quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb ik een oude telefoon die ik verkoop, nouja op marktplaats gezet, voor 30 euro wou ik hem wel kwijt, dus voor 40 euro neergezet moet kunnen dan.
Krijg ik opeens telefoontje dus ik neem mee. Die gast was al amper te verstaan entoen zei hij
"ja voor 10 euro kom ik je telefoon vandaag nog ophalen, deal?"
dus ik zeg dat ie voor die 10 euro de adapter wel mag hebben, deal ?
Hangt ie op
kut marktplaats volk
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:37 schreef Seagul het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Misschien issie wel Syrischquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:37 schreef Seagul het volgende:
Het gaat meer om de standaard mensen op markplaats dat als je iets voor 100 eur aanbied ze 20 euro gaan bieden en voor een dubbeltje op de 1e rij willen zittenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:40 schreef NRaider het volgende:
TS gebruikt marktplaats (en is daarbij hypocriet).
Jij stereo kopen? Goedkoop goedkoop!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
lachen. alles wat ik koop op marktplaats, koop ik bij een erg blankklinked persoon. anders doe ik botweg geen zaken. de rest kan lekker de rambam krijgen met hun kutdeals.
wat ik verkoop doe ik helemaal zeker met mensen die verstand hebben. dus vaak niet met arabisch klinkende mutsen.
Die was echt geniaal jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:37 schreef Seagul het volgende:
hang ik al lang op. ik hoef dat geneuzel niet. gewoon eerlijk zakendoen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:42 schreef NRaider het volgende:
[..]
Jij stereo kopen? Goedkoop goedkoop!
Wat? Hoeveel decibellen? Ja, hij is heel goed.
Mja ik had het pas ook met een dvd speler, die vrouw spreekte geen woord nederlands kwam als een mongool over maarja ze woonde ook in Delft dus zou em wel op komen halen. Na veel moeite dat af kunnen spreken. Half uur van te voren over msn dat het niet kon want der kind moest slapen vertrouwde er geen zak van. Maarja ik moest nog langs een vriend en die woonde daar paar straten verderop dus ik bied aan dat ding ff af te zetten nouja dat was goed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hang ik al lang op. ik hoef dat geneuzel niet. gewoon eerlijk zakendoen.
Wat een kut verhaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik had het pas ook met een dvd speler, die vrouw spreekte geen woord nederlands kwam als een mongool over maarja ze woonde ook in Delft dus zou em wel op komen halen. Na veel moeite dat af kunnen spreken. Half uur van te voren over msn dat het niet kon want der kind moest slapen vertrouwde er geen zak van. Maarja ik moest nog langs een vriend en die woonde daar paar straten verderop dus ik bied aan dat ding ff af te zetten nouja dat was goed.
Dus ik benieuwd of ik beroofd of vermoord zou worden door rare mensen
Bleek het echt een heel aardig vrouwtje te zijnn die wel geen woord nederlands sprak maar wel gelijk wat te eten en drinken aanbood enz alles, netjes betaald geen probleem. Dat viel nog mee
Jij ook niet..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die vrouw spreekte geen woord nederlands
vette mazzelpik. voor hetzelfde geld had je je durex xxl condooms te voorschijn gehaald en die klamme dot een poer gegeven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik had het pas ook met een dvd speler, die vrouw spreekte geen woord nederlands kwam als een mongool over maarja ze woonde ook in Delft dus zou em wel op komen halen. Na veel moeite dat af kunnen spreken. Half uur van te voren over msn dat het niet kon want der kind moest slapen vertrouwde er geen zak van. Maarja ik moest nog langs een vriend en die woonde daar paar straten verderop dus ik bied aan dat ding ff af te zetten nouja dat was goed.
Dus ik benieuwd of ik beroofd of vermoord zou worden door rare mensen
Bleek het echt een heel aardig vrouwtje te zijnn die wel geen woord nederlands sprak maar wel gelijk wat te eten en drinken aanbood enz alles, netjes betaald geen probleem. Dat viel nog mee
This keeps getting better.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die vrouw spreekte geen woord nederlands kwam als een mongool over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |