Nu mogen jullie reagerenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef wapwip het volgende:
Ik check altijd 5x of ik de deur wel op slot gedaan heb, ben ik nu ook een dwang-neuroot?
Nee, dat kan ik wel voor mezelf uitmakenquote:
Dat heb ik altijd als ik paddo's op heb en naar buiten wil, zelfde verhaal met sleutels ... 12 dubbele check in m'n broekzak of ik ze nou heb voordat ik dan de deur dicht trek.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef wapwip het volgende:
Ik check altijd 5x of ik de deur wel op slot gedaan heb, ben ik nu ook een dwang-neuroot?
Goede tip!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:36 schreef steeg het volgende:
zoek even naar obsessief-compulsieve stoornis dan leer je jezelf nog beter kennen. Als een psycholoog je hiermee diagnosticeerd kun je zo de wao in. Gratis geld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: kutmuis, nu al voor de derdekeer mijn bericht wijzigen omdat die muisCanada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Weet ik ook wel hoor. Hou er me alleen niet echt mee bezig. Boeit me ook niet echt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef Zipportal het volgende:
TS heeft voor het eerst weer eens iets nieuws ontdekt.Was allang bekend.
Ik heb eerder zin om 20 keer in je kruis te schoppenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Check in het vervolg ook even 10 keer of je wel echt een goed topic opent.
Je moest op mijn reactie reageren hé?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:53 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Weet ik ook wel hoor. Hou er me alleen niet echt mee bezig. Boeit me ook niet echt.
Ik moet deze even quoten, want ik vind hem legendarisch.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je moest op mijn reactie reageren hé?Dwangmatig zeker?
Jawelquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan heb jij geen dwangneurose, maar aandachtshoererijquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:02 schreef klaasdj het volgende:
Wat ik dus heb is dat ik op fok als ik iets post, perse moet weten of er op gereageerd wordt
Een beter milieu...quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Voor jou zou er in het actieve topics gedeelte een getalletje bij moeten komen waarbij het aantal keer staat dat je gequote bent sinds je laatste bezoek in dat topic.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:02 schreef klaasdj het volgende:
Wat ik dus heb is dat ik op fok als ik iets post, perse moet weten of er op gereageerd wordt, en als het nuttig is daarop reageren. En zo kan ik dagen heel intensief fokken, en dan als alle topicjes waarin ik gepost heb doodgebloed zijn, komt het interbellum.
Eindigt met smetvrees want niets mag meer verplaatst worden. Alles is nu netjes opgeruimd. Dat kopje hoort niet scheef te staan. Ja, nu heb je er met je vieze poten aangezetten. Kan ik weer 15min dat ding op poetsen.quote:
Psychiatersquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:10 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Topic nummer 245435234534534534543, ik zeg slot en een bezoekje aan de psychiator (oh nee, een spelvaudt).
En conclusie 24543523453453453454. Zoals je ziet hielp dat niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:10 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Topic nummer 245435234534534534543, ik zeg slot en een bezoekje aan de psychiator (oh nee, een spelvaudt).
Of niet he. Want dan zou ik het altijd doen. En ik doe dat dus lang niet altijd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:05 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dan heb jij geen dwangneurose, maar aandachtshoererij
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik open toch altijd goede topics?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:40 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wel hypocriet dat juist jij dit zegt
Overdagggg is hij een doodgewone jongen, maar in de nachtelijke uurtjes verandert hij een in fok-autistquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb dat ook, ik moet gewoon 10x per dag mn vriendin doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |