Touchéquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:32 schreef GlowMouse het volgende:
Als je snel een baan wilt hebben, waarom wil je dan eerst nog studeren?
Omdat ik wel een goed Salaris wil hebben. Ik heb gewoon geen zin om 100en sollicitatieformulier in te vullen en dan nog niet eens van een kwart een reactie terugkrijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:32 schreef GlowMouse het volgende:
Zolang de studie niet te veel wiskunde gericht is heb ik er geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:34 schreef VoreG het volgende:
Je denkt dat je het volhoudt om een studie te doen waar je geen klap aanvindt, maar wel direct na je master een baan mee vindt?
Spreken wij jou over 10, 5 of 1 jaar weer?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:38 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Omdat ik wel een goed Salaris wil hebben. Ik heb gewoon geen zin om 100en sollicitatieformulier in te vullen en dan nog niet eens van een kwart een reactie terugkrijgen.
Als Ik geen Astma had dan ging ik gewoon de Landmacht in
Je kunt zo ergens in een fabriek gaan staan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:32 schreef GlowMouse het volgende:
Das geen wiskunde madamquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:55 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Econometrie schijnt populair te zijn bij banken, verzekeraars etc, maar daar heb je weer wiskunde...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:39 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Zolang de studie niet te veel wiskunde gericht is heb ik er geen problemen mee.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:59 schreef iBolt het volgende:
[..]
Das geen wiskunde madamdas leesvoer voor de basisschool.
Uitvaartbranche, handel, echt smerige klusjes, er zijn genoeg goedverdienende banen waar je niet voor hoeft te hebben gestudeerd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:38 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Omdat ik wel een goed Salaris wil hebben.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]ik denk niet dat TS erop zit te wachten, toch te wiskundig.
Ik doe economie EN rechten, ik hoor vaak dat dat een zeer goede baanverwachting geeft.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef Muuyad het volgende:
Ik wou eerst rechten gaan doen aan de universiteit maar ik had gehoord dat je met een master rechten niet erg snel aan werk komt. Het moet een studie zijn die je met het profiel E&M kan doen.
En kom alsjeblieft niet met dingen zoals "Je moet doen wat je leuk vind" daar heb ik niks aan.
MER of wat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:52 schreef Finitio het volgende:
[..]
Ik doe economie EN rechten, ik hoor vaak dat dat een zeer goede baanverwachting geeft.
Inderdaad, ik denk dat de TS geen problemen heeft met imaginaire getallen, lineair programmeren en integralen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:59 schreef iBolt het volgende:
[..]
Das geen wiskunde madamdas leesvoer voor de basisschool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |