BNW.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef June. het volgende:
Probeer het eens in TRU, Lambiekje zal je adoreren.
Een wedervraag stellen is een mooi stukje ontwijken van mijn vraag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:30 schreef MerKaBa het volgende:
[..]
De regering etc. is betrouwbaar omdat?
Niburu heeft weleens interessante artikelen hoor maar zelfs ik, als TRU modje lees het vaker voor de entertainment value dan dat ik er informatie vandaan haalquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:27 schreef MerKaBa het volgende:
Ja beetje jammer dat ze gelijk hun oordeel al weer klaar hebben liggen
Het gaat hem niet om niburu, net zoals een boek niet om de kaft gaat, het gaat
om de waardevolle informatie die het bevat!
Maar zal volgende keer idd maar de bron erbij pakken.. Thx!
Mwa het hele punt is dat de mexicaanse griep volgens de standaarden van de WHO een serieuze bedrijging zou kunnen vormen. Niet vanwege de mortality maar vanwege de razendsnelle verspreiding. De media heeft vervolgens het verhaal opgeklopt tot bijna mytische proporties, terwijl nu blijkt dat de hele griep helemaal niet gevaarlijk is, het aantal sterfgevallen ligt ver beneden het normale gemiddelde van een gewone griep. De bevolking is echter bijzonder angstig en verwacht van de politiek daden. Dus moet klink iets doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:45 schreef teknomist het volgende:
Ik snap het onderscheid tussen mainstream en minder mainstream in deze context niet zo. Als er echt concrete, serieuze aanwijzingen zijn voor dat dit allemaal een hoax is, waarom lees je daar dan niks over in het NRC, Vrij Nederland of bij Nova bijvoorbeeld?
Heb je wel gelijk in, maar het is niet bedoeld voor mij om discussies aan te gaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een wedervraag stellen is een mooi stukje ontwijken van mijn vraag.
Overigens maak je nu de aanname dat ik de regering wel geloof...
Jij bent betrouwbaar omdat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:30 schreef MerKaBa het volgende:
[..]
De regering etc. is betrouwbaar omdat?
De reden dat het nu nog meevalt is dat virussen zich niet zo snel verspreiden in de zomer, en pas vanaf het najaar. Daarnaast hebben de grootste verspreiders van dit virus (kinderen) nu nog schoolvakantie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Mwa het hele punt is dat de mexicaanse griep volgens de standaarden van de WHO een serieuze bedrijging zou kunnen vormen. Niet vanwege de mortality maar vanwege de razendsnelle verspreiding. De media heeft vervolgens het verhaal opgeklopt tot bijna mytische proporties, terwijl nu blijkt dat de hele griep helemaal niet gevaarlijk is, het aantal sterfgevallen ligt ver beneden het normale gemiddelde van een gewone griep. De bevolking is echter bijzonder angstig en verwacht van de politiek daden. Dus moet klink iets doen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:45 schreef teknomist het volgende:
Ik snap het onderscheid tussen mainstream en minder mainstream in deze context niet zo. Als er echt concrete, serieuze aanwijzingen zijn voor dat dit allemaal een hoax is, waarom lees je daar dan niks over in het NRC, Vrij Nederland of bij Nova bijvoorbeeld?
Dat is pure speculatie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer even een uitstapje maken in alu-land en kijken naar de eigenaren van bijvoorbeeld reuters of welk andere centrale nieuwsbureau en het niet heel onwaarschijnlijk vinden dat die óók een bepaalde wens hebben met welk nieuws nou wel en niet naar buiten gebracht wordt, een top down informatie voorziening zoals bij ons bestaat en beschouwd wordt als mainstream is niet echt het beste wat je kan verzinnen.
Volgens mij is de bevolking toch juist helemaal niet bang? De media blaast het enorm op ja. Maar vrijwel iedereen die ik ken heeft dat ook wel door. Ik ken eigenlijk niemand die zich druk maakt over de mexicaanse griep. Maarja ik weet natuurlijk niet hoe mensen er bijvoorbeeld buiten de randstad naar kijken.. ik merk alleen dat de angst eigenlijk alleen bij de media zelf te vinden is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Mwa het hele punt is dat de mexicaanse griep volgens de standaarden van de WHO een serieuze bedrijging zou kunnen vormen. Niet vanwege de mortality maar vanwege de razendsnelle verspreiding. De media heeft vervolgens het verhaal opgeklopt tot bijna mytische proporties, terwijl nu blijkt dat de hele griep helemaal niet gevaarlijk is, het aantal sterfgevallen ligt ver beneden het normale gemiddelde van een gewone griep. De bevolking is echter bijzonder angstig en verwacht van de politiek daden. Dus moet klink iets doen.
Klopt, het heeft niet in de telegraaf gestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |