Dus even niet zo hypocriet doen
Whehehe 2e hands condooms. Even uitwassen en je kan hem zo weer als nieuw verkopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:47 schreef NRaider het volgende:
[..]
Koop jij je condooms ook op marktplaats?
Ik heb net alles teruggelezen en dat gebeurt echt nergensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat er verkeerde Turken zijn, maar de mensen in dit topic oordelen over alle Turken.
Dan ben ik niet degene die generaliseert. Ik snap sowieso niet waaruit jij opmaakt dat ik het opneem voor alle Turken. Ik vraag alleen of ze (veel) ervaring hebben met Turken.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:44 schreef renedis het volgende:
[..]
Raaaaaaceeeeeeeeeeeee WAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat daar serieus net aan te denken toen ik bitchfight postte![]()
Cartman
Sowieso is die niggerguy aflevering 1 van de beste southparkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef renedis het volgende:
[..]heerlijk die aflevering.. black vs. white?! white wins again!
zo ken ik nog wel meer geniale afleveringenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sowieso is die niggerguy aflevering 1 van de beste southpark![]()
En die met dat ze gaan spacen op die kattenpis![]()
Boeie, was toch al een gaar 13 in een dozijn marktplaats topicquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:58 schreef renedis het volgende:
[..]
zo ken ik nog wel meer geniale afleveringenmet "the biggest crap evah"
maar we dwalen af!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Boeie, was toch al een gaar 13 in een dozijn marktplaats topic![]()
Scott toneurman (ofzoietsmust die
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb net alles teruggelezen en dat gebeurt echt nergensDus quote jij eens de stukjes van de mensen die over álle Turken aan het prten zijn dan
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:25 schreef Ypmaha het volgende:
Ik had een keer met een paar anderen een bazaar in een gebouw georganiseerd. Allemaal rommel uitgestald enzo, clown gehuurd, voedselkraampje neergezet. Om 9 uur waren we officieel open. De deur stond open, maar voor het terrein stond duidelijk vermeld van 9 tot 4. Echter, om half 9 kwam er een batajon marrokanen en turken naar binnen stormen, begonnen alles te doorzoeken enzo.![]()
Kansloos volk![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En dan merk je wel aan de spelfouten of ze turk zijn of niet wil je zeggen?
Ikke televohn Kopun nu graag.
teen uro.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze nemen het altijd voor elkaar op.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
lachen. alles wat ik koop op marktplaats, koop ik bij een erg blankklinked persoon. anders doe ik botweg geen zaken. de rest kan lekker de rambam krijgen met hun kutdeals.
wat ik verkoop doe ik helemaal zeker met mensen die verstand hebben. dus vaak niet met arabisch klinkende mutsen.
Nou, ik denk dat er wel een slotje op mag. Bilmiyorem heeft net een enorme bolus in het gezicht van Dribbel_ gelegd en dit topic tot een goed eind gebracht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ben je nou werkelijk zo dom? En ga nu aub niet zeggen: ze gebruiken niet de combinatie "alle" en "Turken", want al staat het er niet, ze bedoelen het wel, maar dat zie jij (zogenaamd) niet.
Zo uit mijn hoofd zijn er ongeveer 300 000 turken in Nederland, wil jij zeggen dat jij ze allemaal stuk voor stuk kent ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:29 schreef LockonStratos het volgende:
@ Bilmiyomorum ofzo
Het is toch een feit dat turken altijd van die afdingpaupers zijnkom op nou...
Als je met dit soort theorien aan komt kan je niks meer zeggen over mensen of bevolkingsgroepen of wat dan ook, je kent ze immers niet allemaal. Dat is hetzelfde als de holocaust ontkennen, immers kunnen die 6 miljoen joden echt niet allemaal herkenbaar terug zijn gevonden hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd zijn er ongeveer 300 000 turken in Nederland, wil jij zeggen dat jij ze allemaal stuk voor stuk kent ?![]()
Marktplaats is bedoeld voor koopjes, als je er iets op zet kun je ervan uitgaan dat er geboden wordt op je waar. Hoe is TS erachter gekomen dat het een Turk? Het had geen Marokkaan kunnen zijn? Of Jappanner? Of Afghaan? Of Belg?
Misschien was het Prowl wel en wilt ie die telefoon dan voor 80E doorverkopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb ik een oude telefoon die ik verkoop, nouja op marktplaats gezet, voor 30 euro wou ik hem wel kwijt, dus voor 40 euro neergezet moet kunnen dan.
Krijg ik opeens telefoontje dus ik neem mee. Die gast was al amper te verstaan entoen zei hij
"ja voor 10 euro kom ik je telefoon vandaag nog ophalen, deal?"
dus ik zeg dat ie voor die 10 euro de adapter wel mag hebben, deal ?
Hangt ie op
kut marktplaats volk
Maar als jij 1 "negatieve" ervaring met een turk hebt mag je wel zeggen dat alle 300 000 Turken kut en gierig zijn en iedereen die het niet met jouw eens is op links stemtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:16 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Als je met dit soort theorien aan komt kan je niks meer zeggen over mensen of bevolkingsgroepen of wat dan ook, je kent ze immers niet allemaal. Dat is hetzelfde als de holocaust ontkennen, immers kunnen die 6 miljoen joden echt niet allemaal herkenbaar terug zijn gevonden he
Mensen die links zijn_!
Deze Turk was kut omdat er zo overdreven afgedingt werd. Daar word niet mee gezegd dat elke Turk kut is en niet dat elke Turk zo afdingt. Echter is dit wel vaak het geval bij Turken die op een markt en zo proberen af te dingen. Dit zit wel in de cultuur van veel landen waar het normaal is om te staan onderhandelen als je wat koopt, en dat zit er nu eenmaal in.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar als jij 1 "negatieve" ervaring met een turk hebt mag je wel zeggen dat alle 300 000 Turken kut en gierig zijn en iedereen die het niet met jouw eens is op links stemt
Ik basseer het toch niet op 1 ervaring, badmutsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar als jij 1 "negatieve" ervaring met een turk hebt mag je wel zeggen dat alle 300 000 Turken kut en gierig zijn en iedereen die het niet met jouw eens is op links stemt
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ben je nou werkelijk zo dom? En ga nu aub niet zeggen: ze gebruiken niet de combinatie "alle" en "Turken", want al staat het er niet, ze bedoelen het wel, maar dat zie jij (zogenaamd) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |