Ik hou me in.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij is voor de sier... ik wind hem nooit op
Je windt mij wel op.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij is voor de sier... ik wind hem nooit op
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik ik bij wd ga slapen wordt die wekker automatisch opgewonden.
Ah, ik neem aan dat het kastje ook van Ikea komt? Erg stijlvol moet ik zeggen. Past goed bij de rest van je kamer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Like so many others, I had become a slave to the Ikea nesting instinct. "
Serieus, wat is er raar aan je houding? Ik zie het niet.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus, wat is er raar aan je houding? Ik zie het niet.
Lekker lekker lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef Devvie het volgende:
We hebben een pot kruiden hier staan, en die is 7 jaar over de datum![]()
Kruiden, kan niks misgaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef Devvie het volgende:
We hebben een pot kruiden hier staan, en die is 7 jaar over de datum![]()
Je hebt de rest niet gezien!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ah, ik neem aan dat het kastje ook van Ikea komt? Erg stijlvol moet ik zeggen. Past goed bij de rest van je kamer.
Waarschijnlijk dat het net lijkt of dr een elastiek om dr heen zit, die armen zitten zo strak langs dr lichaam...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus, wat is er raar aan je houding? Ik zie het niet.
Zal wel komen omdat ze gewoon een ontzettend mooi meisje is. Liefde maakt blind.quote:
Nou, ik zie het bed, het behang, de vloer en de deur en daar vind ik het bijpassen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt de rest niet gezien!
Maar het klopt wel
Hypocriet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ze gewoon een ontzettend mooi meisje is. Liefde maakt blind.
Ik zie heul geen persoon op die foto.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ze gewoon een ontzettend mooi meisje is. Liefde maakt blind.
Ik steek mijn handen in mijn zak ja. Als ik er lekker nonchalant bij ga staan lijk ik net een vent, wil je daar pics van?!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat het net lijkt of dr een elastiek om dr heen zit, die armen zitten zo strak langs dr lichaam...
Ik zeg toch niet dat ik je er gek bij vind staan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik steek mijn handen in mijn zak ja. Als ik er lekker nonchalant bij ga staan lijk ik net een vent, wil je daar pics van?!
die tetten zijn dan ook erg afleidendquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wut?!quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik steek mijn handen in mijn zak ja. Als ik er lekker nonchalant bij ga staan lijk ik net een vent, wil je daar pics van?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |