Tofquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Een timer is niks speciaals, gewoon bij de bouwmarkt en zelf supermarkten hebben ze.
Dan koop je bij de action een nieuwe voor 1,-quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:31 schreef Mertofzo het volgende:
Mijn timer maakt een kut lawaai en me aquarium staat in me slaapkamer. Ik doe er meestal een handdoek over ;P
Gelukkig staat het aquarium niet in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:31 schreef Mertofzo het volgende:
Mijn timer maakt een kut lawaai en me aquarium staat in me slaapkamer. Ik doe er meestal een handdoek over ;P
Nou die van mij wel...quote:Op zondag 19 juli 2009 03:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig staat het aquarium niet in de slaapkamer.
Eerst wel, maar ik had teveel last van de waterpomp, destijds.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:48 schreef kres het volgende:
[..]
Nou die van mij wel...
Ik had de zelvde ellende.. Je hoorde die timer de hele nacht rammelen.... Ik heb toen zo'n digitale gekocht.. Geen bewegende onderdelen dus ook geen geluid.....
Foto's even elders uploaden, je hyves kan niet dus bijvoorbeeld via www.tinypic.comquote:
Al mijn foto's komen van hyvesquote:Op zondag 19 juli 2009 14:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Foto's even elders uploaden, je hyves kan niet dus bijvoorbeeld via www.tinypic.com
Dan de .jpg link tussen [ img] en [/ img] tags plaatsen (zonder spaties).
Wat voor literbak heb je? Ik dacht dat kogels nooit met andere vissen konden.
Haar hyves is geblokt, dan kan het nietquote:Op zondag 19 juli 2009 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Al mijn foto's komen van hyvesik upload ze op hyves en dan link ik ze hiernaartoe
Mijne ookquote:Op zondag 19 juli 2009 14:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haar hyves is geblokt, dan kan het niet![]()
Thanksquote:Op zondag 19 juli 2009 14:43 schreef kres het volgende:
Admiral is goed bezig zeg ik...
Ga je de uitstroom nog een bepaalde kant op richten ?
Probeer idd de stroming zo veel als het kan door je bak te verdelen... je planten zullen het ook leuk vinden. (aanvoer van voedingsstoffen)quote:Op zondag 19 juli 2009 14:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thanks![]()
Uitstroom bestaat uit 2 delen buisjes en zit er aan te denken om onderste gedeelte lang het glas te richten en de bovenste deel meer me bak in te richten. Of iemand moet nog ideeën hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |