abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:11:47 #1
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71035238
Burgervader zakt bijna voor inburgeringstest
Thursday 09 July 2009
Zoetermeer - De Zoetermeerse burgemeester Jan Waaijer is maar matig op de hoogte van de Nederlandse samenleving. Hij haalde recent bij een inburgeringstest slechts een 5.5. Ook enkele wethouders kregen een laag cijfer. Niemand van het college scoorde hoger dan een 6.8. Het stadsbestuur deed de test tijdens een wijkbezoek aan Meerzicht, die in het teken stond van inburgering.

Burgemeester en wethouders moesten vragen beantwoorden over onder meer Prinsjesdag, vuurwerk, huisvuil, onderwijs en het rijbewijs.

Aan de hand van de gegeven antwoorden werd hun kennis van de Nederlandse samenleving bepaald. Het doel van de test was de Zoetermeerse collegeleden een indruk te geven wat er tijdens een inburgeringsexamen wordt verwacht van inburgeraars.

Wethouder Edo Haan zegt in een reactie dat hij geschrokken is van de test. Niet van het behaalde resultaat, maar van de vragen. „Er zaten echt heel malle opgaven tussen over onder meer Nederland en vuurwerk. Als we dit soort vragen ook voorleggen aan onze inburgeraars, moeten we nog eens serieus naar de inhoud van die toetsen kijken.’’
(Novum)

KLACHT: Inburgeringstesten in het algemeen
SUBKLACHT: Burgervader zakt bijna voor inburgeringstest
BONUSKLACHT: SBS6
ANTIKLACHT: Mooi weer!!

[ Bericht 7% gewijzigd door James.Bond op 16-07-2009 15:21:54 ]
"The name is Bond, James Bond"
pi_71035267
Die testen zijn ook niet te doen, ik had hem laatst gedaan en had een 4 gehaald
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 juli 2009 @ 15:13:35 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_71035294
En waar zijn de klacht, subklacht, antiklacht en paint? hmm?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:13:48 #4
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71035300
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:13 schreef julian6 het volgende:
Die testen zijn ook niet te doen, ik had hem laatst gedaan en had een 4 gehaald
Julian6 is een Nieuwe Nederlander haha
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:14:56 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71035331
Dit wisten de oplettende burgers al jaren, toen deze onzin destijds ingevoerd werd. Leuk om te horen dat de politiek er nu ook achterkomt.

Als burger behoor je je gewoon aan de wetten en regels van dit land te houden. Klaar. Kun je dat, en draag je je steentje bij, dan ben je wat mij betreft ingeburgerd. Kun je dat niet, dan wordt je volgens de wetten aangepakt en kun je boetes en wellicht celstraffen tegemoet zien. Heel simpel.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:18:43 #6
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71035435
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
Als burger behoor je je gewoon aan de wetten en regels van dit land te houden. Klaar. Kun je dat, en draag je je steentje bij, dan ben je wat mij betreft ingeburgerd. Kun je dat niet, dan wordt je volgens de wetten aangepakt en kun je boetes en wellicht celstraffen tegemoet zien. Heel simpel.
De nerderlandse normen en waarde + cultuur is dus niet van belang ?
Geschiedenis hoeft van mij ook niet
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:21:30 #7
151520 1DIOOT
Koekoek 3 uur
pi_71035544
Als ze al een goed woordje Nederlands spreken ben ik al meer dan blij!
Of moeite doen de Nederlandse taal te leren. Dat geeft aan dat ze tenminste iets willen
doen om hier te zijn.
DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
IK BEN HOOGBEVAAGD!
pi_71035645
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:21 schreef 1DIOOT het volgende:
Als ze al een goed woordje Nederlands spreken ben ik al meer dan blij!
Of moeite doen de Nederlandse taal te leren. Dat geeft aan dat ze tenminste iets willen
doen om hier te zijn.
Idd
Ik zwaai naar dieren.
pi_71035667
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:18 schreef Bill_E het volgende:

[..]

De nerderlandse normen en waarde + cultuur is dus niet van belang ?
En wat zijn die precies?
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:25:04 #10
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71035684
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:24 schreef zovty het volgende:

[..]

En wat zijn die precies?
Goeie vraag
pi_71035924
quote:

[..]

En wat zijn die precies?
Bijvoorbeeld niet zeiken als moslim zijnde als bouwvakkers zonder shirt aan staan te werken.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:35:40 #12
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71036083
quote:

[..]

En wat zijn die precies?
Dat het in Nederland normaal is om je eigen kinderen op te voeden en dit niet aan een ander overlaat

Dat het in Nederland normaal is dat vrouwen rokjes dragen en je ze daarom niet meteen hoeft te verkrachten

Dat je in Nederland gewoon homo's op straat tegen kan komen en dat je ze dan niet in elkaar hoeft te slaan.

Dat je in Nederland netjes op je beurt wacht.

Moet ik nog doorgaan ?
pi_71036099
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Siniti het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld niet zeikenals moslim zijnde als bouwvakkers zonder shirt aan staan te werken.
Dus dat zou in een inburgeringexamen moeten?

Een bouwvakker doet op een warme dag z'n shirt uit en u kijkt op z'n bezweete behaarde bovenlijf.
Wat doet u?
a) U helpt de man een handje mee, het is al zo zwaar.
b) U gruwelt en kijkt snel de andere kant op.
c) U spreekt hem aan op zijn onzedelijk gedrag.
d) U fluit naar hem in de hoop vanavond een goede beurt te krijgen
pi_71036123
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:35 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Dat het in Nederland normaal is om je eigen kinderen op te voeden en dit niet aan een ander overlaat

Dat het in Nederland normaal is dat vrouwen rokjes dragen en je ze daarom niet meteen hoeft te verkrachten

Dat je in Nederland gewoon homo's op straat tegen kan komen en dat je ze dan niet in elkaar hoeft te slaan.

Dat je in Nederland netjes op je beurt wacht.

Moet ik nog doorgaan ?
Jahoor. Ga maar verder.
pi_71036201
Inburgeringsexamen

Alsof er zoiets als de Nederlandse cultuur bestaat
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:40:20 #16
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71036290
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef Muzz_ het volgende:
Inburgeringsexamen

Alsof er zoiets als de Nederlandse cultuur bestaat
I agree
Lang leve Maxima
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:42:21 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71036357
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:35 schreef Bill_E het volgende:

[..]

tegenwoordig kun je als gezin alleen nog maar rondkomen met een dubbel-inkomen, en je koters dus de hele week door dumpt bij de creche en het kinderdagverblijf...
quote:
Want dat verkrachten door buitenlander komt iedere dag voor, en alleen door buitenlanders. En in andere landen is verkrachting van vrouwen in rokjes uiteraard wel toegestaan en normaal(!). Daar zullen ze idd een cursus voor nodig hebben(!)
quote:
...tenzij het Gerard Joling is.
quote:
Dat je in Nederland netjes op je beurt wacht. p
Grapje zeker!?
quote:
Moet ik nog doorgaan ?
Graag.
pi_71036399
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:35 schreef zovty het volgende:

[..]

Dus dat zou in een inburgeringexamen moeten?

Een bouwvakker doet op een warme dag z'n shirt uit en u kijkt op z'n bezweete behaarde bovenlijf.
Wat doet u?
a) U helpt de man een handje mee, het is al zo zwaar.
b) U gruwelt en kijkt snel de andere kant op.
c) U spreekt hem aan op zijn onzedelijk gedrag.
d) U fluit naar hem in de hoop vanavond een goede beurt te krijgen
Och ja, relativeren is makkelijk.

Het is echter een feit dat een paar moslimse vrouwen erover klaagden, terwijl dit normaal is in een seculier land als Nederland. Dus ja, dan moeten ze nog enigszins inburgeren.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:45:55 #19
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71036463
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef Siniti het volgende:

[..]

Och ja, relativeren is makkelijk.

Het is echter een feit dat een paar moslimse vrouwen erover klaagden, terwijl dit normaal is in een seculier land als Nederland. Dus ja, dan moeten ze nog enigszins inburgeren.
Sinds wanneer is klagen verboden?
pi_71036483
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:45 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Sinds wanneer is klagen verboden?
Zeg ik dat? Zij betrokken er echter hun religie bij.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:50:31 #21
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71036608
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:46 schreef Siniti het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Zij betrokken er echter hun religie bij.
Dat is dan hun goed recht. Zij mogen hier hun religie vrij en blij belijden, maar dienen zicht uiteraard te houden aan de nationale wetgeving. En voor zover ik weet is klagen niet bij de wet niet verboden...
pi_71036652
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Dat is dan hun goed recht. Zij mogen hier hun religie vrij en blij belijden, maar dienen zicht uiteraard te houden aan de nationale wetgeving.
Nederland is een seculier land, dus is het belachelijk om over dingen te klagen en als uitgangspunt je religie te nemen.

Natuurlijk mogen zij hun religie vrij en blij belijden, maar dat betekent niet dat zij met deze religie de vrijheid van andere mogen proberen in te perken.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:51:58 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71036661
Moslims die zeiken: dat betekent dan toch dat ze al prima zijn ingeburgerd!?
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:52:49 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71036693
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:51 schreef Siniti het volgende:

[..]

Nederland is een seculier land, dus is het belachelijk om over dingen te klagen en als uitgangspunt je religie te nemen.
Genoeg Nederlanders die gelovig zijn en vanuit dat geloof over van alles en nog wat lopen te zeiken. Zolang we het niet te serieus gaan nemen mogen ze wat mij betreft zeiken wat ze willen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:54:12 #25
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71036745
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:51 schreef Siniti het volgende:

[..]

Natuurlijk mogen zij hun religie vrij en blij belijden, maar dat betekent niet dat zij met deze religie de vrijheid van andere mogen proberen in te perken.
Dat maakt niks uit. Nogmaals, als zij over iets willen klagen op grond waarvan dan ook dan is dat hun recht...

Ach kom op, alsof je met ieder geklaag iets bereikt.
pi_71036782
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:54 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Dat maakt niks uit. Nogmaals, als zij over iets willen klagen op grond waarvan dan ook dan is dat hun recht...
Dat vind ik dus niet. En ik vind ook dat Christenen of welke andere gelovigen dan ook niet op grond van religie over zulke dingen mogen klagen.

Verschil van mening dus.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:57:14 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71036854
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:55 schreef Siniti het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet. En ik vind ook dat Christenen of welke andere gelovigen dan ook niet op grond van religie over zulke dingen mogen klagen.

Verschil van mening dus.
Jij wilt dus onze grondrechten wegnemen!?
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:57:50 #28
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71036877
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
pi_71036879
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tot op zeker hoogte. Mensen mogen klagen wat ze willen, als ze hun god er maar buiten laten. Daar heb ik niks mee te maken.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:59:32 #30
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71036937
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef Siniti het volgende:

[..]

Tot op zeker hoogte. Mensen mogen klagen wat ze willen, als ze hun god er maar buiten laten. Daar heb ik niks mee te maken.
JIJ niet, maar ZIJ dus wel he, dus zolang zij het willen, mogen ze klagen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:59:40 #31
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71036943
quote:

[..]

Ik vind religie ook een grote onzin, maar zolang die figuren geen wetten overtreden of mij echt persoonlijk tot last zijn, mogen ze zeiken wat ze willen n.a.v. dat sprookjesverhaal van ze...

Of je ze serieus neemt is een tweede...
pi_71036976
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:59 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vind religie ook een grote onzin, maar zolang die figuren geen wetten overtreden of mij echt persoonlijk tot last zijn, mogen ze zeiken wat ze willen n.a.v. dat sprookjesverhaal van ze...

Of je ze serieus neemt is een tweede...
Dat is dus het probleem. Als ze maar genoeg zeiken worden ze uiteindelijk serieus genomen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:01:48 #33
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71037016
quote:

[..]

Secularisatie FTW!
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:02:12 #34
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71037025
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

tegenwoordig kun je als gezin alleen nog maar rondkomen met een dubbel-inkomen, en je koters dus de hele week door dumpt bij de creche en het kinderdagverblijf...
[..]

Kijk mooi misverstand.

In Afrikaanse landen is het heel normaal om je met de opvoeding van wildvreemde kindere te bemoeien. Als daar kinderen op straat kattenkwaad uithalen zegt een persoon die er last van heeft direct wat van. Soms zelfs met een veeg om de oren. Dat is heel normaal in die culturen. En dat is niet normaal in Nederland..
quote:
Want dat verkrachten door buitenlander komt iedere dag voor, en alleen door buitenlanders. En in andere landen is verkrachting van vrouwen in rokjes uiteraard wel toegestaan en normaal(!). Daar zullen ze idd een cursus voor nodig hebben(!)
Verkrachten is misschien extreem maar vrouwen worden op straat wel degelijk meer lastig gevallen door allochtonen dan autochtonen
quote:
Grapje zeker!?
Uit mijn ervaringen zijn het voornamelijk allochtonen die in een rij voorkruipen. Misschien heb ik altijd die pech gehad ( en als je er wat van zegt verstaan ze ineens geen Nederlands )
quote:
..tenzij het Gerard Joling is.
Hoe lastig het ook is.. Zelfs hij niet.. ( Gordon wel trouwens die valt buiten alle bescherming )
quote:
Graag.
Nog een paar Nederlandse cultuur dingen

In Nederland is het niet normaal om zomaar ergens mee te eten ( ondanks dat dit misschien een asociale cultuur is van Nederland )

In Nederland hebben vrouwen evenveel rechten als mannen. (Niet alleen in Nederland maar goed)

In Nederland is het niet gewenst om op de grond te spugen

In Nederland heb je fok.
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:05:47 #35
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71037143
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:02 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Kijk mooi misverstand.

In Afrikaanse landen is het heel normaal om je met de opvoeding van wildvreemde kindere te bemoeien. Als daar kinderen op straat kattenkwaad uithalen zegt een persoon die er last van heeft direct wat van. Soms zelfs met een veeg om de oren. Dat is heel normaal in die culturen. En dat is niet normaal in Nederland..
[..]

Verkrachten is misschien extreem maar vrouwen worden op straat wel degelijk meer lastig gevallen door allochtonen dan autochtonen
[..]

Uit mijn ervaringen zijn het voornamelijk allochtonen die in een rij voorkruipen. Misschien heb ik altijd die pech gehad ( en als je er wat van zegt verstaan ze ineens geen Nederlands )
[..]

Hoe lastig het ook is.. Zelfs hij niet.. ( Gordon wel trouwens die valt buiten alle bescherming )
[..]

In Nederland is het niet normaal om zomaar ergens mee te eten ( ondanks dat dit misschien een asociale cultuur is van Nederland )

In Nederland hebben vrouwen evenveel rechten als mannen. (Niet alleen in Nederland maar goed)

In Nederland heb je fok.
Weleens gehoord van "wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog"?
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:12:36 #36
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71037396
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:05 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Weleens gehoord van "wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog"?
Of je komt gewoon op een inhoudelijke reactie..
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:13:35 #37
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71037428
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:02 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Kijk mooi misverstand.

[..]
Wellicht als die sociale controle hier WEL was, dat we minder problemen zouden hebben met etters die zich niet kunnen gedragen...
quote:
Misschien ervaren vrouwen het sneller als vervelend wanneer het op een onrespectvolle manier door marokkaantjes van 1,60 gebeurt, ipv blanke blonde beachboys van 1,88...
[..]
quote:
Bij het OV, en dan vooral bij treinen op het perron, is het gewoon alles en iedereen die voordringt. Ik zie niet echt een onderscheid tussen allochtonen of autochtonen die het meer of minder doen. Daarnaast is dat voordringen wel typisch iets wat hier in NL gebeurt, want wanneer je bijvoorbeeld in Azie bent, staat iedereen gewoon netjes in een zelfgemaakte rij, en denk je er niet aan om voor te dringen (en die enkeling die dat wel doet kan rekenen op een heleboel boze blikken)
[..]
quote:
Dat blijft dan gewoon een discussiepunt
[..]
quote:

Ik ben een hollandse kaaskop, maar ik vind het juist normaal dat je mensen mee laat eten als ze toevallig langskomen. Ik heb juist een hekel aan die 'typisch Nederlandse' instelling. Zo onvriendelijk, maar goed, dat zal dus wel passen bij dit land.
quote:
Klopt, maar ook dat zal verschillen per gezin, en dan niet alleen autochtoon/allochtoon gezien, maar denk ook aan de hele Biblebelt.
quote:
Maar wordt het volledig gedoogd en geaccepteert door alles en iedereen... it.t. tot andere landen waar je er een fikse boete voor kunt krijgen (en terecht).
quote:
In Nederland heb je fok.
Het WWW zegt jou niets!?
pi_71037445
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
Dit wisten de oplettende burgers al jaren, toen deze onzin destijds ingevoerd werd. Leuk om te horen dat de politiek er nu ook achterkomt.

de laatste paragraaf laat zich 3 woorden samenvatten: aanpassen of opkrassen!!! Toch ben je gelijk (kast)nazi als je dat zegt ??? ??? ??? Vreemd...
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:17:06 #39
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71037541
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:12 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Of je komt gewoon op een inhoudelijke reactie..
Of je gaat gewoon even opzoeken wat het betekent...
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:17:48 #40
62913 Blik
The one and Only!
pi_71037562
Ik heb net de nationale unburgeringstest gemaakt van 2005, ik scoorde een 5.1

Wat een dramatische vragen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:19:08 #41
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71037608
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:13 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

de laatste paragraaf laat zich 3 woorden samenvatten: aanpassen of opkrassen!!! Toch ben je gelijk (kast)nazi als je dat zegt ??? ??? ??? Vreemd...
Waarom zou je dan een nazi zijn!? In ieder land dien je je gewoon aan de wetten en regels te houden. heel simpel. Kun je dat niet, dan heb je hier niets te zoeken, of vlieg je (als je wetten hebt overtreden) de bak in, of je krijgt wat fikse boetes. Zo zou het gewoon moeten zijn.
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:20:06 #42
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71037644
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef Blik het volgende:

Linkje plz?
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:21:02 #43
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71037671
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nu komen we op een ander punt. Dat de huidige cultuur in Nederland niet perfect is is een ander verhaal.
Daar gaat het niet over. Hoe ik er over denk is een ander verhaal. ( ik gebruik trouwens nooit het OV maar bedoelde in winkels en zo). Dit waren typische voorbeelden van Nederlandse cultuur. Of je het er nu mee eens bent of niet.

Over die vrouwen tja, misschien zijn autochtonen wat "tactischer" dan allochtonen
Verder vind ik het niets meer dan normaal dat er zoon inburgering cursus is.. Ik snap de discussie niet, gebeurt in zoveel landen. Misschien mag de inhoud wel eens kritisch bekeken worden. Maar goed in Amerika zal de helft van de burgers ook zakken voor hun eigen staatsburger examen ( of hoe dat ook heet )
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:23:04 #44
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71037731
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon even opzoeken wat het betekent...
Gast ik ben niet dom.. Er werd om voorbeelden gevraagd.. Daar kun je het wel of niet mee eens zijn.. Leer reageren zoals Yi-Long die komt tenminste met een normaal verhaal..
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:24:05 #45
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71037762
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:21 schreef Bill_E het volgende:

[..]

bla bla bla...

Over die vrouwen tja, misschien zijn autochtonen wat "tactischer" dan allochtonen
Verder vind ik het niets meer dan normaal dat er zoon inburgering cursus is.. Ik snap de discussie niet, gebeurt in zoveel landen. Misschien mag de inhoud wel eens kritisch bekeken worden. Maar goed in Amerika zal de helft van de burgers ook zakken voor hun eigen staatsburger examen ( of hoe dat ook heet )
Dat zegt dus al genoeg over hoe kansloos zo een inburgeringstest wel niet is.
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:25:55 #46
62913 Blik
The one and Only!
pi_71037819
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:20 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Linkje plz?
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:26:34 #47
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71037844
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:24 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Dat zegt dus al genoeg over hoe kansloos zo een inburgeringstest wel niet is.
Ik weet ook niet alles meer wat ik op school heb geleerd. Maar als ik iets moet terug zoeken dan heb ik aan 2 woorden genoeg en ik weet+ begrijp het weer.

Of weet jij alles nog wat je in 10-15 jaar op school hebt geleerd ?
pi_71037930
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef Blik het volgende:

4.7

Dramatische vragen inderdaad. Werkelijk waar !
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:30:21 #49
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_71037983
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:28 schreef Siniti het volgende:

[..]

4.7

Dramatische vragen inderdaad. Werkelijk waar !
6.6 hier
pi_71038089
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:30 schreef James.Bond het volgende:

[..]

6.6 hier
Ik heb ook nog de smoes dat ik nog niet op mijzelf woon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: