Denk met wat jij in je bak hebt dat het wel gaat lukken, kzie geen problemen in de combi in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:50 schreef rene90 het volgende:
Die glasmeervallen zijn mooi, kunnen die met mijn bestand denk je?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef MAXTIJN het volgende:
Een Terug Vis Post in het nieuwe topic!
@Admiriaal_Anaal: Zo, jij hebt de bak flink schoongekregen nadat je hem hebt gekocht! Verder goed bezig, het ziet er al leuk uit! Geen idee welke garnaal je hebt. Je gup is inderdaad gewoon een gup.
@Imanidiot: Maanvissen zijn scholenvissen, dus hij zal niet gelukkig zijn in zijn eentje. Ze kunnen het beste in een groepje van minimaal 5 stuks gehouden worden. Aangezien maanvissen vrij groot worden, hebben ze ongeveer 50 liter water per vis nodig. Jouw 80 liter aquarium is dus te klein. Als ik jou was zou ik de maanvis terug brengen en een ander leuk visje uitzoeken.
En tot slot nog even een foto van onze nieuwe bak met de L46 Hypancistrus zebra. Ze liggen heerlijk te relaxen op de plateautjes van onze zelfgemaakte zebraflat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef MAXTIJN het volgende:
En tot slot nog even een foto van onze nieuwe bak met de L46 Hypancistrus zebra. Ze liggen heerlijk te relaxen op de plateautjes van onze zelfgemaakte zebraflat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef plukeenroos het volgende:
Ah leuk een topic over aquaria
Hier mijn vissenkommetjes
Aquacube met 2 dwerg puffers en crystal reds
[ afbeelding ]
En huiskamer aqua
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |