abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:50:15 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71043757
Vind het wel een interessante discussie dus een deel ll

Ouders die hun kinderen aan een riempje doen
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:30 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Lijm jij je kind vast in de buggy of zo? Ik kon er namelijk gewoon uit vroeger. En als ik moe was ging ik er weer in.
[..]
Deze discussie gaat juist over de plekken waar geheel los lopen te gevaarlijk is voor een klein kind.
quote:
Dat bedoel ik dus met gemakszucht. Kinderen zijn nou een maal traag en irritant, als je daar geen zin in hebt moet je een condoom gebruiken bij het neuken, probleem opgelost.
[..]
Dus als je ooit kinderen krijgt ( ga er even vanuit dat je geen kinderen hebt) doe jij echt alles wat je kind wil en ga je er continu mee bezig zijn?
Voor een jong kind is het ook erg belangrijk dat het zichzelf kan vermaken en zelf kan onderzoeken juist zonder ouders die in hun nek staan te hijgen.
quote:
Ik snap sowieso niet waarom mensen een kind van die leeftijd meenemn naar braderieen en drukke winkelstraten. De meeste kinderen vinden dat namelijk helemaal niet leuk en worden daarom zo vervelend (gillen, geen hand vast willen houden, weglopen). En niet zo gek als je bedenkt dat je er niks leuks te doen hebt, het duurt lang, het is saai, het is druk, je wordt onder de voet gelopen, je ziet alleen maar benen en als je pech hebt krijg je een paraplu voor je hoofd of een sigaret in je gezicht. Het zal wel iets te maken hebben met het feit dat mensen steeds vaker scheiden en minder om gaan met familie en elkaar steeds minder helpen, waardoor ze hun kind mee moeten nemen of helemaal niet kunnen gaan. Iets anders kan ik niet bedenken. Tegenwoordig nemen mensen hun kinderen mee naar plaatsen waar vroeger echt weinig kinderen kwamen. Omdat ik uitzonderlijk rustig was namen mijn ouders me overal mee naar toe, maar ik was dan ook regelmatig ergens de enige peuter/kleuter. Tegenwoordig lijkt het wel alsof het kind overal maar mee naar toe moet en alle andere volwassenen daar de hele wereld aan aan moeten passen.
[..]
Dan zal ik wel aparte kinderen hebben maar die vinden dat soort dingen juist geweldig, ze mogen vaak iets leuks uitzoeken, krijgen een ijsje, aandacht van andere mensen, lekker buiten, wat wil je nog meer!
Laatst zijn we naar een outdoor optreden geweest, de meiden hebben genoten.
de oudste stond lekker te dansen en de jongste kreeg van iedereen aandacht.

Daarnaast moet een kind ook wennen aan verschillende situaties, alleen binnenhouden en op plekken komen wat speciaal is ingericht op kinderen is ook niet echt goed voor de ontwikkeling
quote:
Nou ja, dat is ook absurd. Maar het gebeurt wel. Mijn moeder deed samen met mij boodschappen en liet mij ook spullen zoeken om me bezig te houden en te leren wat dingen waren. Ik zie van die mensen met hun kind aan een touwtje die de winkel doorsjezen voor hun eigen gemak en het kind bungelt er wel achteraan. Praten? Huh, hoezo?
Ik ken dat soort mensen gelukkig niet en heb ze ook nog nooit gezien.
Maar, op een zaterdag is het erg leuk om je kind vanalles te laten pakken, op een dinsdag om 16:30uur is het wat minder humor, dan gaan wij ook gewoon snel door de winkel heen.

Overigens heb ik ook nog nooit een kind in de supermark aan een lijntje gezien, alleen op braderies, drukke winkelstraten en dergelijke.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71043830
Tvp

OUD posters
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:54:32 #3
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71043886
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
Tvp

OUD posters
Euh ja bah OUD, eh gadver, verbannen die zooi, stenigen en op de brandstapel ermee!!!!

Aanstellert, zijn ook net mensen hoor in OUD.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71043902
Ze zijn wel heel typisch en herkenbaar
Ga weg
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:44:07 #5
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71045301
Wat is dan eigenlijk typisch OUD?
Ik voel me niet typisch OUD namenlijk, zit net zo veel in FOT en KLB, misschien nog wel meer.
pi_71045339
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:44 schreef snakelady het volgende:
Wat is dan eigenlijk typisch OUD?

Mensen die zo verknipt, pauperig en/of dom overkomen dat het vreselijk is je voor te stellen dat ze zich hebben voortgepland....
pi_71045381
OUD
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:48:40 #8
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71045402
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Mensen die zo verknipt, pauperig en/of dom overkomen dat het vreselijk is je voor te stellen dat ze zich hebben voortgepland....
Hmmm, ok, nee, daar kan ik me dan weer niet in vinden gelukkig.....

Over dom overkomen gesproken, het is voortgeplant, of klinkt dat nou weer te pauperig? Sorry, ben er ook te verknipt voor.....
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 juli 2009 @ 20:55:41 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71045575
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:55 schreef Nikmans het volgende:
Ze zijn wel heel typisch en herkenbaar
Ow ja?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71045642
Mijn broertje zat vroeger wel eens aan een riem. Als we met de boot wegwaren. Zodat hij vrolijk kon spelen, maar nét niet in het water kon kukelen (wat dan wel weer hilarische situaties opleverde met voorbijgangers die zich doodschrokken omdat zo'n hummeltje van 2 recht op het water afliep).

Maar da's wat anders als aan een riempje door de supermarkt ja Droevige overprotectie...
pi_71045738
whehe, ik zat me net te bedenken dat het zomaar op was en hier is dan deel twee
hulde!

maar nu eventjes niet voor mij, ben te sjaggerijnig! het was een kutdag, nog een te gaan en dan vakantie! morgen reageer ik inhoudelijk, vooral op de laatste post (heel erg verkapte tvp )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71045749
Diezelfde figuren laten kinderen ook altijd met een helpje op fietsen.
pi_71045808
quote:
Dat bedoel ik dus met gemakszucht. Kinderen zijn nou een maal traag en irritant, als je daar geen zin in hebt moet je een condoom gebruiken bij het neuken, probleem opgelost.
huh? kinderen reageren traag en irritant? irritant: ja traag: nee.
pi_71045822
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:04 schreef gabberklaas het volgende:
Diezelfde figuren laten kinderen ook altijd met een helpje op fietsen.
Zo erg is dat idd
pi_71045861
ps: ik sleep selene nu voor het merendeel mee in een draagdoek/mai tai, tot ons alles genoegen. braderien enzo zijn dus gewoon leuk. we wonen in een dorp in drenthe, dus ruimte voor haar zat. onze familie woont in de randstad. dat zijn we niet gewend. geloof maar goed dat ze dan in een tuigje gaat tot ze wel gewend/groot genoeg is.
pi_71045882
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef snakelady het volgende:
Vind het wel een interessante discussie dus een deel ll

Ouders die hun kinderen aan een riempje doen
[..]

Deze discussie gaat juist over de plekken waar geheel los lopen te gevaarlijk is voor een klein kind.
[..]

Dus als je ooit kinderen krijgt ( ga er even vanuit dat je geen kinderen hebt) doe jij echt alles wat je kind wil en ga je er continu mee bezig zijn?
Voor een jong kind is het ook erg belangrijk dat het zichzelf kan vermaken en zelf kan onderzoeken juist zonder ouders die in hun nek staan te hijgen.
Ik ben niet van plan kinderen te krijgen, ik vind ze namelijk werkelijk vreselijk.
quote:
Dan zal ik wel aparte kinderen hebben maar die vinden dat soort dingen juist geweldig, ze mogen vaak iets leuks uitzoeken, krijgen een ijsje, aandacht van andere mensen, lekker buiten, wat wil je nog meer!
Laatst zijn we naar een outdoor optreden geweest, de meiden hebben genoten.
de oudste stond lekker te dansen en de jongste kreeg van iedereen aandacht.
Tja, ik zie vooral heel veel jengelende, verveelde kinderen op markten, in winkelstraten, etc. Het ligt ook idd wel aan hoe je ermee omgaat. Jij wat beter dan de meeste ouders bijkbaar - er zijn er nogal wat die hun kind compleet negeren en lekker zelf kleding gaan uitzoeken op de markt terwijl het kind een beetje uit z'n neus staat te eten en nergens aan mag zitten (terwijl pa of ma juist overal aan zit). Maar dan nog is het voor veel kinderen erg druk en saai. Ik vond vroeger twee dingen echt heel vervelend, bijna de enige dingen die me zijn bijgebleven van toen ik zo klein was: winkelen en het achtuurjournaal.
quote:
Daarnaast moet een kind ook wennen aan verschillende situaties, alleen binnenhouden en op plekken komen wat speciaal is ingericht op kinderen is ook niet echt goed voor de ontwikkeling
Ben ik met je eens hoor, maar dat betekent niet dat je ze altijd maar mee moet nemen.
quote:
Ik ken dat soort mensen gelukkig niet en heb ze ook nog nooit gezien.
Maar, op een zaterdag is het erg leuk om je kind vanalles te laten pakken, op een dinsdag om 16:30uur is het wat minder humor, dan gaan wij ook gewoon snel door de winkel heen.

Overigens heb ik ook nog nooit een kind in de supermark aan een lijntje gezien, alleen op braderies, drukke winkelstraten en dergelijke.
Als je zelf in een winkel werkt zie je wat meer mensen, dat zal wel schelen.
Wat je zegt over die tijden begrijp ik echt niet trouwens. Als iets verschrikkelijk irritant is zijn het wel ouders die op zaterdag op hun dooie akkertje boodschappen gaan doen met hun kind. En dan bedoel ik dus het kind de flessen in de automaat laten doen, het kind de boodschappen op de band laten leggen, etc. Dan denk ik juist, doe dat lekker op dinsdagmiddag en niet op het drukste moment van de hele week zodat iedereen moet gaan wachten tot een driejarige op z'n elvenderigst de boodschappen heeft gepakt. Voor mij onbegrijpelijk uberhaupt dat je op zaterdag met een kind naar de supermarkt zou willen in die drukte.
Sanity is (not) statistical
pi_71045900
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow ja?
Ja!
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_71046029
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef simmu het volgende:

[..]

huh? kinderen reageren traag en irritant? irritant: ja traag: nee.
Ze lopen langzaam, zijn om de haverklap afgeleid en hun coordinatie is dusdanig slecht over het algemeen dat iedere simpele taak minstens drie keer zo lang duurt als bij een volwassene en ze het nooit kunnen laten om alle rare mogelijke handelingen uit te proberen. Ik werk in een winkel vlak bij de emballage. Geloof me, als je haast hebt moet je nooit een kind de flessen in de automaat laten doen. "Nee, niet gooien.... Niet gooien!!! ... WAT ZEG IK NOU! NIET GOOIEN! Nee Trientje, even wachten want Pietje is nog niet klaar. Nee Pietje, om en om, nu mag Trientje een fles. Nee eerst de bodem erin. Eerst de bodem! Je doet de dop eerst, je moet de bodem er eerst in doen. Nee niet je arm erin steken! Laat die deur dicht! PIETJE HAAL JE HOOFD UIT DIE KRATTENBAAN!" Etc. etc. En ondertussen staat er tien man geirriteerd achter te zuchten tot ze ook hun kratje in kunnen leveren...
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:15:23 #19
148823 znarch
ondertitel
pi_71046031
Hur dur dur ik doe mijn kind aan een riempje
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_71046080
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:15 schreef Maeghan het volgende:

[..]
Geloof me, als je haast hebt moet je nooit een kind de flessen in de automaat laten doen. "Nee, niet gooien.... Niet gooien!!! ... WAT ZEG IK NOU! NIET GOOIEN! Nee Trientje, even wachten want Pietje is nog niet klaar. Nee Pietje, om en om, nu mag Trientje een fles. Nee eerst de bodem erin. Eerst de bodem! Je doet de dop eerst, je moet de bodem er eerst in doen. Nee niet je arm erin steken! Laat die deur dicht! PIETJE HAAL JE HOOFD UIT DIE KRATTENBAAN!" Etc. etc. En ondertussen staat er tien man geirriteerd achter te zuchten tot ze ook hun kratje in kunnen leveren...
Herkenbaar

Maar ze moeten toch kunnen oefenen?
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 juli 2009 @ 21:19:56 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71046147
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:10 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja!
Ow, ok...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71046207
Ik rijd kinderen altijd expres aan als ze een helm op hebben. Door zulke tyfusouders krijg je van die hyperactieve kinderen zonder weerstand die niet eens modder mogen eten.

Ik ben voor het executeren van ouders die hun kind een riempje om doen.
pi_71046225
Ik ben een vóórstander van het aanlijnen van kinderen. Heb inmiddels al wel begrepen dat het nogal heftige emoties kan losmaken. Vooral nadat een post van mij op een internationale community heeft geleid tot bedreigingen aan mijn persoonlijk adres. Nou ja op internet that is.

Ik werk in een winkel waar alles zwaar, breekbaar, heet of scherp is. Of een combinatie daarvan. Niet de plek waar je kinderen rond laat rennen. Ik grap wel eens tegen collega's dat we een haak bij de deur moeten maken met een bordje "ik mag er niet in" zoals je dat bij slagers wel eens ziet voor honden. Maar dan voor kinderen. Want ik meen serieus dat de doorsnee hond die ik binnen zie zich beter gedraagt dan de meeste kinderen.

Ik zie er totaal niets raars in om je kids met een tuigje om aan een lijntje mee te laten lopen tijdens evenementen, in drukke winkelstraten, pretparken en meer van dat waar je ze makkelijk kwijt kan raken. In Engeland is het de normaalste zaak van de wereld. Ik heb het idee dat ouders er in Nederland liever voor kiezen om de kids maar vast te gespen in een kinderwagen. Want dat zou kindvriendelijker zijn dan een beetje bewegingsvrijheid aan een lijntje.
pi_71046258
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:23 schreef Fixers het volgende:
Ik ben een vóórstander van het aanlijnen van kinderen. Heb inmiddels al wel begrepen dat het nogal heftige emoties kan losmaken. Vooral nadat een post van mij op een internationale community heeft geleid tot bedreigingen aan mijn persoonlijk adres. Nou ja op internet that is.

Ik werk in een winkel waar alles zwaar, breekbaar, heet of scherp is. Of een combinatie daarvan. Niet de plek waar je kinderen rond laat rennen. Ik grap wel eens tegen collega's dat we een haak bij de deur moeten maken met een bordje "ik mag er niet in" zoals je dat bij slagers wel eens ziet voor honden. Maar dan voor kinderen. Want ik meen serieus dat de doorsnee hond die ik binnen zie zich beter gedraagt dan de meeste kinderen.

Ik zie er totaal niets raars in om je kids met een tuigje om aan een lijntje mee te laten lopen tijdens evenementen, in drukke winkelstraten, pretparken en meer van dat waar je ze makkelijk kwijt kan raken. In Engeland is het de normaalste zaak van de wereld. Ik heb het idee dat ouders er in Nederland liever voor kiezen om de kids maar vast te gespen in een kinderwagen. Want dat zou kindvriendelijker zijn dan een beetje bewegingsvrijheid aan een lijntje.
Door mensen zoals jij krijg je later allemaal mietjes en homo's in Nederland. Jullie zijn een gevaar voor onze samenleving!
pi_71046664
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Herkenbaar

Maar ze moeten toch kunnen oefenen?
Jawel, ben ik ook helemaal voor hoor. Als het even kan moet je kinderen veel laten doen om ze bezig te houden en dingen te leren. Alleen niet om 12:30 op zaterdagmiddag
Doordeweeks kan dat prima, met uitzondering van tussen 16:30 en 18:00 ongeveer en met uitzondering van vrijdagavond. De rest van de tijd is het daar meestal rustig genoeg voor. Zaterdag is de drukte in de meeste winkels na 15:00 ook wel over.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:46:48 #26
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_71046905
Wat ik echt BLOED irritant vind. Ik loop vaak met een ipod op, ik hoor dus niks. Eigenlijk bewust want ik hoef al die gesprekken en herrie niet te horen.

Maar ik ben nogal lang. en zie soms die kinderen gewoon niet. en dan steekt bijvoorbeeld in de supermarkt ineens een kind over van links naar rechts zonder te kijken. en met mijn lange stelte schopte ik een keer een kind omver. Niet expres. maar het gebeurde gewoon,

Dat kind rende overigens achter een ander kind aan die ik ook niet had gezien...

Ondanks dat ik er niks aan kon doen voelde ik me toch klote. en die moeder (kort pittig roodkleurig kapsel type) keek me nog vrij geirriteerd aan ook..

Een supermarkt ik geen speeltuin. pleur ze in dat kinderzitje van je winkelwagen of tief ze in dat walt disney tekenfilm ding. Maar laat ze niet rondrennen voor de benen van mensen langs die gewoon rustig boodschappen willen doen __!!!!

En dat is trouwens overal, stations, de stad, of nog irritanter restaurants noem maar op. Laatst bijvoorbeeld in een heel net restaurant. peper duur. 3 koters alsof het een fucking speeltuin is. en niks deden die ouders.. niet normaal. Ook wat van gezegd en toen gingen ze het ineens in de gaten houden..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_71047411
of je lat ze rondrennen en de pijn is voor eigen rekening. dan leren ze het snel genoeg
pi_71047423
Kinderen aan een riempje

Tevens OUD De enige post die ik daar ooit maakte bevatte enige kritiek na 6 pagina's van "Oooh wat geweldig, goed, lief van je TS." Deze werd vervolgens verwijdert
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_71047465
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Goofisch het volgende:
Wat ik echt BLOED irritant vind. Ik loop vaak met een ipod op, ik hoor dus niks. Eigenlijk bewust want ik hoef al die gesprekken en herrie niet te horen.

Maar ik ben nogal lang. en zie soms die kinderen gewoon niet. en dan steekt bijvoorbeeld in de supermarkt ineens een kind over van links naar rechts zonder te kijken. en met mijn lange stelte schopte ik een keer een kind omver. Niet expres. maar het gebeurde gewoon,

Dat kind rende overigens achter een ander kind aan die ik ook niet had gezien...

Ondanks dat ik er niks aan kon doen voelde ik me toch klote. en die moeder (kort pittig roodkleurig kapsel type) keek me nog vrij geirriteerd aan ook..

Een supermarkt ik geen speeltuin. pleur ze in dat kinderzitje van je winkelwagen of tief ze in dat walt disney tekenfilm ding. Maar laat ze niet rondrennen voor de benen van mensen langs die gewoon rustig boodschappen willen doen __!!!!

En dat is trouwens overal, stations, de stad, of nog irritanter restaurants noem maar op. Laatst bijvoorbeeld in een heel net restaurant. peper duur. 3 koters alsof het een fucking speeltuin is. en niks deden die ouders.. niet normaal. Ook wat van gezegd en toen gingen ze het ineens in de gaten houden..
Ja dan zou dat aanlijnen toch wel handig zijn!

Maar goed, we hadden het hier over aanlijnen en hoe dat voor het kind is of vanuit opvoedkundig perspectief, niet over het beschermen van onschuldige passanten.
pi_71047544
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:02 schreef simmu het volgende:
of je lat ze rondrennen en de pijn is voor eigen rekening. dan leren ze het snel genoeg
Tja, als kinderen zich bezeren komen de ouder nog klagen bij de eigenaar van de winkel of zo, dat er een gevaarlijke situatie is. Dat het niet de bedoeling is dat je een aanloop neemt, bovenop een kinderkarretje springt en hem met zoveel mogelijk vaart tegen de deur laat klappen (terwijl je met je hoofd naar voren ligt), schijnt niet bij ze op te komen. Of als zo'n kind opoe op rollator omver rijdt, wordt ma boos omdat opoe het kind omver gelopen zou hebben.

Overigens wel enorm gelachen toen een keer een kind z'n lijf door het klaprekje van het kinderkarretje had gestoken, met z'n lijf dus vast zat in die kar en toen omviel.

Maar ik ga offtopic.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:16:42 #31
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_71047782
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:04 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja dan zou dat aanlijnen toch wel handig zijn!

Maar goed, we hadden het hier over aanlijnen en hoe dat voor het kind is of vanuit opvoedkundig perspectief, niet over het beschermen van onschuldige passanten.
Ik vind een tuigje een beetje onmenselijk. Ik heb zelf geen kinderen dus kan het niet weten. Maar heb een hoop neefjes en nichtjes die eigenlijk allemaal keurig zijn opgevoed. Natuurlijk heb je de zogenoemde "peuterpubertijd" waar ze lekker gaan trekken en tegenwerken. Maar dan alsnog moet het echt wel mogelijk zijn een kind goed op te voeden zodat deze weet wat die op bepaalde plaatsen wel of niet mag doen.

Maargoed. dat is per kind verschillend. Toch denk ik dat de opvoeding een hoop te maken heeft met het gedrag van een kind..

Vaak is het ook een kwestie van aandacht tekort tegenwoordig. VroegAH was meestal mama huisvrouw en papa ging werken. tegenwoordig zitten kinden op de crash waar ze lang niet zoveel aandacht krijgen als bij papa en mama thuis.
Maar papa en mama zijn deel van de nieuwe generatie concumptiemaatschappij en moeten een tophypotheek hebben waar papa en mama allebij hard voor moeten werken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_71048371
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:08 schreef simmu het volgende:
ps: ik sleep selene nu voor het merendeel mee in een draagdoek/mai tai, tot ons alles genoegen. braderien enzo zijn dus gewoon leuk. we wonen in een dorp in drenthe, dus ruimte voor haar zat. onze familie woont in de randstad. dat zijn we niet gewend. geloof maar goed dat ze dan in een tuigje gaat tot ze wel gewend/groot genoeg is.
Kanker eens op met dat kind van je hier bij naam te noemen net alsof wij haar moeten kennen wat een ongelooflijke KUT eigenschap is dat
We zijn hier niet in OUD
pi_71048724
Ik snap nog steeds niet waarom je kind met een vijfpuntsgordel in een buggy vastmaken minder onmenselijk dan met een tuigje en enige bewegingsvrijheid laten rondlopen.
pi_71048839
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:45 schreef Fixers het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je kind met een vijfpuntsgordel in een buggy vastmaken minder onmenselijk dan met een tuigje en enige bewegingsvrijheid laten rondlopen.
Dat hoeft dan ook niet. Zitten is voldoende.
pi_71049076
Nederlandse ouders zijn echt slap. Als ik het in mijn hoofd haalde om weg te lopen of irritant te doen kreeg ik een pak slaag. En niet zo een zachte ook. Gedwongen peper eten etc etc.
pi_71049095
Ouders die van hun kinderen mietjes maken door overbeschermerig te zijn
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:57:47 #37
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_71049105
Poepen eten en slapen, net zoals een hond. Probleem is?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_71049266
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:49 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat hoeft dan ook niet. Zitten is voldoende.
Ik zie ze regelmatig stevig vastgesnoerd, van baby in de maxicosi tot kleuterleeftijd in van die hippe 3 wielige joggers.
pi_71049448
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik zie ze regelmatig stevig vastgesnoerd, van baby in de maxicosi tot kleuterleeftijd in van die hippe 3 wielige joggers.
Dat ze dat als baby doen, lijkt me vrij logisch (en verder moet men dat lekker zelf weten, dat heeft nogal weinig met mijn mening over de honde leiband te maken)
pi_71049552
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Kanker eens op met dat kind van je hier bij naam te noemen net alsof wij haar moeten kennen wat een ongelooflijke KUT eigenschap is dat
We zijn hier niet in OUD
Anders doe jij eens even normaal. Kneusje.
pi_71049610
Wat is dan het verschil tussen een 3 jarige vastbinden in een karretje en dezelfde 3 jarige met een tuigje 2 meter bewegingsvrijheid gunnen?

Ik vind het één pot nat, waarbij ik niet begrijp waarom het eerste wel wordt geaccepteerd en men bij het tweede begint te roepen over "mishandeling" en "onmenselijk"
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:11:52 #42
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_71049649
k vind een kind aan een riempje niet zielig, beter dan dat dat kind de hele dag ze hand boven ze hoofd moet houden om mamma's hand vast te houden
pi_71049653
En even ontopic: ik zal het mijn zoontje Julian niet aandoen. Een hond doe je aan de lijn, een kind niet. In een autostoeltje zitten kinderen voor de veiligheid stevig ingesnoerd, net als dat je je gordel om moet doen in de auto. Ik vind het dus geen goeie vergelijking.
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:12:08 #44
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71049663
Altijd leuk van die gefrustreerde ouders die denken dat hun kind een godsgeschenk is.

Tvp, dus.
pi_71049692
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef feelsgoodman het volgende:
Altijd lachen om ouders die denken dat hun kind een godsgeschenk is.

Tvp, dus.
Voor hunzelf wel ja.
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:13:45 #46
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71049722
Ja, precies. En altijd lekker die shit in je gezicht douwen, hoe geweldig hun kind wel niet is.
pi_71049761
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:13 schreef feelsgoodman het volgende:
Ja, precies. En altijd lekker die shit in je gezicht douwen, geweldig.
Waar heb je het over?
pi_71049774
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
En even ontopic: ik zal het mijn zoontje Julian niet aandoen. Een hond doe je aan de lijn, een kind niet. In een autostoeltje zitten kinderen voor de veiligheid stevig ingesnoerd, net als dat je je gordel om moet doen in de auto. Ik vind het dus geen goeie vergelijking.
Ik heb het niet over autostoeltjes, maar over kinderwagens:

Het achterliggende idee met de autostoeltjes is mij natuurlijk wel geheel duidelijk.
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:17:32 #49
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71049778
Vervelende ouders.
pi_71049828
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik heb het niet over autostoeltjes, maar over kinderwagens:

[ afbeelding ]

Het achterliggende idee met de autostoeltjes is mij natuurlijk wel geheel duidelijk.
Nou, echt niet iedereen doet dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')