Ofyles2 + 1quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Gavin Rossdale
neequote:
een kleinkind kan toch net zo heten als zijn opa ?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Kublai Kahn
Nou vooruit, maar dan had ik het niet inde vraag gezet. Het is een kennisquiz, geen strikvragenquizquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
een kleinkind kan toch net zo heten als zijn opa ?
Dankquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar dan had ik het niet inde vraag gezet. Het is een kennisquiz, geen strikvragenquiz
Verbazend trouwens wat mensen hier wel en niet weten. Ik dacht dat Voorburg makkelijk was en deze langer zou duren.Hulde voor PR
Korte opname, een bijzonder instabiel materiaal? Element 110+ of zo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:03 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is dit en wat is er bijzonder aan?
[ afbeelding ]
het is inderdaad bijzonder instabiel en er is een element bij betrokken. Verder zit je er ver vanaf.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Korte opname, een bijzonder instabiel materiaal? Element 110+ of zo?
het is niet koud, geen kernfusie en ook geen kleine schaalquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:22 schreef De_Hertog het volgende:
Koude kernfusie op kleine schaal?
Een grote explosie dan juist? Kernbom?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
het is niet koud, geen kernfusie en ook geen kleine schaal
nu komen we ergens. Ja, maar wat is hier bijzonder aan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een grote explosie dan juist? Kernbom?
Dat het geen paddestoelwolk is?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nu komen we ergens. Ja, maar wat is hier bijzonder aan?
dat is waar, maar er is iets nog bijzonderder.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat het geen paddestoelwolk is?Zal wel omdat de foto zo kort erna gemaakt is. Eerste keer dat de eerste kwart miliseconde op de foto stond?
ook dat is waar, maar ik zoek een specifieke. Jullie zijn er bijna.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Kernproeven?
Zullen we het hier maar op houden? Ja, het is de allereerste atoombom, Trinity.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Is het de eerste van zijn soort?
Fonetisch perfect!quote:
Correctquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |