Een donkerrode.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:42 schreef kabelhaspel het volgende:
Enneh... wat voor auto is het... eh.... dan?
Driemaal raden!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:42 schreef kabelhaspel het volgende:
Nee verder is het dus geen muziek. Vorige keer liep ik buiten, kwam terug uit de supermarkt en hij had z'n autodeuren open (meestal trouwens) en je hoort dus verder echt niks.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:41 schreef mime_negert het volgende:
Vraag even of hij z'n muziek wat harder zet zodat je de hogere tonen ook hoort. Misschien is het wel goede muziek en is het geen klacht meer.
je zou natuurlijk desbetreffende persoon vriendelijk kunnen verzoeken de muziek wat zachter te zettenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:40 schreef Maeghan het volgende:
Er woont hier een of andere mongool tegenover me die iedere week minimaal een keer aan z'n auto moet sleutelen en daarbij urenlang de 'muziek' keihard aanzet. Het is alleen geen muziek, maar gewoon zo'n keiharde bas zonder verder geluid die dus een volledig blok verder nog door mijn hele huis dreunt. Kortom, meneer heeft aandachtstekort en wil de hele buurt graag laten weten dat ie een auto heeft en een geluidsinstallatie. Na twee jaar heb ik het inmiddels wel gehad.
Wat mij betreft mag ie met het barrel tegen een flinke boom rijden.
En dan ook nog zo'n triest geval met een zwart zeiltje bovenop, omdat ie geen geld meer had voor een écht dak denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:42 schreef kabelhaspel het volgende:
Ja, dat werkt hier in de buurt meestal heel goed. _not_quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:44 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
je zou natuurlijk desbetreffende persoon vriendelijk kunnen verzoeken de muziek wat zachter te zetten
En daar heeft al die tijd niemand wat van gezegd? Wat een wijk vol mietjes. Die had bij mij allang op zijn motorkap gelegen (maarja, ik heb dan ook jaren in zo'n wijk gewoond en weet dat praten niet helpt. Dat soort tuig begrijpt helaas maar één taal..)quote:als het zo'n mongool is dat ie niet snapt dat mensen er last van hebben als je jarenlang iedere week urenlang keihard gedreun opzet
Een echt vrouwen-antwoordquote:
Tja, het is niet verboden om overdag 'muziek' te draaien toch? Als het nou 's avonds was, dan had ik wel gebeld.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef SadKingBilly het volgende:
Een emmer water erin werkt prima weet ik uit ondervinding(in de radio danwel versterker dan)
Je kunt natuurlijk ook de politie bellen als hij weer zo sociaal bezig is.
Als het zo luid is als jij claimt wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:54 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tja, het is niet verboden om overdag 'muziek' te draaien toch? Als het nou 's avonds was, dan had ik wel gebeld.
Geen idee, ik spreek hier bijna niemand. Alleen m'n 'overbuurman', dus op mijn verdieping van de flat, maar verder eigenlijk niemand. M'n buurman zal er niet veel last van hebben want die is hele dagen weg voor z'n werk. Verder wonen er hier niet echt veel mensen waar ik nou eens vrienden mee wil worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef SadKingBilly het volgende:
Een emmer water erin werkt prima weet ik uit ondervinding(in de radio danwel versterker dan)
Je kunt natuurlijk ook de politie bellen als hij weer zo sociaal bezig is.
[..]
En daar heeft al die tijd niemand wat van gezegd? Wat een wijk vol mietjes. Die had bij mij allang op zijn motorkap gelegen (maarja, ik heb dan ook jaren in zo'n wijk gewoond en weet dat praten niet helpt. Dat soort tuig begrijpt helaas maar één taal..)
Heb ik niet. Heb wel muziek waar ik bijna iedereen mee gek krijg, maar ik heb nog andere buren hequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:56 schreef IJsblock het volgende:
Doe je raam open en draai chille housemuziek of U2.
Ja, nu valt het nog mee. Heb het raam open, te warm om dicht te houden nu. Hij staat nu niet zo bizar hard, maar ik ben moe en chago en zeikerig vandaag. Maar normaal staat het echt harder dan dit. Soms kan ik het een blok verder aan de achterkant van mijn huis nog horen, dus ik denk dat het dan toch best wel onder harde muziek valt. Dus zeg maar vier portieken die haaks op mijn flat staan, een brede straat en dan nog mijn huis ertussen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:56 schreef mirved het volgende:
[..]
Als het zo luid is als jij claimt wel.
Hebben mensen nou nooit last gehad van het gebrom van jouw übergitaartzzz?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Na 2 jaar heb je het helemaal gehad en je ziet de ideale oplossing in het openen van een topic ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |