Bron: televaagquote:Penningmeester plundert spaarkas
WAALWIJK - De 46-jarige penningmeester van de spaarkas in zijn stamcafé in Waalwijk is woensdag op het politiebureau gearresteerd toen hij daar bekende dat hij 67.000 euro van de spaarders heeft verduisterd. De politie heeft dat donderdag gemeld.
Ongeveer 95 stamgasten sparen wekelijks geld in de kroeg. Jaarlijks krijgen zijn hun spaargeld voor de zomervakantie uitgekeerd. De penningmeester heeft dat jarenlang goed begeleid, aldus de politiewoordvoerder. Deze keer kon hij het spaarbedrag niet op tafel leggen, aldus de verdachte tegen de politie.
De eigenaar van het café heeft donderdag namens alle spaarders aangifte gedaan van verduistering.
Ja, maar die zijn onbetrouwbaar!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:24 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Bron: televaag
Ok die mensen weten dat er ook banken zijn?
Dan nog zie ik het nut niet. Volgens mij krijg je er geen rente o.i.d opquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:30 schreef nikk het volgende:
Het is een systeem tussen bekenden onderling. Kan je ook doen met tien man ofzo. Iedereen legt elke maand 50 euro in, en om de beurt krijgt iedereen de pot. Sparen wordt op deze manier voor veel mensen makkelijker gemaakt. In dit geval gaat het wel om erg veel mensen en geld overigens...
Die 1,2% bij een bank die dreigt om te vallen motiveert ook niet echt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:32 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Dan nog zie ik het nut niet. Volgens mij krijg je er geen rente o.i.d op
Het omvallen van banken is zooooooooo 2008.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die 1,2% bij een bank die dreigt om te vallen motiveert ook niet echt.
je bent te laat met instappenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Welk cafe is het eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |